Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
vejnik07 Traktorist
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 21:22 Prispevkov: 163
|
Objavljeno: 25 Feb 2016 11:20 Naslov sporočila: |
|
|
@txxx
traktor ima lamelno sklopko vklopa kardana in je upravljana preko elektrohidravličnega ventila. Praviloma se mora gnan del s sklopke ustaviti, če je ta izklopljena. V praksi se kardanska gred enim vrti nekoliko hitreje, drugim nekoliko počasneje, skoraj nobenem pa se ne ustavi popolnoma.
Če gledaš na zadevo pikolovsko, potem je med lamelami in drsnimi ploščami še vedno toliko trenja pri izklopljeni sklopki. To trenje povzroča dovolj velik moment, da se kardanska gred nekoliko vrti (lahko pa jo ustaviš, če nanj potisneš kos lesa ali kaj podobnega - nikar ne zadevo prijemati z roko - nevarnost poškodb!).
Zagotovo pa zaradi tega ne bo skurilo lamel, tudi življenjska doba sklopke ne bo nič skrajšana. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 25 Feb 2016 11:53 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem enkrat na enem Agrotronu priklapljal kardan in je res nevarna zadeva, če ni vgasnjen motor. Moraš kar konkretno z dvemi rokami držat kardan, ko ga priklapljaš, da ti ga ne zasuka. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matej strajhar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 21.02. 2013, 19:14 Prispevkov: 356 Kraj: Tabor
|
Objavljeno: 25 Feb 2016 12:53 Naslov sporočila: |
|
|
Potem pri natikanju kardana lahko spraviš gor ali izklopiš kardan(ročica za kardanske prestave? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
txxx Vajenec
Pridružen/-a: 31.01. 2015, 20:52 Prispevkov: 38
|
Objavljeno: 25 Feb 2016 15:02 Naslov sporočila: |
|
|
vejnik07 je napisal/a: | @txxx
traktor ima lamelno sklopko vklopa kardana in je upravljana preko elektrohidravličnega ventila. Praviloma se mora gnan del s sklopke ustaviti, če je ta izklopljena. V praksi se kardanska gred enim vrti nekoliko hitreje, drugim nekoliko počasneje, skoraj nobenem pa se ne ustavi popolnoma.
Če gledaš na zadevo pikolovsko, potem je med lamelami in drsnimi ploščami še vedno toliko trenja pri izklopljeni sklopki. To trenje povzroča dovolj velik moment, da se kardanska gred nekoliko vrti (lahko pa jo ustaviš, če nanj potisneš kos lesa ali kaj podobnega - nikar ne zadevo prijemati z roko - nevarnost poškodb!).
Zagotovo pa zaradi tega ne bo skurilo lamel, tudi življenjska doba sklopke ne bo nič skrajšana. |
Vklop kardana je mehanski, če kardan vlopiš in spet izlopiš se ponavadi ne vrti več sam od sebe (vrti se res bol počasi).. Ne moti me če se vrti tako kot se samo je še v garanjciji in je pomoje fajn da se še porihta dokler je. Če ne naredi traktorju nobene škode mi ni problema. Hvala za oddgovor |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vejnik07 Traktorist
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 21:22 Prispevkov: 163
|
Objavljeno: 25 Feb 2016 16:41 Naslov sporočila: |
|
|
@txxx
sklopka je v obeh primerih enaka, pri mehanski izvedbi se preko ročice odpre potni ventil za aktiviranje sklopke, pri elektrohidravlični pa je aktiviranje izvedeno "by wire" preko tipke. torej je pri mehanskem vklopu potni ventil mehansko upravljan preko vzvoda in ročic, pri elektro pa tuljave povzročijo magnetno silo in premik bata v ventilu.
Vsaka panika je odveč.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
txxx Vajenec
Pridružen/-a: 31.01. 2015, 20:52 Prispevkov: 38
|
Objavljeno: 25 Feb 2016 20:38 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala vam |
|
Nazaj na vrh |
|
|
urby Vajenec
Pridružen/-a: 12.01. 2016, 22:20 Prispevkov: 3
|
Objavljeno: 21 Maj 2016 23:05 Naslov sporočila: agroplus 70 |
|
|
Pozdravljeni!
Doma imamo torpedo-ta 55. Z njim smo zadovoljni. Sedaj pa smo kupili Deutz fahr agroplus 70. Traktor naj bi imel 20km več od torpedo-ta, ampak po hitrosti vleke enake prikolice v klanec pa te moči ni nikjer. Tudi sam traktor doseže 40km/h samo po ravnini.
Ali mogoče kdo ve če je traktor agroplus zaprt oziroma bi pomagalo odstranitev dušilca izpuha, da bi motor lažje dihal. Oziroma kaj lahko storim da bo imel več moči oziroma da bo imel 70km. Z zamikom "bosch" črpalke, se je odzivnost povečala v nizkih vrtljajih ampak v obratih pa motor noče zapeti tako kot bi moral deutz motor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
simonetti Traktorist
Pridružen/-a: 29.12. 2014, 19:00 Prispevkov: 125 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 22 Maj 2016 10:55 Naslov sporočila: |
|
|
Ja verjetno je tudi sam traktor težji, pa se pozna a ne. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
urby Vajenec
Pridružen/-a: 12.01. 2016, 22:20 Prispevkov: 3
|
Objavljeno: 22 Maj 2016 11:08 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi če torpedo-ta obtežim za tistih nekaj 100kg je še vedno nekako zamorjen agroplus 70. Kaj spremeniti na motorju, da bo bolj živahen? Se splača odpreti črpalko? Odstraniti "denfer" (dušilec zvoka)... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ZeToRpedo Kmetovalec
Pridružen/-a: 05.03. 2011, 15:03 Prispevkov: 93
|
Objavljeno: 22 Maj 2016 11:11 Naslov sporočila: |
|
|
urby je napisal/a: | Tudi če torpedo-ta obtežim za tistih nekaj 100kg je še vedno nekako zamorjen agroplus 70. Kaj spremeniti na motorju, da bo bolj živahen? Se splača odpreti črpalko? Odstraniti "denfer" (dušilec zvoka)... |
če greš v dolino, ga rine ali bremza? Mogoče je kje druga napaka.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|