Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 23 Jan 2013 18:00 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TD je napisal/a: |
Še najbolj ''šibka'' točka tega traktorja je menjalnik ElectroCommand 16/16, ki pa je še vedno vsaj soliden. Največja pomanjkljivost je v tem, da je 16 prestav je razdeljenih v dve skupini, ki nista sinhronizirani. |
O "šibki“ točki bi se tudi lahko razpravljalo, saj skupini sta sinhronizirani, edino pri veliki obremenitvi se je potrebno zaustaviti (podobno kot pri avtomobilih, ko se tudi ne sme prestaviti iz druge v prvo ali iz prve v vzvratno pri večji hitrosti, pa čeprav so sinhronizirane). Je pa načeloma tako, da je v praksi le redko potreben ta prehod, saj se traktor uporablja ali na polju ali na cesti, kjer pa posamezni skupini povsem zadostujeta.
Je pa po mnenju uporabnikov (raziskava v tujini) prenos Active Electro Command v tem razredu 4-valjnih traktorjev povsem v vrhu, saj pri transportu omogoča samodejno prestavljanje vseh osmih oz. devetih hitrosti vključno s sistemom speed matching, ki skrbi za pravilno prestavljanje glede na obremenitev. Tudi pri nižjih hitrostih omogoča samodejno prestavljanje, a tam je to manj pomembno. Bolje se je odrezal edino brezstopenjski, kar pa je tako normalno in umevno samo po sebi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
GregorMuhic Traktorist
Pridružen/-a: 15.01. 2013, 14:56 Prispevkov: 112 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 25 Jan 2013 14:12 Naslov sporočila: |
|
|
Koliko pa kaj stane t6? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 25 Jan 2013 18:55 Naslov sporočila: |
|
|
CNH je napisal/a: | New holland TD je napisal/a: |
Še najbolj ''šibka'' točka tega traktorja je menjalnik ElectroCommand 16/16, ki pa je še vedno vsaj soliden. Največja pomanjkljivost je v tem, da je 16 prestav je razdeljenih v dve skupini, ki nista sinhronizirani. |
O "šibki“ točki bi se tudi lahko razpravljalo... |
Se strinjam, zato pa je napisano pod narekovaji. Končno oceno tega menjalnika prepuščam uporabnikom. Za večino opravil sem prepričan, da je ta menjalnik več kot soliden, sploh zaradi načinov avtomatiziranega prestavljanja.
Ima pa tudi svoje pomanjkljivosti, ki mogoče koga motijo in so bile omenjene tudi že v nekaj testih (tudi v zadnjem Landwirtovem), npr.16(oz. 17 pri 50 km/h) prestav ni pretirano veliko, menjalnik ne omogoča kombinacije superreduktorja in končne hitrosti 50 km/h, nekateri konkurenčni powershift menjalniki v tem razredu prestavljajo tudi že povsem brez mehanskega prestavljanja. Zato je prav, da se za višje zahteve v ta razred uvaja brezstopenjski AutoCommand.
Slednji se je pri seriji T7 na top agrar testu traktorjev v razredu okoli 200 KM ponovno odrezal nadpovprečno. Ta test bom v drugi temi predstavil v kratkem.
http://www.youtube.com/watch?v=w3hzeQPeEQA
Landwirtov test serije T6.150:
http://www.disketa.si/media/uploads/2013-01/c000fe372f57224219dbfc0543720e33.pdf
kratek povzetek:
- motor je navdušujoč, pri vseh meritvah so njegove karakteristike nadpovprečne: moč (max 133KM na kardanski gredi), navor(max. 499Nm na kardanski gredi), široko območje konstantne moči (700 obr./min), ob tem pa nizka poraba goriva (265g/kWh in 14 g/kWh AdBlue). V primerjavi s predhodnikom je izboljšano tudi doseganje normiranih vrtljajev kardanske gredi ( 540 in 1000 obr. pri manj kot 2000 obr./min motorja).
- menjalnik ima 7 prestav v glavnem del.območju 4-12km/h, ki so razporejene dobro. Funkcije avtomatskega prestavljanja predvsem pri vožnji po cesti omogočajo zelo udobno vožnjo (avtomatizirano prestavljanje 9 prestav v cestnem modusu). S sklopko je treba prestaviti med 8. in 9. prestavo, kar je približno na sredini delovnega območja (pri pribl. 9 km/h). Poleg tega pri prestavljanju navzdol (npr. pri vožnji v klanec) menjalnik prestavi iz 9. v 5. prestavo.
Se pa strinjam v praksi je vprašanje, če je to res tako huda pomanjkljivost. T4050 ima npr. štiri skupine, katerih prestavljanje ni sinhronizirano pa se mi med vožnjo še ni zgodilo, da bi moral menjati skupino prestav. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
GregorMuhic Traktorist
Pridružen/-a: 15.01. 2013, 14:56 Prispevkov: 112 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 29 Jan 2013 10:47 Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče še malo o ceni? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bosti81 Kmetovalec
Pridružen/-a: 17.03. 2008, 16:06 Prispevkov: 73
|
Objavljeno: 29 Jan 2013 14:50 Naslov sporočila: |
|
|
GregorMuhic je napisal/a: | Mogoče še malo o ceni? |
khm, ja to je pa čist odvisno od opreme, in od pogajanj z prodajalcem. Jaz sem pri lahu v komendi že dobil podatek za t6.160, z 50 km/h, vzmeteno pred. Premo in kabino,čel. Hidr. In kardan,hidr. In zračne zavore,pa še nekaj drobnarij. Za tako spec. So mi dali ceno 83.000 dr. Evrov. Čakam pa še ponudbo od itro, pa da vidim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 29 Jan 2013 15:32 Naslov sporočila: |
|
|
A to je cena z DDV? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bosti81 Kmetovalec
Pridružen/-a: 17.03. 2008, 16:06 Prispevkov: 73
|
Objavljeno: 29 Jan 2013 18:19 Naslov sporočila: |
|
|
FFarmer je napisal/a: | A to je cena z DDV? |
jap! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
GregorMuhic Traktorist
Pridružen/-a: 15.01. 2013, 14:56 Prispevkov: 112 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 16 Jun 2013 09:31 Naslov sporočila: |
|
|
Že kdo srečno uživa v T6? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
modritommo Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 22.05. 2008, 21:47 Prispevkov: 280
|
Objavljeno: 16 Jun 2013 10:14 Naslov sporočila: |
|
|
V okolici Petrovč večkrat vidim T6.165 .
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bleeh Vajenec
Pridružen/-a: 02.03. 2013, 18:52 Prispevkov: 3
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|