| Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo | 
	 
	
		| Avtor | Sporočilo | 
		 
		| LuksiTraktor Forum - zvestoba do groba
 
  
 Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
 Prispevkov: 2529
 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 15 Dec 2012 10:40    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| 
  	  | vejnik07 je napisal/a: |  	  | Dyna 4/6 je po principu delovanja povsem drugačna od DD pri JD. Dyna ima 2 oz. 3 planetna gonila, kjer za pretok momenta/moči skrbijo lamelne sklopke in zavore, ki se vklapljajo EH ali so prednapete s krožnikastimi vzmetmi.
 | 
 
 
 ne, dyna 4/6 pa še malo manjka do DSG sistema.
 
 gre za klasičen robotiziran menjalnik ki ima elektronsko nadzorovane vse parametre. slabost je, da relativno "počasi" prestavlja, prednost pa v tem, da tak menjalnik ne crkne.
 
 
 DSG menjalniki pri VW so se pokazali kot odlične, ampak crknejo ob slabem vzdrževanju.
 
 drugače pa so vsi sodobni menjalniki narejeni na podoben način, sam ime je drugo, DSG, DCT, Powershift, PDK... dve sklopki in to je to.
 
 
 če ima JDjev res 2 sklopki (torej DSG princip) potem pozdravljam to rešitev!
 |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| joze.kidricTraktor Forum - zvestoba do groba
 
  
 Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07
 Prispevkov: 1476
 Kraj: Šmarje/Jelšah
 
 |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| LuksiTraktor Forum - zvestoba do groba
 
  
 Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
 Prispevkov: 2529
 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 18 Dec 2012 17:49    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| čeprav po drugi strani pa nevem zakaj DSG v traktor, DSG je v avtih namenjen predvsem bolj športni vožnji, medtem ko je klasičen avtomatski menjalnik (torej s pretvornikom navora) namenjen udobju. nevem, pri delu bi bolj pričakoval udobje. |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| DolinšekKmetovalec
 
  
  
 Pridružen/-a: 19.09. 2010, 09:15
 Prispevkov: 52
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 20 Dec 2012 21:16    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Vario je le Vario   |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| vejnik07Traktorist
 
 
 Pridružen/-a: 23.01. 2007, 21:22
 Prispevkov: 163
 
 
 |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| mlinar94Traktor Forum - zvestoba do groba
 
 
 Pridružen/-a: 19.12. 2011, 07:50
 Prispevkov: 359
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 25 Dec 2012 19:19    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| pri tem menjalniku DD imaš tri skupine in vsaka skupina ima določeno končno hitost A ima okrog 8km/h B ima okoli 21km/h BC pa končno hitrost doseže kar 60km/h
poraba pri menjalniku DD se je znižala za 1liter od njegovega predhodnika AP imaš pa občutek kot bi se vozil z menjalnikom PQp saj prestavlja vse tako kot pri omenjenem menjalniku. Le da nimaš nikagršnega dela z menjanjem skupin ampak je to vse to avtomatizirano.
 DD menjalnik bodo zaenkrat montirali le v šest vanlnike.
 lp! m
 |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| markecTraktor Forum - zvestoba do groba
 
  
 Pridružen/-a: 23.08. 2006, 09:56
 Prispevkov: 746
 Kraj: Štajerska
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 31 Jan 2013 16:50    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Kaj je tisto bistveno kar loči 6M in 6R?
 Znamke ne poznam toliko...
 Sam sem na hitro opazil malo bolj fancy notranjost, ločen monitor, manjka 50km/h in manjkajo elektronsko upravljani ventili. Pa drugačna kabina.
 
 Še kaj bistvenega?
 Hvala.
 
 Lp
 |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| tomazek9Traktor Forum - zvestoba do groba
 
  
 Pridružen/-a: 29.08. 2010, 11:45
 Prispevkov: 741
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 31 Jan 2013 19:43    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Kolikor sem se pogovarjal preko telefona z prodajalcem v Agroremontu mi je omenil le stvari, ki si ti naštel... Aja pa cena je v začetku 10-15k€ razlike. Dodatna oprema je pa na obeh skoraj enaka. |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| mlinar94Traktor Forum - zvestoba do groba
 
 
 Pridružen/-a: 19.12. 2011, 07:50
 Prispevkov: 359
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 31 Jan 2013 19:55    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| 
  	  | markec je napisal/a: |  	  | Kaj je tisto bistveno kar loči 6M in 6R? 
 Znamke ne poznam toliko...
 Sam sem na hitro opazil malo bolj fancy notranjost, ločen monitor, manjka 50km/h in manjkajo elektronsko upravljani ventili. Pa drugačna kabina.
 
 Še kaj bistvenega?
 Hvala.
 
 Lp
 | 
 to je nekakšna cenejša in malo izropana oprema drugače pa še vseeno odlična zadeva kabina naj bi bila od 6030P serije ampak le od zunaj znotraj pa je kabina 6030 standart ali prej znana 6020
 lp!
 |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| tomazek9Traktor Forum - zvestoba do groba
 
  
 Pridružen/-a: 29.08. 2010, 11:45
 Prispevkov: 741
 
 
 |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		|  |