Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 14 Dec 2010 19:27 Naslov sporočila: |
|
|
Mimogrede glede 6 cilindrcov. težava se je pokazala pri torpedotih, kjer so na reki malo "po domače" skonstruirali motor. pri original deutzih je zadeva laufala BP. še danes laufa v marsikaterem kombajnu. je pa tako da je bilo potrebno mašino malo bolj redno vzdrževati. to pomeni redno izpihati rebra! drugače je zadnji cilinder zaribal! (to je bila znana napaka na kombajnih, kjer je bilo dosti prahu) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 14 Dec 2010 20:04 Naslov sporočila: |
|
|
Grega S je napisal/a: | Miha7 je napisal/a: | Drugače pa zračno hlajen motor ni slaba izbira |
Samo izbire je danes zelo malo, sploh v razredu 70-100km. Sploh obstaja še kakšen traktor z zračno hlajenim motorjem v tem rangu? |
Kolikor mi je znano za primer deutzovega štirivaljnika, s sistemom zračnega hlajenja niso mogli izpolniti emisijske norme euroIII, oz naj bi bila prilagoditev teh motorjev prezapletena. Vodno hlajeni jo izpolnijo bistveno lažje, zato jih pri standardnih traktorjih (v EU) ne vgrajujejo več.
Mislim, da sta bila Fendt 200 in carraro agriplus še zadnja standardna traktorja z zračno hlajenim motorjem (sametove zračno-oljno hlajene motorje so prenehali izdelovati že prej).
Sicer pa se mi motor pri teh dveh sploh ne zdi kaj posebno glasen, oz. prej bi rekel, da je bil pri fendtu 200 deutzov zračno hlajeni štirivaljnik tišji kot zdaj trivaljni agco sisu-power. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 14 Dec 2010 20:19 Naslov sporočila: |
|
|
To se tudi meni zdi, kot sem rekel, očitno je da vi veste več kot jaz zato kar povejte
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 14 Dec 2010 20:34 Naslov sporočila: |
|
|
Drugih podrobnosti žal ne poznam, so pa bili zračno hlajeni motorji pri standardnih traktorjih za EU ukinjeni zaradi vse hujšega tempa emisijskih norm (približno na vsaka 3 leta zaostritev norm) in ne zaradi tega, ker se ne bi dobro obnesli v praksi. Zato so se raje posvetili razvoju vodno hlajenih motorjev, ki lažje izpolnjujejo emisijske norme. Pri Deutzu sicer še proizvajajo tri, štiri in šestvaljne zračno hlajene motorje, vendar izpolnjujejo samo prej veljavno normo euro II, kar pomeni, da v EU ne morejo dobiti homologacije. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 14 Dec 2010 20:53 Naslov sporočila: |
|
|
Popravek: to, da pri Deutzu še delajo zračno hlajene motorje (seriji 912 in 913) po emisijski normi euro II sicer drži, vendar delajo tudi zračno hlajene motorje, ki izpolnjujejo tudi normo euro III, to je serija D914. Zakaj teh motorjev ne vgrajujejo v noben traktor, ki je na voljo v EU, pa mi ni znano. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DX Vajenec
Pridružen/-a: 28.02. 2011, 20:14 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 03 Mar 2011 22:55 Naslov sporočila: |
|
|
pri nas imamo dva deutza,pa kaj se motorja tiče use pohvale.poraba je zanemarljiva.oba opravljata dokaj težka dela,pa do sedaj ni bilo nikoli problemov z pregrevanjem.je pa res da mora motor biti čist in pa zračni filtri morajo biti čisti. sa ta dva goja izpolnjena ga lahko preganja do tvoje onemoglosti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Drago Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 27.09. 2006, 08:43 Prispevkov: 206
|
Objavljeno: 15 Apr 2012 20:16 Naslov sporočila: |
|
|
Na Same explorer II bi rad montiral prikazovalnik temperature (sedaj je kontrola samo preko lučke za altenator- strgan jermen ki poganja turbino hlajenja). Katero tipalo potrebujem in kam ga priklopiti na motorju? Motor je seveda zračno hlajen.
Hvala za odgovore vnaprej! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
frank Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 12.12. 2011, 18:12 Prispevkov: 212
|
Objavljeno: 18 Jul 2012 19:37 Naslov sporočila: |
|
|
Drago je napisal/a: | Na Same explorer II bi rad montiral prikazovalnik temperature (sedaj je kontrola samo preko lučke za altenator- strgan jermen ki poganja turbino hlajenja). Katero tipalo potrebujem in kam ga priklopiti na motorju? Motor je seveda zračno hlajen.
Hvala za odgovore vnaprej! |
Jaz sem ga zmontiral v blok motorja tam kjer je tlačno stikalo za pritisk zraven je še čep.Ta čep sem odstanil in noter zavijačil nek reducirni kos z istim navojem .Tega sem na notranji strani zavaril.V reducirnem kosu je z zunanje strani luknja kamor sem porinil sondo termometra.Termometer je iz vodovodarske trgovine ,gre do 120 c. Termometer ima 1,5m dolgo sondo ki je na koncu odebeljena to porineš v reducirni kos.Od zunaj sem dal malo silikona da ne pade ven. Me pa zanima kakšna je normalna temperatura pri oranju?Meni gre do 115 c. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Drago Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 27.09. 2006, 08:43 Prispevkov: 206
|
Objavljeno: 19 Jul 2012 08:31 Naslov sporočila: |
|
|
@frank; lahko narediš sliko in jo prilepiš tu gor? Kje pa najdem ta čep? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hurlimann xa70 Vajenec
Pridružen/-a: 20.11. 2012, 21:33 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 20 Nov 2012 21:53 Naslov sporočila: |
|
|
Grega S je napisal/a: | Miha7 je napisal/a: | Drugače pa zračno hlajen motor ni slaba izbira |
Samo izbire je danes zelo malo, sploh v razredu 70-100km. Sploh obstaja še kakšen traktor z zračno hlajenim motorjem v tem rangu? |
V evropi ne zaradi prevelikega hrupa delovanja motorja! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|