Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Miha7 Foto leta 2012
Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40 Prispevkov: 1254 Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje
|
Objavljeno: 14 Dec 2010 09:59 Naslov sporočila: |
|
|
Moral sem se oglasit na to temo.
Po 6000 delovnih urah na Fendt 280P kateri je delal zelo raznolika težka dela ni nikoli prišlo do pregretja motorja. Res pa je da po končanem delu pustim traktor prižgan nekaj časa v mirovanju da se ohladi. Sicer še nisem zasledil kakšnega primera da bi kdo pregrel zračno hlajen motor, razen mogoče kdo namerno, pa neverjamem da bi od tega imel kakršno koli korist.
@mccormick.blaz
Poznam kar nekaj lastnikov 209P/S ki uporabljajo podobne škropilnike ki si jih navedel pa nobeden ne omenja pregrevanja. Mogoče vi to delo opravljate pod drugačnimi obrati (osebno pod veliko manjšimi saj imamo okoljevarstvene probleme ali bolj sosedske) in se zato pojavijo težave, lahko tudi slabo vzdrževanje zračnih filtrov katere je pri teh motorjih treba zelo redno čistiti, drugače gre poraba v nebo.
Drugače pa zračno hlajen motor ni slaba izbira |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Blazon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.11. 2009, 10:51 Prispevkov: 944 Kraj: Okolica-LJ
|
Objavljeno: 14 Dec 2010 14:06 Naslov sporočila: |
|
|
Prednosti zračnega motorja so vsekakor te ,da ni treba manjavati tekočine in tudi pozimi ni treba antifriza notri vlivati. Po zimi tudi zračni motor lažje vžge kot vodni( saj pri nas je tako).
Vendar se dogaja ,da zarati pregretega motorja lahko bati zapikajo( previsoka temperatura motorja ob izklopu in bat ribne). To se največkrat dogaja pri 6cy motorjih ampak pustimo to. Če traktorja neboš uporabljal za res ekstremno kmetijstvo ti je praktično bolje vzeti zračno hlajeni motor.
Seveda pa je treba traktor po težkem delu, še posebaj če ima turbino treba za 2 minuti pustiti na ˝štand gasu˝ da se ohladi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 14 Dec 2010 15:35 Naslov sporočila: |
|
|
strjan je napisal/a: | jack je napisal/a: | Meni se zdi dokaj enostavno in logično. Če razgret motor takoj ugasneš nima več pretoka hladilne tekočine, ker pa pa v komorah še vedno ujet zelo segret stisnjen zrak pride do pregrevanja litine, ker se hladilna tekočina ne pretaka več in jo zato še vedno pregreva. In tako pride do pregrevanja. Enostavno in logično.
LP! |
A ni zračno hlajen???? Ka pol pri APN 6 tud menjaš hladilno tekočino, ki je zračno hlajen???
pa držite se teme, da ne pride do takih debat vmes, ker potem cela tema izgubi smisel. |
Kaj se bedaka špilaš!!!??? Sem pač stvar razložil na motorju z vodim hlajenjem. Pri zračnem je pa isti princip, samo da vlogo vode prevzeme zrak Drugače pa glej, torpedo deutz 75 so imeli v pogonu po zadrugah v tisti časih nazaj in je cel dan gonil rotobrane, pluge itd. in ni nikoli bilo nobenega problema, to vem ker je bil moj stric še v tistem času delovodja strojnega parka tako da...govorim ubistvu iz prve roke. Je rekel da so imeli tudi zetorje 7745 pa so se pregrevali niso zdržali nič in so jih hitro zamenjali z deutzi in pa imt-ji, ki pa so se po njegovih besedah odrezali presenetljivo dobro, bolje kot zetor. Najraje so imeli deutze, vendar je bil pa njihov hrup v kabini spet druga stvar. 6-cilinderski zračni motorji pa se ne obnesejo, ker pride do pregrevanja zadnjega para cilindrov, tako da tu pa pride v upoštev samo vodno hlajena mašina....Sicer pa ne vem kje imamo v sloveniji take hude kmete z traktorji do 100 km ki jih ne bi zdržal zračno hlajeni motor. Če je to v avstriji in nemčiji laufalo, nevem zakaj ne bi v eni ubogi sloveniji z poup. 6ha. veliko kmetijo.Pregrevali so se izključno in samo zaradi slabega vzdrževanja hladilnega sistema in ne zaradi kao prehudega dela to je traparija....toliko z moje strani, da se pa razumemo, nisem pa rekel da so zračni motorji bog in batina imajo tudi slabosti, samo kot sem rekel če je to laufalo v avstriji, nemčiji bo tudi pri nas.
LP!
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 14 Dec 2010 18:17 Naslov sporočila: |
|
|
Miha7 je napisal/a: | Drugače pa zračno hlajen motor ni slaba izbira |
Samo izbire je danes zelo malo, sploh v razredu 70-100km. Sploh obstaja še kakšen traktor z zračno hlajenim motorjem v tem rangu? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 14 Dec 2010 18:27 Naslov sporočila: |
|
|
Obstajajo samo ne za evropski trg, ker so zračno hlajeni motorji glasni, so jih v območju Eu prepovedali.
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Plesk Foto leta 2011
Pridružen/-a: 04.04. 2010, 19:53 Prispevkov: 540 Kraj: Moravče
|
Objavljeno: 14 Dec 2010 18:31 Naslov sporočila: |
|
|
Same v SDF je imel še ne dolgo tega vse zračno hlajene. Pri nas je Argon 2003 letnik je še tudi zračno hlajen. Kdaj pa so jih prepovedali ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 14 Dec 2010 18:37 Naslov sporočila: |
|
|
Ne bi vedel samo to vem že 3 leta tako da... NO rekel sem da so jih prepovedal, moral bi reči, da niso te mašine več narejene po eu standardih, zato se v eu tudi ne morejo prodajati. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 14 Dec 2010 18:42 Naslov sporočila: |
|
|
jack je napisal/a: | Obstajajo samo ne za evropski trg, ker so zračno hlajeni motorji glasni, so jih v območju Eu prepovedali.
LP! |
Od kdaj? Moj 209S je bil narejen v 2009, kupljen v Slo in seveda je zračno hlajen. Po občutku nič glasnejši kot pa novi 200 Vario, pri istih motornih vrtljajih. Je pa res, da se motor pri zračno hlajenem zavrti do 2500, pri vodno hlajenem pa do 2200. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 14 Dec 2010 18:55 Naslov sporočila: |
|
|
Ja evo potem ste me pa našli. Kolikor vem in mi je znano zračno hlajeni motorji niso narejeni po eu standardih, stric ko je kupoval agroplusa z zračno hlajeno mašino, je rekel da je dobil tazdnjega z tako mašino, češ da bo potem samo še vodno hlajeno, ker so se spremenili eu standardi zaradi hrupa, ki ga pouzročajo zračno hlajeni motorji, če to ne drži se posipam z pepelom
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Plesk Foto leta 2011
Pridružen/-a: 04.04. 2010, 19:53 Prispevkov: 540 Kraj: Moravče
|
Objavljeno: 14 Dec 2010 19:11 Naslov sporočila: |
|
|
Saj mogoče drži, in tak standard tudi je. Pa so potem proizvajalci že kaj nagruntali, da so motorji tišji in s tem izpolnujejo tudi te standarde . |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|