Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Kaco d.o.o V.I.P
Pridružen/-a: 07.01. 2007, 16:36 Prispevkov: 436 Kraj: Slovenj Gradec
|
Objavljeno: 17 Jan 2007 20:32 Naslov sporočila: |
|
|
Po mojem bi blo bolš za IMT če bi po neki licenci delo tk ko npr. Torpedo, ko razvoj jim ne gre najbolje, se mi zdi da je traktor že 15 let isti... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zetor5340 V.I.P
Pridružen/-a: 16.01. 2007, 19:48 Prispevkov: 168
|
Objavljeno: 17 Jan 2007 20:34 Naslov sporočila: |
|
|
Po mojih mnenjih je prej bil bolši IMT, kot je zdaj..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 18 Jan 2007 07:14 Naslov sporočila: |
|
|
imt... vzdrzljivi traktorji in poceni za vzdrzevanje... sploh starejsi letniki (533, 539, 558...) to so bili stroji ki so zdrzali hudica in 3/4
tudi zdajsni naj nebi bili slabi je pa vprasanje kaksne materiale uporabljajo... ce so materiali dobri potem stima
ne vem zakaj bi bili to slabi traktorji? imajo dovolj veliko dvizno moc, so okretni, vzdrzljivi, dovolj tezki... je pa res da so narejeni bolj po "ruskem" modelu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
r0cky V.I.P
Pridružen/-a: 31.08. 2006, 19:33 Prispevkov: 324 Kraj: Kamnik-okolica
|
Objavljeno: 19 Jan 2007 21:29 Naslov sporočila: |
|
|
Ja sej bomo vidl če bo kje objavlen kašn test... če sploh bo Ja gede prejšne tehnologije... je pa tko kot je blo že prej napisano... če hočjo prodajat u EU bodo moral ustrezat minimalnim standardom... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeereValtraDeutz Kmetovalec
Pridružen/-a: 09.01. 2007, 19:30 Prispevkov: 75 Kraj: Slovenj Gradec
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 21 Jan 2007 23:05 Naslov sporočila: |
|
|
in kaj je problem IMT-ja sraufat:)
sem ze na parih naredu generalko pa ni blo problema;) za sraufat pa tud ni velik "kunst" ok je malo bolj "urarsko" delo kot npr zetor sam vseen ni tak hudic...
deli so pa razmeroma dragi... problem je pa v kvaliteti izdelave nastal z IMT 560... imt 533, 539, 558 so prakticno neunicljivi, kvalitetno narejeni... materiali odlicni...
je pa zanimivo slisat se druga mnenja o imt:) stvar je pa ista kot pri torpedotu: eni ga hvalijo drugi ga pa niti vidt ne morjo:))
je pa res velika greska IMT-ja njegova pozresnost... pije pa prevec... ce nebi toliko pil bi ga vsakemu priporocal...
aja: ko je pa enkrat stroj dotrajan pa nimas kej vec... pol pa res lahk sraufas in sraufas in sraufas... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kaco d.o.o V.I.P
Pridružen/-a: 07.01. 2007, 16:36 Prispevkov: 436 Kraj: Slovenj Gradec
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zetor5340 V.I.P
Pridružen/-a: 16.01. 2007, 19:48 Prispevkov: 168
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
kristijan Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.11. 2006, 20:20 Prispevkov: 1040 Kraj: Brda
|
Objavljeno: 23 Feb 2007 20:24 Naslov sporočila: |
|
|
mi ga imamo 560 in smo zelo zadovoljni z njim, ma pa neka pomankljivosti- npr zavore. za šraufat, ja no, spet ni nevem kako zakompliciran, razen seveda menjalnika. deli pa so napram zetorju sorazmerno dragi.
saj tudi zetorji, ki slovijo kot boljši traktorji, imajo pomankljivosti- menjalnik rad ostane v brzini, radi tudi zakuhajo, pokurijo pa nafte da je groza- govorim za 7011npr ali pa za 5245. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
steyr&deutz-fahr Vajenec
Pridružen/-a: 16.01. 2007, 17:54 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 24 Feb 2007 11:25 Naslov sporočila: |
|
|
imt ji so bli učas kej vredni:533,539pa mrbit še kter. zdej so pa zanč.:560 bremze, nima moči, štorast, pa še vroče je u njem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|