Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 29 Avg 2011 07:06 Naslov sporočila: |
|
|
Po moje je tako dober, da se lastnikom zdi, da ga niso vredni. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
strojnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.02. 2009, 16:30 Prispevkov: 1472 Kraj: lj
|
Objavljeno: 29 Avg 2011 10:32 Naslov sporočila: |
|
|
Lahko da je vkup spacan, izpušna cev bi morala biti ob stebričku kačine(če je kabina orginal, vsaj meni tako izgleda)... Tudi gume mi negredo povsem v račun, kar podkrepi dejstvo da delovne ure niso navedene. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mccormick.blaz Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.10. 2008, 17:18 Prispevkov: 1118
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
DA86 Vajenec
Pridružen/-a: 21.03. 2010, 13:43 Prispevkov: 21
|
Objavljeno: 30 Avg 2011 13:04 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Mene pa zanima če lahko kateri kaj več pove o plazečih hitrosti, recimo menjalnik ima 12/12 prestav potem z plazečimi hitrostmi pa 20/12. Kako to zgleda pri menjavanju oz. ali se uporablja to samo pri manjših hitrostih?
Hvala in lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 30 Avg 2011 22:26 Naslov sporočila: |
|
|
Predvidevam, da je govora o traktorju iz serije TL-A/T5000.
Osnovni mehanski 12x12 prenos ima 4 hitrosti v vsaki od treh skupin (hitra, srednja in počasna). Z dodatnim reduktorjem (plazeče hitrosti), ki je v bistvu le dodaten zobnik, pa spremenimo prenosno razmerje srednje in počasne skupine in tako dobimo 2x4 ti. plazečih hitrosti, torej je pri vožnji naprej na izbiro vsega skupaj 20 hitrosti. Mehanska blokada pa skrbi za to, da ročice za izbiro skupin pri vključenem dodatnem reduktorju ne moremo potisniti v položaj hitre skupine.
Standardni 12x12 prenos omogoča hitrosti od 1,7 km/h navzgor, vseh osem plazečih hitrosti pa je v območju od 200 m/h do 1,7 km/h.
Razumljivo?
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DA86 Vajenec
Pridružen/-a: 21.03. 2010, 13:43 Prispevkov: 21
|
Objavljeno: 31 Avg 2011 07:00 Naslov sporočila: |
|
|
Najlepše hvala za pojasnila. Sem pa opazil to v podatkih za serijo TD5000 da obstaja opcija plazečih hitrostih 20/12. Super stvar kjer so potrebe po manjših hitrostih, čeprav za moje potrebe na manjši kmetiji je čisto vredu 12/12. Zakaj pa potem ni vzratnih prestav v tem območju če ima traktor ločen inverter, verjetno potem tudi ko imaš vključen ta reduktor nemoreš prestaviti v vzratno prestavo. Je res da ne potrebuješ tako malih hitrosti v vzratni prestavi.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
simon26 Vajenec
Pridružen/-a: 29.09. 2011, 20:00 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 29 Sep 2011 20:06 Naslov sporočila: |
|
|
Živjo!
mene pa zanima kakšen jeto menjalnik Shuttle-Command™ (16x16)??
ima to polovičke? res se ne spoznam na to...
hvala za odgovor.
lp Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 29 Sep 2011 22:46 Naslov sporočila: |
|
|
Ime "Shuttle Command" je samo komercialno ime, ki ga je New Holland namenil povsem navadnemu sinhroniziranemu prenosu, kjer se za spremembo smeri uporablja ločena ročica oz. shuttle (iz ang.: premikati se sem in tja).
Tako imenovani "shuttle" oz. uporablja se tudi izraz inverter pa je lahko ali mehanski ali hidravlični (hydraulic power shuttle) ali elektro-hidravlični (samo Power Shuttle). Pri drugem in tretjem je mogoča sprememba smeri pod obremenitvijo in brez uporabe sklopke. Pri drugem jeklenica mehansko prestavi ventil, ki nadalje v prenosu poskrbi za sprememno smeri, pri tretjem pa stikalo na obvolanskem inverterju da podatek elektroniki, kaj mora storiti oz. kako krmili elektromagnete, ki v tem primeru poskrbijo za spremembo smeri. Izvedbe so 12x12 (TD4000F, TD5000 in T5000) ter 16x16 (T4000), upravljanje z dvema mehanskima ročicama, ena za hitrosti, druga za skupine, dodatno lahko ima T4000 še mehanske polovičke (Split Command 32x16) ter vsi razen TD4000F tudi Power shuttle.
Ostale vrste pri NH so še:
Dual Command - izbira dveh hitrosti pod obremenitvijo oz. kot jih radi imenujejo polovičke, čeprav se prestavno razmerje zaradi dejanskih potreb spremeni le za 20% in ne za 50%. Izvedbe so 32x16 (T4000) in 24x24 (T5000), upravljanje z dvema ali tremi (pri opciji z ročno sklopko) tipkami in mehanskima ročicama za izbiro štirih hitrosti in treh skupin.
Electro Command - izbira štirih hitrosti pod obremenitvijo, nato s tretjo tipko, ki nadomešča nožno sklopko še izbira nadaljnih štirih, to je skupaj 8 hitrosti. Teh je zopet 8 počasnih in 8 hitrih, med katerimi pa je treba mehansko prestaviti ročico, prenos pa je torej 16x16. Upravljanje s tremi tipkami in mehansko ročico (T6000 Delta in Elite), opcija dodatna 17 hitrost pri vožnji naprej za 40 km/h ECO ali 50 km/h (samo T6000 Elite).
Range Command - ima tri območja (A,B in C), pri katerih je v vsakem 6 hitrosti pod obremenitvijo, za prestavljanje med območji pa skrbi tretja tipka ki nadomešča nožno sklopko (kot pri Electro Command med 4. in 5. hitrostjo. Torej se vseh 18 hitrosti izbira s tremi tipkami in brez mehanskih ročic. Prenos je 18x6, za vzvratne hitrosti je uporabljena srednja skupina (B), opcija dodatna 19 hitrost pri vožnji naprej za 50 km/h (T6000 Range Command) .
Power Command - podoben kot Range Command, le da ima za prehod med skupinami dodatne pakete sklopk, ki delujejo dosti bolj tekoče. Upravljanje z dvema tipkama, enko kot zgoraj 18x6 hitrosti, opcija dodatna 19 hitrost pri vožnji naprej za 50 km/h (T6000 Power Command).
Auto Command - brezstopenjski prenos, kateremu je za boljši prenos moči in manjše izgube dodan štiristopenjski mehanski prenos z dvema dvojnima sklopkama pri velikih modelih T7 Auto Command LWB oz. dvostopenjski mehanski prenos z eno dvojno sklopko pri manjših modelih T7 Auto Command SWB. Upravljanje s zveznim pomikanjem komandne ročice naprej ali nazaj.
OPOMBA: Potrebno pa je vedeti, da ne glede na to, da je s Power shuttlom mogoča sprememba smeri pod obremenitvijo oz. med vožnjo in brez pritiska sklopke, poprejšnja zaustavitev in šele potem sprememba smeri ZAGOTAVLJA DALJŠO ŽIVLJENSJKO DOBO komponent v prenosu zaradi manjših sil!!! Pri vseh znamkah, ne samo pri NH
Malo obširno, upam da je tudi vsaj malo razumljivo?
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joze.kidric Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07 Prispevkov: 1478 Kraj: Šmarje/Jelšah
|
Objavljeno: 30 Sep 2011 08:16 Naslov sporočila: |
|
|
Ima mogoče kdo navodila za kalibracijo menjalnika Power shuutle za serijo TLA? Naprej speljuje vredu, nazaj pa je katastofa. Tudi po večurnem delu, ko je olje sigurno dovolj segreto močno cukne, ampak ne vedno. Recimo parkrat vredu spelje potem pa naslednjič spet ne, pa bi rad zadevo zrihtal da ne bom vseh zobnikov polomil |
|
Nazaj na vrh |
|
|
simon26 Vajenec
Pridružen/-a: 29.09. 2011, 20:00 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 30 Sep 2011 08:41 Naslov sporočila: |
|
|
zelo razumljivo napisano!
mene malo skrbi, če vzamem navadnega 16x16 za vožnjo z polno pbremenitvijo v klanec... da nebo treba preveč prestavljati... kaj meniš, je to ok? ali naj raje vzamem drugo ali tretjo varianto, kjer ni treba uporabljati sklopke? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|