Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 30 Sep 2011 10:16 Naslov sporočila: |
|
|
joze.kidric je napisal/a: | Ima mogoče kdo navodila za kalibracijo menjalnika Power shuutle za serijo TLA? Naprej speljuje vredu, nazaj pa je katastofa. Tudi po večurnem delu, ko je olje sigurno dovolj segreto močno cukne, ampak ne vedno. Recimo parkrat vredu spelje potem pa naslednjič spet ne, pa bi rad zadevo zrihtal da ne bom vseh zobnikov polomil |
Za kalibriranje je treba imeti t.i. instrument (CU) 294085, ki se ga priklopi na vtičnico za diagnozo pod armaturno ploščo. Zato mora kalibriranje najverjetneje opraviti kar serviser. Pogosta težava EH invertorjev na splošno je slabo delovanje pri pregretem olju. To se dogaja predvsem pri traktorjih brez hladilnika hidravličnega olja. Ne vem kako je pri TL-A, ampak zdaj imajo vsi T4000 in T5000 z EH invertorjem tudi MegaFlow črpalko in hladilnik hidravličnega olja, zato teh težav ni.
simon26 je napisal/a: | zelo razumljivo napisano!
mene malo skrbi, če vzamem navadnega 16x16 za vožnjo z polno pbremenitvijo v klanec... da nebo treba preveč prestavljati... kaj meniš, je to ok? ali naj raje vzamem drugo ali tretjo varianto, kjer ni treba uporabljati sklopke? |
To je odvisno tudi od tega, za kateri motor gre in kakšno prikolico bo traktor prevažal.
ShuttleCommand (16/16) ima že v osnovi zelo dobro razporeditev prestav, pri najhitrejši skupini C to npr. pomeni, da 1. prestava omogoča, da se da brez menjanja skupine prestav v klanec speljati tudi z zelo težko prikolico (za to velikost traktorja).
SplitCommand (32/16) z vmesnimi prestavami (mehanski vklop) omogoča, da marsikdaj pri spremenljivih pogojih dela prav tako ni treba spreminjati skupine prestav, ker je v posamezni skupini 8 prestav namesto 4.
Pri DualCommand (32/16) menjalniku je glavna prednost EH invertor. Možna je sicer sprememba smeri brez uporabe sklopke ampak je, kot je omenil @CNH, bolje stopiti na sklopko. Pa tudi v tem primeru je to opravilo veliko lažje kot pri mehanski sklopki, ker je EH sklopka v primerjavi z mehansko peresno lahka. Prednost je tudi PowerShift (vmesna prestava z EH vklopom na gumb), vendar manj, saj pri povečani obremenitvi pri transportu omogoča le delne korekcije (20% znižanje hitrosti). To v večini primerov sicer povsem zadostuje, pri večjih klancih pa je vseeno treba uporabiti sklopko; z vklopom preko pedala ali gumba na prestavni ročici (PowerClutch). Za manj uporabe sklopke v takih primerih bi moral menjalnik imeti vsaj štirikratni PowerShift kot pri ElectroCommand.
Naš traktor ima menjalnik SplitCommand, ki je za mehanski menjalnik zelo dober. Praktično ni opravila, za katerega ne bi bilo možno najti primerne prestave (od 0,7 do 40km/h). Poleg tega bi težko bil še bolj enostaven za uporabo. Svoje prispeva tudi motor s precej navora, zaradi česar ni treba ravno pogosto spreminjati prestavnega razmerja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joze.kidric Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07 Prispevkov: 1478 Kraj: Šmarje/Jelšah
|
Objavljeno: 30 Sep 2011 10:19 Naslov sporočila: |
|
|
Za v klanec so sigurno boljše polovičke, ker če moraš prestavit ročico menjalnika se zgodi da si prepočasen in predolgo traja prestavljanje. Če je pa kak dolg hrib ti pa tudi polovička kaj dosti ne koristi.....če že kupuješ traktor s takšnim menjalnikom vzami takšnega ki ponuja tretjinke (SDF grupa.....) ali pa celo četrtinke (JD, MF........)Govorim za traktorje do 100 KM |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 30 Sep 2011 10:20 Naslov sporočila: |
|
|
Moje mnenje o ''polovičkah'' je tako, da ta polovička pomeni včasih prihranjeni 2 prestavi. Če bi moral stisniti sklopko, se rado zgodi, da med tem traktor zgubi toliko hitrosti, da nima več dovolj obratov za 1 nižjo prestavo, ampak že za 2. In tu je polovička rešitev - sprememba prestavnega razmerja (praktično) brez prekinitve prenosa moči. Tako da - tudi polovička se še kakoooo pozna. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joze.kidric Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07 Prispevkov: 1478 Kraj: Šmarje/Jelšah
|
Objavljeno: 30 Sep 2011 10:53 Naslov sporočila: |
|
|
_toni je napisal/a: | Moje mnenje o ''polovičkah'' je tako, da ta polovička pomeni včasih prihranjeni 2 prestavi. Če bi moral stisniti sklopko, se rado zgodi, da med tem traktor zgubi toliko hitrosti, da nima več dovolj obratov za 1 nižjo prestavo, ampak že za 2. In tu je polovička rešitev - sprememba prestavnega razmerja (praktično) brez prekinitve prenosa moči. Tako da - tudi polovička se še kakoooo pozna. |
Ne pravim da se ne pozna, pa še kako......sploh pri krajših klancih..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 30 Sep 2011 11:53 Naslov sporočila: |
|
|
Sam imam na NH ju Electro Command, kar se tega tiče lahko rečem samo vse pohvale. Sicer pa so polovičke sedaj že skoraj nuja, in se strinjam z predhodniki. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joze.kidric Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07 Prispevkov: 1478 Kraj: Šmarje/Jelšah
|
Objavljeno: 06 Okt 2011 14:19 Naslov sporočila: |
|
|
joze.kidric je napisal/a: | Ima mogoče kdo navodila za kalibracijo menjalnika Power shuutle za serijo TLA? Naprej speljuje vredu, nazaj pa je katastofa. Tudi po večurnem delu, ko je olje sigurno dovolj segreto močno cukne, ampak ne vedno. Recimo parkrat vredu spelje potem pa naslednjič spet ne, pa bi rad zadevo zrihtal da ne bom vseh zobnikov polomil |
Bi mi mogoče lahko CNH pomagal? Ali je potrebno obvezno servis klicat, da mi zakasira uro dela ter potne stroške..........Enkrat smo ga že peljali v Štore, vendar ni bilo pravega učinka, ker je bilo olje v menjalniku prehladno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
slatna Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.04. 2008, 19:19 Prispevkov: 480 Kraj: Lenart v Slovenskih goricah
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Plansar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 11.10. 2011, 20:29 Prispevkov: 383 Kraj: Maribor-Šempeter(CE)
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 22 Okt 2011 20:28 Naslov sporočila: |
|
|
Plansar je napisal/a: | me pa nekaj zanima, a je to normalni pojav, ko se peljem recimo 40km/h, ga malo pozibava |
Žal, tako je. Malo lahko probaš z različnimi tlaki v pneumatikah, vendar popolnoma odpraviti tega ne moreš.
PS
S kakšnim fotoaparatom je bilo tole slikano? Dobre slike |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Plansar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 11.10. 2011, 20:29 Prispevkov: 383 Kraj: Maribor-Šempeter(CE)
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|