Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Blazon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.11. 2009, 10:51 Prispevkov: 944 Kraj: Okolica-LJ
|
Objavljeno: 24 Avg 2011 18:33 Naslov sporočila: |
|
|
šest celinderski motorji imajo zagotovo daljšo življensko dobo kot 4 celinderski. 3 celinderski motor je boljši za lažja delakod so špricanje... čim ga boš pa bolj obremenil bo poraba ravno tako velika kod pri 4celinderskih ravno tako velja da imajo 4 celindrci večjo porabo pod visoko obremenitvijo kod 6 celinderci pod normano, saj je storilnost 6 celindrca mnogo večja kod pri 4 celindrcu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bojc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2008, 13:08 Prispevkov: 453
|
Objavljeno: 24 Avg 2011 20:23 Naslov sporočila: |
|
|
Kot primer lahko še sam dodam primer - Torpedo 75 4 cilindri in Torpedo 90- 6 cilindrov - praktično neprimerljivo ko je potrebno potegniti, poraba pa skoraj enaka. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 24 Avg 2011 20:29 Naslov sporočila: |
|
|
linč je napisal/a: | Dal ti bom ene lep primer iz prakse: na bagre kolesnike volvo ew 160 so na začetku stavili 4 cilinderski motor (perkins), ker naj bi tako bila manjša poraba, potem pa se je dogajalo, da so ti motorji crkovali že pri cca 2000 urah (perkins 1004 serije je eden najbolj zdržljivih motorjev nasploh), zato so na naslednje serije začeli vgrajevati 6 cilinderske motorje enake moči in odpravili problem. Če hočeš ti takšnih primerov naštejem še kar nekaj, ampak tega sem ti podal, ker je mogoče tukaj kakšen uporabnik foruma, ki mu je to znano. Časi se spreminjajo in tudi tisti, ki so prej vgrajevali 3 cilinderske motorje so šli na 4 cilinderske, bili pa so tudi poskusi in so še s 5 celinderskimi motorji, ki pa se v praksi ne obnašajo ravno najbolje (same, kubota,...), očitno je bolje, da ima motor parno število cilindrov, lahko pa tudi pogledaš trditev enega uporabnika pri temi Landini, ki ima na enem traktorju motor s 4400 ccm, na enem pa 3300 ccm oba perkins iste moči in trdi, da motor z večjo kubikažo občutno bolje vleče. |
Volvo da bi vgrajeval perkins motorje??? Kolikor mi je znano Volvo vgrajuje motorje Volvo penta in pa nekaj časa Cummins motorje, sedaj pa izključno Volvo. Kar se pa tiče razlike ew160 in ew160 ima drugi tudi močnejši motor.
Kar se tiče 5 valjnih motorjev, so v avtomobilski industriji eni izmed najboljših (seveda v nekem logičnem razponu moči), dokaz za to sledi konec septembra. Vsi pač ne morajo delati 5 valjnih motorjev in samo nekdo lahko dela 7 valjne motorje... toliko o parnosti.
Primer landini: je povedal lstnik koliko manjšo porabo ima 3 valjni motor, verjetno ne in je edini relevanten podatek, do da se njemu zdi da bolj vleče... motorja tudi nista v istem emisijskem razredu, krivulji motorjev sta bistveno različni lastnik pač vozi z obema z enakimi obrati, itd... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 25 Avg 2011 06:28 Naslov sporočila: |
|
|
Kmet ne nakladaj, Prvi volvi ew 160 so imeli perkins motor, se mi zdi da ima tudi naslednja generacija s 6 cilinderskim motorjem tudi perkins, ampak nisem 100%, bagri Caterpilar 320 serije od 2006 naprej imajo isuzu (lastnik GM) motor, pa je cat odkar je perkinsa prevzel svetovni monopolist na področju proizvodnje motorjev. Primer landini alpine 75, ki ima vgrajen 4 cilinderski perkins 804 serije z 3300ccm in landini rex z 75 km ki ima vgrajen 4 cilinderski perkins 1104 z 4400ccm, traktorja sta kot dan in noč, ima oba znanec in trdi, da je razlika občutna v prid rexu,ko se je potrebno izkazati, je pa to napisal tudi en uporabnik v temi landini, mislim, da se z zelenjadarstvom ukvarja. Kubotin 5 valjni motor je bil dober, pa so ga opustili, sametov je bil pa katastrofa, in če misliš, da sledi dokaz, da so neparni motorji dobri, ker ga bo septembra dala ena avtomobilska znamka v svoj avto....bomo videli. Zdi pa se mi, da so pri JD, pri novih serijah celo povečali prostornino svojih motorjev. Ne glej samo krivulje na papirju, papir vse prenese, uporaba v praksi pa pove svoje, po določeni uporabi neke serije, tako se tudi velikim zgodi, da imajo težave (ena bmw serija z dizelskim motorjem ni nikakor šla čez 120000 km, pa roverjev bencinski motor 1,6 itd, itd,...) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Klančar Fotografija leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54 Prispevkov: 2157 Kraj: Ižanski hribi
|
Objavljeno: 25 Avg 2011 09:47 Naslov sporočila: |
|
|
VW Caravela 2.5 TDI --> 5 cilindrov --> 320 000km brez težav (še vsaj 200k jo čaka) --> odzivnost odlična (veliko pripomore turbina)...
Ni vse za posploševati... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 25 Avg 2011 11:17 Naslov sporočila: |
|
|
@linč
volvo ew160 ima VolvoTD 40 KGE motor 120hp (1998-2003)
volvo ew160b ima Volvo D6D EJE2 motor 148hp (2003-2006)
volvo ew160c ima Volvo D6E motor 142hp (2006-)
ne ne bo kateri od avtomobilskih proizvajalcev vgradil teh motorjev na novo, vsaj jaz ne vem... se pa pripravlja en projekt o vzdržljivosti in ekonomičnosti teh motorjev...
saj kot pravim vsak ne more delati vsakih motorjev... Za volvo D5 si tudi bosch ni upal narediti sistema vbrizga (common-rail za 5 valjev), pa so se vseeno potrudili v magni-steyr in motorji dosegajo 500000km samo z rednimi servisi, nobenih težav z turbinami...
back to topics
Agco-sisu je naredil odličen 3 valjni motor (testiral sem ga v Fendt211 vario, motor ima dovolj navora, kakor tudi moči, napram motorju v valtri a85, ki mu krepko primankuje navora. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 25 Avg 2011 17:49 Naslov sporočila: |
|
|
kmet je napisal/a: |
Agco-sisu je naredil odličen 3 valjni motor (testiral sem ga v Fendt211 vario, motor ima dovolj navora, kakor tudi moči, napram motorju v valtri a85, ki mu krepko primankuje navora. |
Uuuuuuu, ne morem verjet svojim očem, da si napisal to, kar je napisano! Verjetno je bilo zelo težko napisat! @Kmet, ne zameri, malo "provokacij ali heca na tuj račun mora biti"
LP JCB FAST TRACK |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
Objavljeno: 25 Avg 2011 18:06 Naslov sporočila: |
|
|
morda drugače nastavljen software? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 25 Avg 2011 19:30 Naslov sporočila: |
|
|
JCB FAST TRACK je napisal/a: | kmet je napisal/a: |
Agco-sisu je naredil odličen 3 valjni motor (testiral sem ga v Fendt211 vario, motor ima dovolj navora, kakor tudi moči, napram motorju v valtri a85, ki mu krepko primankuje navora. |
Uuuuuuu, ne morem verjet svojim očem, da si napisal to, kar je napisano! Verjetno je bilo zelo težko napisat! @Kmet, ne zameri, malo "provokacij ali heca na tuj račun mora biti"
LP JCB FAST TRACK |
ne vem kaj bi zameril, kot vedno sem tudi tokrat napisal čim bolj objektivno mnenje. Kolikor je pač subjektivnosti v mojih postih, je pa tudi napisano poleg. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miha7 Foto leta 2012
Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40 Prispevkov: 1254 Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje
|
Objavljeno: 25 Avg 2011 20:35 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi mene so prešinili tisti časi, ko smo imeli debate tukaj |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|