Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 24 Jul 2011 21:27 Naslov sporočila: |
|
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Billion
američani štejejo drugače kot mi evropejci (ne poznajo milijarde), million, billion - 1000 millionov, trillion..naš avtocestni križ je stal cca 8 billionov dolarjev, pa smo gradili več kot 20 let!!! res porazno, empire state building so zgradili 1929 v vsega 12 mesecih, med drugo svetovno vojno pa so letališča postavljali kar čez noč.
Je pa ta poseg del investicije, ki bo toliko stala, vendar za naše pojme narejeno s svetlobno hitrostjo.
Nazadnje urejal/a linč 24 Jul 2011 21:41; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gregi Vajenec
Pridružen/-a: 25.12. 2007, 11:10 Prispevkov: 34 Kraj: Gabrje...
|
Objavljeno: 24 Jul 2011 21:28 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo!
Predvidevam, da ima večina bralcev foruma svoj FB profil. Zate te prosim za minutko tvojega dragocenega časa smile. Prosim, če klikneš na sponji link ter glasuješ za mojo fotko na foto natečaju (BMW dirkač). Če ti pa ni odveč pa le priporoči še svojemu prijatelju. Najlepša hvala! smile
http://www.facebook.com/#!/AvtohisaMakoma?v=app_175065279220168&app_data=vote_entry_id%3D175261 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
suzica Na dopustu v Banovcih.
Pridružen/-a: 22.02. 2011, 11:09 Prispevkov: 801 Kraj: litija
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Klančar Fotografija leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54 Prispevkov: 2157 Kraj: Ižanski hribi
|
Objavljeno: 26 Jul 2011 22:58 Naslov sporočila: |
|
|
Kakšen je smisel vzmeti,glede na to,da ima plato dvosmeren cilinder....!? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 26 Jul 2011 23:31 Naslov sporočila: |
|
|
Klančar je napisal/a: | Kakšen je smisel vzmeti,glede na to,da ima plato dvosmeren cilinder....!? |
Tam je zato, da lahko plato priklopiš tudi na traktor, ki nima dvosmernega ventila. Cilinder se da enostavno spremeniti iz dvosmernega v enosmernega, tam pa rabiš to vzmet da se plato sploh zapre nazaj.
Imam tak plato z dvosmernim cilindrom in te vzmeti nimam. Zdaj jih zgleda vgrajujejo serijsko na vse platoje (včasih so jih samo na tiste z enosmernim cilindrom). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 27 Jul 2011 06:58 Naslov sporočila: |
|
|
Grega S je napisal/a: | Klančar je napisal/a: | Kakšen je smisel vzmeti,glede na to,da ima plato dvosmeren cilinder....!? |
Tam je zato, da lahko plato priklopiš tudi na traktor, ki nima dvosmernega ventila. Cilinder se da enostavno spremeniti iz dvosmernega v enosmernega, tam pa rabiš to vzmet da se plato sploh zapre nazaj.
Imam tak plato z dvosmernim cilindrom in te vzmeti nimam. Zdaj jih zgleda vgrajujejo serijsko na vse platoje (včasih so jih samo na tiste z enosmernim cilindrom). |
Verjetno res...
Kljub temu pa moraš imeti povratni vod sicer se ti olje iz ene strani nima kam umakniti. Oziroma moraš olje nekam sprostit.Tako da v vsakem priperu potrebuješ minimalno en tlak in povratni vod.
LP M |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 27 Jul 2011 08:33 Naslov sporočila: |
|
|
marolt je napisal/a: | Verjetno res...
Kljub temu pa moraš imeti povratni vod sicer se ti olje iz ene strani nima kam umakniti. Oziroma moraš olje nekam sprostit.Tako da v vsakem priperu potrebuješ minimalno en tlak in povratni vod.
LP M |
Zakaj? Saj imajo tudi nakladalke za dvig grebena samo po 1 cev do cilindra. Pri spuščanju olje steče po isti cevi nazaj v traktor. Če je na traktorju enosmerni ventil gre čisto brez problema, če pa priklopiš tak cilinder na dvosmernega pa traktor jamra ko spuščaš greben. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Klančar Fotografija leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54 Prispevkov: 2157 Kraj: Ižanski hribi
|
Objavljeno: 27 Jul 2011 09:14 Naslov sporočila: |
|
|
Drži....kar je napisal Grega....!
Sem tudi sam že imel priklopljeno le eno cev (za dvig)....pa zadeva špila popolnoma normalno....le spust je zaradi prostega pada nekoliko počasnejši....
Je pa vsekakor dvosmerni zakon....sploh pozimi....! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmetovalec Revija
Pridružen/-a: 31.01. 2006, 11:48 Prispevkov: 728
|
Objavljeno: 27 Jul 2011 09:48 Naslov sporočila: |
|
|
Klančar je napisal/a: |
Drži....kar je napisal Grega....!
Sem tudi sam že imel priklopljeno le eno cev (za dvig)....pa zadeva špila popolnoma normalno....le spust je zaradi prostega pada nekoliko počasnejši....
Je pa vsekakor dvosmerni zakon....sploh pozimi....! |
Sicer se na strojništvo bolj malo spoznam, a že z malo kmečke logike je jasno, da ima marolt prav. Dvosmerni cilinder bo na enosmernem priključku deloval samo, če prej izpustiš olje na drugi strani bata. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 27 Jul 2011 12:11 Naslov sporočila: |
|
|
Je kmetovalec napisal.
Gre za to, da tisto ni enosmerni valj. Ampak dvosmerni cilinder. In če imaš priklopjeno samo eno cev na dvosmerno delujočem valju zadeva nebo funkcijonirala. No bo-ali bo počila cev,ali bo nekaj spustilo ali pa nebo delovalo.
Vsi dvosmerni valji in hidro motorji morajo imeti tlačni in povratni vod saj se olje tako rekoč pretaka. Se pravi po kmečko na eni strani se volumen povečuje na drugi zmanjšuje posledično se količina olja na strani kjer se vaolumen povečuje -poveča na nasproti pa zmanjša. Če to ni omogočeno se tlak v sistemu povečuje do te mere, ki jo premore hid. črpalka oziroma varnostni ventil. Navadno to niti ne zaznamo ampak se zadeva enostavno ne deluje. Če pa imamo že starejše hid cevi katere so navadno narejene na določen tlak pa lahko cev "raznese". Ravno tako je enako pri hidro motorjih saj se tam olje dobesedno pretaka iz tlačne strani (voda) v povratni vod. Smer pa navadno lahko spreminjamo že z spremembo smeri toka olja.
Za enosmerne cilindre je logično, da delujejo tako kakor pišete. Olje se pretaka nazaj skozi isto cev po principu samopretoka oziroma ob prisili določenega bremena na cilinder.
LP M |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|