Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




čvekalnica
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 149, 150, 151 ... 717, 718, 719  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Ostale teme
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

Klančar
Fotografija leta 2010


Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54
Prispevkov: 2157
Kraj: Ižanski hribi

PrispevekObjavljeno: 27 Jul 2011 12:58    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ne bom pametoval šolanim strojnikom,ker sem sam popoln laik....ampak --->


http://www.mojvideo.com/video-plato-hidravlika/5b52027da102d319d265

PS: Simon...kako imaš sam narejeno pri balirki (natančneje pri dvigu pobiralne)...? Kolikor se spomnim,imaš 2 dvosmerna izhoda,v kabini pa pravtako 2 ročici...!? Posameznega enosmernega izhoda ("kiperventila" ni!?)

???

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

carraro
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 13.02. 2006, 22:00
Prispevkov: 1073
Kraj: blizu Tolmina - Baška grapa

PrispevekObjavljeno: 27 Jul 2011 14:12    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


marolt s tem se pa ne strinjam. Cilinden kateri je narejen za dvosmerno delovanje lahko deluje kot dosmeren (dve cevi) ali pa kot enosmeren( ena cev) s tem, da mora biti v tem primeru na drugi strani namesto cevi priklopljen oddušnik za zrak. Saj med dvosmernim in enosmernim celindrom ni razlike oziroma je razlika samo v tesnilih.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Grega S
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13
Prispevkov: 3586

PrispevekObjavljeno: 27 Jul 2011 14:39    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


carraro je napisal/a:
marolt s tem se pa ne strinjam. Cilinden kateri je narejen za dvosmerno delovanje lahko deluje kot dosmeren (dve cevi) ali pa kot enosmeren( ena cev) s tem, da mora biti v tem primeru na drugi strani namesto cevi priklopljen oddušnik za zrak. Saj med dvosmernim in enosmernim celindrom ni razlike oziroma je razlika samo v tesnilih.


Točno tako. Zadeva dela, če se ena cev odklopi in na cilinder montira odzračevalec. Ne moreš pa kar tako priklapljat dvosmernega cilindra na enosmerni ventil, ker ne bo špilalo.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

janez03
Traktorist


Pridružen/-a: 23.01. 2007, 21:34
Prispevkov: 194
Kraj: TRŽ'Č

PrispevekObjavljeno: 27 Jul 2011 16:34    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


carraro je napisal/a:

Saj med dvosmernim in enosmernim celindrom ni razlike oziroma je razlika samo v tesnilih.


Ja pa jade! Ti še nisi videl hidravličnega cilindra "od znotraj"!
Za začetek poglej razmerje premerov cilindra in batnice pri obeh vrstah cilindrov.

L.p.; Janez

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

marolt
Moderator & Forumovec leta 2009


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42
Prispevkov: 2778
Kraj: Bloke

PrispevekObjavljeno: 27 Jul 2011 22:14    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Klančar je napisal/a:
Ne bom pametoval šolanim strojnikom,ker sem sam popoln laik....ampak --->


http://www.mojvideo.com/video-plato-hidravlika/5b52027da102d319d265

PS: Simon...kako imaš sam narejeno pri balirki (natančneje pri dvigu pobiralne)...? Kolikor se spomnim,imaš 2 dvosmerna izhoda,v kabini pa pravtako 2 ročici...!? Posameznega enosmernega izhoda ("kiperventila" ni!?)

???


Kakor kaže ima dovsmerni cilinder tale tvoj plato.... Nisem nikoli pogledal:). Poizkusi ga kipati do konca, samo potem me ne kličiSmile.
Seveda se nekoliko "skipa" zaradi same stisljivosti medija(vsak medij je stisljiv tudi olje) in fleksibilnost cevi. Dobro opazuj drugo cev kaj dela z njo-odmik od priklopa in, ko spustiš plato nazaj se spet pomakne proti priklopu. Torej "logično" tlak v cevi katera ni priklopljena naraste. In če bi imel velik cilinder in veliko olja v njemu ter močno črpalko oziroma nastavljen visok tlak na varnostnem ventilu bi ti cev od povratka počila. Če bi sploh kipnilo do konca ker navadno so vse fleksibilne cevi narejene za 210 bar+ le malo kateri stroj pa ima tak tlak na črpalki. Da o varnostnih ventilov ne govorim.


Cararo in gregor.
Seveda vsak dvosmerni cilinder je lahko tudi enosmerni. Tega nisem nikjer napisal da temu ni tako. Ob predpostavkah katere pišete. Je pa navadno konstrukcija enosmernega valja povsem drugačna kakor dvosmernega enako cena.



Glede balirke - imaš en dvosmerno delujoč ventil (dvosmerni cilinder) odpiranje komore.
- en enosmerno delujoč cilinder za pobiralno.

V kabini imaš 2x DWG se pravi dva dvostransko delujoča ventila z funkcijo prostega pada. Se pravi imaš 4 pozicije- dvig gor, mirovanje,prosti pad se pravi razbremeniš oba voda, in spuščanje dol z tlakom. Če se razumemo. Ali po strojniško 8/2 potni ventil.

Klasičnega enosmernega pri velikem NH-ju ni. Sicer je vsak ventil, ki ima pozicijo prosti pad lahko tudi "enosmerni ventil".

LP M


Nazadnje urejal/a marolt 28 Jul 2011 07:42; skupaj popravljeno 1 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

marolt
Moderator & Forumovec leta 2009


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42
Prispevkov: 2778
Kraj: Bloke

PrispevekObjavljeno: 27 Jul 2011 22:32    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


janez03 je napisal/a:
carraro je napisal/a:

Saj med dvosmernim in enosmernim celindrom ni razlike oziroma je razlika samo v tesnilih.


Ja pa jade! Ti še nisi videl hidravličnega cilindra "od znotraj"!
Za začetek poglej razmerje premerov cilindra in batnice pri obeh vrstah cilindrov.

L.p.; Janez


Glede tesnil. Navadno ima enosmerni cilinder tesnila samo na batnici (vodilni puši) dočim dvosmerni ima tesnila še na batu.
Premeri pa so različni ravno zaradi tega ker je stric Passcal definiral neki zakon ki govori o tem, da se tlak širi na vse strani enako.
In zaradi razlike površine med batom in batnico so navadno batnice pri dvosmernih cilindrih bolj "tanke" kakakor pri enosmernih saj tam nimamo povratnega giba z tlakom medija kakor ga imamo pri dvosmernem valju.

Vsi pa upam, da vemo kako je tlak definiran...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

carraro
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 13.02. 2006, 22:00
Prispevkov: 1073
Kraj: blizu Tolmina - Baška grapa

PrispevekObjavljeno: 28 Jul 2011 06:51    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


to se pa strinjam Marolt.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

_toni
Forumovec leta 2010


Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55
Prispevkov: 3660
Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem

PrispevekObjavljeno: 28 Jul 2011 07:39    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Na tem videu, ki ga je priložil Urban, se ne stiska olje ampak zrak. Olja ne boš nikoli toliko stisnil. Po moje je bil ta plato nov in v zgornjem delu cilindra ni bilo še olja. Ko se spodaj v cilindru nabira olje, se zgoraj povečuje tlak zraka, ki plato potisne navzdol. V tem primeru je lahko dvosmerni cilinder enosmerni, pa še ''vzmet'' je stisnjen zrak. Ko bi prvič priklopil cev tudi v drugi ventil, bi zrak izpodrinil, če bi napolnil še drugo stran, ne dobiš več cilindra gor, brez da bi obe cevi vklopil.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov

Miha7
Foto leta 2012


Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40
Prispevkov: 1254
Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje

PrispevekObjavljeno: 28 Jul 2011 07:53    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


http://www.finance.si/319576/Hitro-cesto-bomo-pla%E8ali-trikrat-toliko-kot-avtoceste

Nazadnje bomo pa kmetje krivi da imamo previsoke cene zemljišč Rolling Eyes

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 28 Jul 2011 07:55    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


To, da @Klančar lahko dvigne plato do določenega kota, brez, da priklopi drugo cev hidravličnega cilindra je posledica premajhnega pretoka traktorske črpalke. Keson platoja se spušča tako hitro, da olje na strani batnice ne zapolni vsega volumna ampak ga delno zapolni tudi zrak iz rezervoarja hidravličnega olja, ki je bistveno bolj stisljiv kot olje. Res je pri dvosmernih cilindrih dobro priklopiti cev na strani batnice, saj v njej, ob nepriklopljeni cevi, zaradi razmerja površin lahko nastane večji tlak kot ga premore traktorska črpalka (Tak primer kot ga je podal @Klančar - razmerje površin na strani bata in strani batnice × tlak črpalke). Stisljivost olja v takih primerih lahko gladko zanemarimo saj je reda 10 na -5 litrov, kar pa človeško oko na primeru platoja ne zazna.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Ostale teme Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 149, 150, 151 ... 717, 718, 719  Naslednja
Stran 150 od 719

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.