Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Fendt 200 Vario
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 35, 36, 37  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> AGCO
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

Miha7
Foto leta 2012


Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40
Prispevkov: 1254
Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje

PrispevekObjavljeno: 02 Jul 2011 21:18    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kolikor sem se pogovarjal s serviserjem iz tujine, je problem menjalnik saj zasede bistveno več prostora, kot navaden stopenjski. Poleg tega so se prilagajali tudi ravnemu dnu in niso hoteli narediti traktorja, kateri bi bil za daljši od konkurence zaradi posebne zasnove in prostora, ki ga potrebuje Vario.
Zanimiv je podatek iz zadruge v Avstriji, kjer kmetje vzamejo novega Fendta 200S serije, v račun pa dajo svoj praktično nov tratkor z nekaj delovnimi urami (o znamki nebom, ker nočem delati zdrahe na forumu). Enostavno hočejo Vario, saj nudi veliko udobja pri delu v nagibu, transportu in ostalih stvareh. Verjetno ga nebi vgrajevali že slabih 15 let?
Tudi tale 3-valjnik je bil razvit prav z namenom za Vario menjalnik, nemoreš vzeti motor iz katerekoli palete motorjev in ga vgraditi, so potrebne izboljšave, omejitve,...
Primerjanje motorjev za rovokopače in minibagre je pa tudi malo izven. Saj ti v večini primerov poganjajo hidravlične črpalke, katere potem delovne elemente in pogon.

Kot sem pa rekel, bomo videli kam bo šel trend, morda pa res tudi v smer 3-valjnikov Wink

Pa še nekaj razlage o delovanju Vario menjalnika.

http://www.youtube.com/watch?v=-iDGe-31kgg

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

jack
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21
Prispevkov: 1009

PrispevekObjavljeno: 03 Jul 2011 15:06    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Samo uprašanje kaj bolj trpi motor traktorja ali bagra in pa @Kmet zakaj je po tvoje boljši 4 namesto 6 valnji motor in zakaj je verio toliko boljši kot pa navaden ?! Da se ti jaz malo smejim......

LP!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 03 Jul 2011 18:23    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


zakaj je vario boljši kot navaden menjalnik?


um, za začetek to, da ti ni treba prestavljat?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

kmet
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32
Prispevkov: 1157

PrispevekObjavljeno: 03 Jul 2011 18:24    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


jack je napisal/a:
Samo uprašanje kaj bolj trpi motor traktorja ali bagra in pa @Kmet zakaj je po tvoje boljši 4 namesto 6 valnji motor in zakaj je verio toliko boljši kot pa navaden ?! Da se ti jaz malo smejim......

LP!


prednosti 4-valjnega:Nižje emisije, nižja poraba, manjša masa, posledično nekoliko večja okretnost motorja, manjši stroški vzdrževanja, slabost pa malenkost nižji navor
prednosti vario: ločeni obrati motorja od hitrosti vožnje, minimalna obraba sklopke, večja moč zaviranja z motorjem, končna hitrost pri 1600rpm, različni načni delovanja -> velika prilagodljivost, ločeno olje hidravlike in menjalnika
Slabosti: nekoliko večji stroški vzdrževanja, malenkostna izguba moči pri prenosu (minimalna pri primerjavi Valtra n142D in n142V, se pa je poznalo).

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

jack
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21
Prispevkov: 1009

PrispevekObjavljeno: 03 Jul 2011 20:55    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Drugače Luksi in Kmet je to razprava, ki je ne bo konca in je veliko ljudi, ki imajo nasprotna mnenja... Pa tudi če je vario tako dober, ne vem zakaj poljedelci raje izbirajo stopenjske menjalnike.... Recimo nek autoquad jd menjalnik 24/24 je zelo uporaben menjalnik za poljedelska dela po mojem mnenju... Izgub na prenosu je več kot samo malenkost, kar je bilo nenazadnje potrjeno tudi z strani profi revije, sploh pri poljedelskih delih tako da ne vem....
Kar se pa tiče 4 in 6 cilinderskih motorjev je pa tako emisije ok, poraba večja (odvisno kje, na polju 1000% pri istih konji ni, je manjša stestirano, pravtako pri vleki tovorov), malenkost več navora(definiraj malenkost!!!????) manjša masa ponovno (vpliv dejavnikov, oziroma kakšen traktor želiš), okretnost je večja (vendar zanemarljiva, če gledamo na traktor kot traktor v njegovem samem pomenu in ne o avtu)...
Krasen primer je deutz fahr mk3 105km, 6 cilindrev, lahki turbo in pa 6000ccm prostornine.... Smo preizkusili z jd 6330 premium, kaj smo ugotovili: 6 cilindrev > večja poraba na cesti(ko je prazen), večji obračalni krog, malce bolj okoren, manj eksploziven, težji, lažje orje, lažje kosi, lažje v silos prikolico rine, lažje dela z 3m rotobrano itd. In pa predvsem in edina stvar ki me zanima MANJŠA PORABA, oba dva 100km vendar sva delala dokaj podobna dela in podobne povšine in sva si z kolegom dokaj podobna voznika, ker je stvar že malo stara ne bom trdil samo mislim da je bilo 8du v mojo korist preden je bil traktor prazen, to sva delala primerjavo prejšno jesen......Enostaven razlog za to razliko zaradi 6 cilindrov posledično rabiš manj obratov na motorju in pa delaš v višjem prestavnem razmerju torej hitreje, ker se mene tiče sem pristaš 6 cilindrašev.... Nesporna dejstva.... To so izkušnje z moje strani... PA še nekaj da opomnim Jaz imam 6000 ccm lahki turbo brez intercoolerja, on pa 4500 ccm turbo intercooler......
PA samo nekaj prosim NE SE KREGAT !! Izražam mojo izkušnjo moje opazovanje!!!
LP!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

FFarmer
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56
Prispevkov: 3562

PrispevekObjavljeno: 03 Jul 2011 21:15    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


jack je napisal/a:
okretnost je večja (vendar zanemarljiva, če gledamo na traktor kot traktor v njegovem samem pomenu in ne o avtu)...


Okretnost je za večino zelo pomemben dejavnik pri nakupu traktorja in med 4 in 6 cilindri je zelo velika razlika!


kmet je napisal/a:
ločeno olje hidravlike in menjalnika


Za to ne rabiš brezstopenjskega menjalnika, tudi traktorji z navadnim menjalnikom imajo ločeno olje.

Sicer pa @kmet vidim, da odkar se voziš brezstopenjsko, si postal kar pristaš teh menjalnikov Smile če se prav spomnim sva pred leti na tem forumu večkrat prišla navzkriž , ko sem jz zagovarjal Vario, ti pa si bil zelo proti Wink Saj so izgube pa vzdrževanje je mogoče res dražje, samo udobje še vedno prekaša vse slabe lastnosti.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

kmet
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32
Prispevkov: 1157

PrispevekObjavljeno: 03 Jul 2011 21:20    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


@jack se popolnoma strinjam s tem kar si napisal, vendar si pozabil na to da sta to dva različna proizvajalca motorjev! Meni je pomembna specifična poraba v g/kWh, ki pa je pri večini znamk v prid 4 valjnim motorjem. obstajajo tudi različni tipi motorjev, it'd... splošno rečt da je nekaj absolutno boljše je nesmiselno, so pač prednosti in slabosti.
Če recimo primerjam Sisu motorje približno enakih moči tipa 66CTA in 49CWA (ki temelji na 74CWA) je 49CWA po vseh merilih boljši. enako je tudi pri primerjavi med 44DTA in 33CTA.

vir:http://www.agcosisupower.com/products/agco_sisu_power_engines/off-road_applications/

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Grega S
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13
Prispevkov: 3586

PrispevekObjavljeno: 03 Jul 2011 21:25    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Dejstvo je, da ko enkrat sprobaš tak menjalnik hitro spremeniš mnenje (vsaj večina).

Ko sem ga imel na testu, ga je peljalo kar nekaj kmetov (mlajši in starejših). V štartu so bili starejši precej zadržani in proti (po moji oceni ne zaradi samega menjalnika ampak mišljenja, da ga je precej težje upravljati kot navadnega ročnega). Ko pa so sedli za volan in sem rekel naj na invertorju klikne naprej in počasi pritisne na plin (pa je traktor speljal čisto počasi) pa so imeli kar nasmešen na obrazu.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

linč
Izjava leta 2012


Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26
Prispevkov: 1191
Kraj: brkini

PrispevekObjavljeno: 04 Jul 2011 10:12    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Sicer sem imel samo ekrat priložnost voziti vario (fedt 820, lastnik ga je zamenjal za jcb, brez vario), in ko sem ga primerjal ob prvem vtisu z svojim mccormickom xtx 200 sem bil kar precej razočaran (ne trdim, da je vario slabši ali boljši za upravljanje od avtomatskega powershifta), saj od traktorja, ki stane še enkrat več pričakuješ tudi še enkrat več, pa pustimo to (ne bom kritiziral varia, ker nimam delovnih izkušenj z njim, sem pa že v eni drugi temi podal svoje mnenje). Primerljivi med sabo bi bili traktorji iste znamke isti model z različnimi menjalniki in motorji 4 ali 6 cilindrov iste znamke za merodajne podatke. Bi pa bilo zanimivo na istem polju z istimi priključki ob istih pogojih primerjati vario in fullpowershift, torej tistega, ki tudi avtomatsko prestavlja (se ga da "štelati" podobno kot pri variu, npr jcb xtra), ne pa primerjati med sabo traktorja z semi powershiftom, kjer moraš skupine prestavljati ročno, (mogoče tudi tretjinke ali četrtinke ročno) in pa varia, to ni nikakor merodajno in primerljivo med seboj, podobno kot motorji v tovornjakih in delovnih strojih, kateri morajo izpolnjevati bistveno strožje norme niso primerljivi z traktorskimi, ravno tako je velika razlika med znamkami motorjev (ko perkins še vleče, nefa nikjer več ni, zato pa manj troši).

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 04 Jul 2011 12:53    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


se pozna.

na našem MFu je full poweshift menjalnik dyna 6, in predlani, ko smo imeli tractor pulling se je odlično odrezal napram močnejšim vario traktorjem.

naš MF ima 135 konjičev, kolegov JD vario (6920S) pa 160, pa je bil od mene hitrejši manj kot sekundo, tako da izguba moči se kar pozna.
so pa ti full powershift menjalniki precej "robati" - malenkost se pozna cukanje, ampak samo pri mrzlem olju, ko je topel to izgine - je pa potrebno kalibrirati menjalnik z vsakim servisom, ker čene začne cukat.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> AGCO Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 35, 36, 37  Naslednja
Stran 12 od 37

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.