Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 30 Jun 2011 17:50 Naslov sporočila: |
|
|
no, meni osebno je ravno do tokia za bremze, ker če ne primejo pa mal počakaš, se bo že ustavlo pri nas
ampak New Holland TD, ti si tudi iz savinjske, pa kolikor vem ne delaš ravno v nekih brejgih da bi te zaviranje motorja moralo skrbeti...
OT: nisem videl cifer, ampak imam občutek, da je razlika med 3 in 4 valnjim motorjem v zaviranju zgolj simbolična |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 30 Jun 2011 22:44 Naslov sporočila: |
|
|
200 vario ima brez dvoma solidne zavore, ampak, kot je že omenil nejc, je bilo govora o zaviralni moči motorja.
Večino njiv in travnikov imamo res v ravnini, imamo pa skoraj vse gozdne površine v precejšnjih strminah (v Gozdniku, Mrzlici in drugod). Ko je treba iz teh območij drva spraviti v dolino, pride prej omenjena lastnost zelo prav. Če primerjam Fiata 70-56 s 3,6L štirivaljnikom in TN95DA s 4,5L štirivaljnikom, slednji veliko bolj odločno zavira z motorjem. Oba traktorja sta približno enako težka (okoli 3t) in sta vozila isto prikolico.
To verjetno ni ravno hendikep, zaradi katerega bi se kdo premislil in se namesto za 200 vario odločil za kaj drugega, je ena izmed pomanjkljivosti v primerjavi z večjim motorjem, o katerih je bilo govora prej. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 30 Jun 2011 22:46 Naslov sporočila: |
|
|
Ok, na tem mestu pričakujem še samo odgovor, zakaj je 6 valjni motor boljši od 4 valjnega, ter v čem je vario menjalnik toliko slabši od navadnega?
pa upam da se nebom ponovno smejal kot sem se ob prebiranju zadnjih 2 strani.
p.s.
Za zaviranje z motorjem obstaja motorna zavora, seveda pa je zaviranje z motorjem namenjeno normalnim obremenitvam, ki jih sama konstrukcija traktorja dopušča... Poleg vsega bo pa motor z večjo gibnostjo valja napram tistemu z manjšo bolje zaviral, četudi bo gibna prostornina motorja v prid drugemu.
serija 200 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miha7 Foto leta 2012
Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40 Prispevkov: 1254 Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje
|
Objavljeno: 30 Jun 2011 22:54 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim da takšnim temam nebomo videli konca. Pa saj je prav tako, da ima vsak svoje mnenje in da debata teče in se razvija, najverjetneje pa bosta čas in trend pokazala svoje.
@ New Holland TD
Citiram: | ampak za razliko od marsikoga drugega sem čisto jasno in nedvoumno prikazal eno izmed pomanjkljivosti tega motorja |
Spododil sem si tudi še tvojo objavo videa na Youtube:
http://www.youtube.com/user/FiatagriTN95DA?blend=12&ob=5#p/u/1/fwcvNr9qu-I
Nažalost me tvoji argumetni niso prepričali in tudi sama glasnost motorja mi niti najmanj ni sporna. Imamo sedaj 209 serijo pri kateri je tudi Deutz-ov zračno hlajeni motor in roko na srce zelo klopota, ampak v tem nevidim problema, saj je motor poskočen, varčen in razpolaga z navorom in močjo. Prav tako pa po nekaj opravljenih urah tudi tale 3-valjni motor, navsezadnje pa so tukaj te vesoljske kabine, katere večinoma hrupa izolirajo. In verjemi kupec ne kupuje z ušesi in posluša motor kako prede. Kupuje to kar mu lahko traktor razpolaga/nudi in upam da Fendt orje ledino na področjo 3-valjnih motorjev, v glavnem potreben bo čas.
Glede cene pa lahko zatrdim, da ob opremi katero dobiš pri Fendtu in pri tem opremiš na podoben nivo kateri koli drugi traktor, nebo več razlike 10.000€. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 30 Jun 2011 23:08 Naslov sporočila: |
|
|
Miha7 je napisal/a: | Glede cene pa lahko zatrdim, da ob opremi katero dobiš pri Fendtu in pri tem opremiš na podoben nivo kateri koli drugi traktor, nebo več razlike 10.000€. |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 30 Jun 2011 23:20 Naslov sporočila: |
|
|
Omenil bi še eno stvar na tem mestu - vseskozi se poudarjajo pravilni obrati motorja pri traktorju in podobno.
no, zato pa so razvili vario menjalnik, da lahko motor kljub nekoliko neugodnejšim vrtljajim (1200rpm recimo, kot je omenjeno) dela z polno paro in hkrati ne porabi preveč goriva. to je tudi point TMSa (=Tractor Management System) ki omogoča traktorju s ŠTEVILNIMI senzorji, da deluje na energijsko najbol ekonomičen način, hkrati pa proizvaja največ navora in moči. res da se skozi vario izgubi malenkost več moči kot pri običajnem menjalniku, ampak zato je pa motor toliko močnejši, da pokrije izgubo. vseeno menim da je 200 vario najboljši traktor v svojem razredu, kar se, žal, pozna tudi pri ceni, ki je nekoliko višja od ostalih, res pa je da večina uleti z osnovnim DFom in ga primerja z maxed out verzijo 200 vario. naloži na oba polno opremo (če se malo pošalim - na fendta tudi zadnji brisalec) in ju primerjaj, garantiram ti, da ne bo prehude razlike v ceni - sigurno pa je, realno gledano, najbolj pomembno to, da ti prodajalec zagotavlja instant servis (ker se vsi stroji slej ko prej tudi pokvarijo, žal) in v naši vasi z interexportom še ni bilo slabih izkušenj, pa imata dva soseda vsak po dva fendta - servis pride še isti dan. za našega Landinija, primer, je potrebno čakat en teden, če res ni neka huda okvara - in na Landiniju so servisi precej pogosti. žal tisti nepredvideni. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miha7 Foto leta 2012
Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40 Prispevkov: 1254 Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje
|
Objavljeno: 01 Jul 2011 07:16 Naslov sporočila: |
|
|
@ Luksi
No za izjemo tebe, ki imaš pozitivno mnenje o servisih preko Interexport, lahko jaz potrdim da sem bil nad opravljenim delom razočaran (sedaj so verjetno stvari urejene). Sedaj se poslužujemo servisa iz tujine, pokličemo serviserja in zberemo skupaj traktorje za servis. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 01 Jul 2011 09:23 Naslov sporočila: |
|
|
V našem koncu ravno tako niso zadovolnji z interexportom.... Kolega iz sosednje vasi ima fendta 140km nevem kakšne oznake se mi zdi da 614(če obstaja!!) in so mu popokale neke hidravljične cevi, katere ni mogel popraviti sam. Serviserji so hodili k njemu cel TEDEN!!!! On je pa imel pokošenih nevem koliko ha, ki so bili zgrabljeni in pripravljeni za balirati.... Zato je moral klicati usluge.... Ravno tako je tarnal glede servisa, ki se ni nikoli zgodil na rok ampak vedno čez.... Zato je ponovno moral traktor šparati da ni prišel čez mejo 400du.... Ob teji priložnosti moram reči da je podoben problem z Agromehaniko, ki so po mojem mnenju ponovno nekorektni serviserji Deutz fahrov v Sloveniji, ker jih moraš dobesedno prositi, da ti pridejo traktor servisirat, bog ne daj da je slučajno kaj narobe z traktorjem, bilo preizkušeno in moram res reči da JE najboljši traktor tisti, za katerega imaš kvaliteten servis in rezervne dele, teh je pa v sloveniji zelo malo...
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
time Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.02. 2010, 18:23 Prispevkov: 353
|
Objavljeno: 01 Jul 2011 14:02 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="kmet"]Ok, na tem mestu pričakujem še samo odgovor, zakaj je 6 valjni motor boljši od 4 valjnega,
6 valjni motorji so bolj trpežni, imajo daljšo življensko dobo, imajo večjo težo (rotobrana + sejalnica).
Fendt 200 vario |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 02 Jul 2011 14:39 Naslov sporočila: |
|
|
Miha7 je napisal/a: |
Nažalost me tvoji argumetni niso prepričali in tudi sama glasnost motorja mi niti najmanj ni sporna. Imamo sedaj 209 serijo pri kateri je tudi Deutz-ov zračno hlajeni motor in roko na srce zelo klopota, ampak v tem nevidim problema, saj je motor poskočen, varčen in razpolaga z navorom in močjo. Prav tako pa po nekaj opravljenih urah tudi tale 3-valjni motor, navsezadnje pa so tukaj te vesoljske kabine, katere večinoma hrupa izolirajo. In verjemi kupec ne kupuje z ušesi in posluša motor kako prede. Kupuje to kar mu lahko traktor razpolaga/nudi in upam da Fendt orje ledino na področjo 3-valjnih motorjev, v glavnem potreben bo čas.
|
Prepričevanje kogarkoli niti ni bil moj namen. Napisal sem samo svoje mnenje, če to koga prepriča ali ne, ni pomembno. Vem, da kupec ne prislanja ušes na motor, zato sem že prej sem napisal, da št.valjev ni odločilen kriterij. Tudi zato, ker ima Fendt dovolj velik ugled, serija 200 pa dovolj drugih prednosti, da so kupci pripravljeni spregledati nekatere manjše pomanjklkivosti.
Če omenim še nekaj drugih primerov manjših motorjev, je zanimivo, da v manjših traktorjih tipa Carraro, Goldoni, Reform ipd., kjer je prostora za vgradnjo motorja še manj, vgrajujejo večinoma štirivaljne motorje, čeprav bi bilo mogoče takšno zmogljivost možno doseči že z dvema valjema. Še en primer so manjši bagri, kamor vgrajujejo npr. Yanmar motorje, ponovno večinoma štirivaljne, čeprav gre za motorje manjših zmogljivosti (okoli 40KM).
Razlog je verjetno bolj v tem, da so za 200 vario rabili manjši motor, agco sisu-power je imel za take zahteve na voljo samo trivaljnik, ki so ga že prej vgradili v MF-ovo serijo 3600, zato so vgradili tega in ne toliko zato, ker bi bila trivaljna zasnova toliko boljša. Če bi pri agco sisu-power izdelovali majhne štirivaljnike, bi mogoče danes ta serija imela takšne motorje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|