Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Fendt 200 Vario
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 35, 36, 37  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> AGCO
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 30 Jun 2011 17:50    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


no, meni osebno je ravno do tokia za bremze, ker če ne primejo pa mal počakaš, se bo že ustavlo pri nas Smile
ampak New Holland TD, ti si tudi iz savinjske, pa kolikor vem ne delaš ravno v nekih brejgih da bi te zaviranje motorja moralo skrbeti...


OT: nisem videl cifer, ampak imam občutek, da je razlika med 3 in 4 valnjim motorjem v zaviranju zgolj simbolična

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

New holland TD
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29
Prispevkov: 706
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 30 Jun 2011 22:44    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


200 vario ima brez dvoma solidne zavore, ampak, kot je že omenil nejc, je bilo govora o zaviralni moči motorja.
Večino njiv in travnikov imamo res v ravnini, imamo pa skoraj vse gozdne površine v precejšnjih strminah (v Gozdniku, Mrzlici in drugod). Ko je treba iz teh območij drva spraviti v dolino, pride prej omenjena lastnost zelo prav. Če primerjam Fiata 70-56 s 3,6L štirivaljnikom in TN95DA s 4,5L štirivaljnikom, slednji veliko bolj odločno zavira z motorjem. Oba traktorja sta približno enako težka (okoli 3t) in sta vozila isto prikolico.
To verjetno ni ravno hendikep, zaradi katerega bi se kdo premislil in se namesto za 200 vario odločil za kaj drugega, je ena izmed pomanjkljivosti v primerjavi z večjim motorjem, o katerih je bilo govora prej.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

kmet
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32
Prispevkov: 1157

PrispevekObjavljeno: 30 Jun 2011 22:46    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ok, na tem mestu pričakujem še samo odgovor, zakaj je 6 valjni motor boljši od 4 valjnega, ter v čem je vario menjalnik toliko slabši od navadnega?

pa upam da se nebom ponovno smejal kot sem se ob prebiranju zadnjih 2 strani.
p.s.
Za zaviranje z motorjem obstaja motorna zavora, seveda pa je zaviranje z motorjem namenjeno normalnim obremenitvam, ki jih sama konstrukcija traktorja dopušča... Poleg vsega bo pa motor z večjo gibnostjo valja napram tistemu z manjšo bolje zaviral, četudi bo gibna prostornina motorja v prid drugemu.

Arrow serija 200

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Miha7
Foto leta 2012


Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40
Prispevkov: 1254
Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje

PrispevekObjavljeno: 30 Jun 2011 22:54    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Mislim da takšnim temam nebomo videli konca. Pa saj je prav tako, da ima vsak svoje mnenje in da debata teče in se razvija, najverjetneje pa bosta čas in trend pokazala svoje.

@ New Holland TD
Citiram:
ampak za razliko od marsikoga drugega sem čisto jasno in nedvoumno prikazal eno izmed pomanjkljivosti tega motorja


Spododil sem si tudi še tvojo objavo videa na Youtube:

http://www.youtube.com/user/FiatagriTN95DA?blend=12&ob=5#p/u/1/fwcvNr9qu-I

Nažalost me tvoji argumetni niso prepričali in tudi sama glasnost motorja mi niti najmanj ni sporna. Imamo sedaj 209 serijo pri kateri je tudi Deutz-ov zračno hlajeni motor in roko na srce zelo klopota, ampak v tem nevidim problema, saj je motor poskočen, varčen in razpolaga z navorom in močjo. Prav tako pa po nekaj opravljenih urah tudi tale 3-valjni motor, navsezadnje pa so tukaj te vesoljske kabine, katere večinoma hrupa izolirajo. In verjemi kupec ne kupuje z ušesi in posluša motor kako prede. Kupuje to kar mu lahko traktor razpolaga/nudi in upam da Fendt orje ledino na področjo 3-valjnih motorjev, v glavnem potreben bo čas.

Glede cene pa lahko zatrdim, da ob opremi katero dobiš pri Fendtu in pri tem opremiš na podoben nivo kateri koli drugi traktor, nebo več razlike 10.000€.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Grega S
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13
Prispevkov: 3586

PrispevekObjavljeno: 30 Jun 2011 23:08    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Miha7 je napisal/a:
Glede cene pa lahko zatrdim, da ob opremi katero dobiš pri Fendtu in pri tem opremiš na podoben nivo kateri koli drugi traktor, nebo več razlike 10.000€.


kul

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 30 Jun 2011 23:20    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Omenil bi še eno stvar na tem mestu - vseskozi se poudarjajo pravilni obrati motorja pri traktorju in podobno.


no, zato pa so razvili vario menjalnik, da lahko motor kljub nekoliko neugodnejšim vrtljajim (1200rpm recimo, kot je omenjeno) dela z polno paro in hkrati ne porabi preveč goriva. to je tudi point TMSa (=Tractor Management System) ki omogoča traktorju s ŠTEVILNIMI senzorji, da deluje na energijsko najbol ekonomičen način, hkrati pa proizvaja največ navora in moči. res da se skozi vario izgubi malenkost več moči kot pri običajnem menjalniku, ampak zato je pa motor toliko močnejši, da pokrije izgubo. vseeno menim da je 200 vario najboljši traktor v svojem razredu, kar se, žal, pozna tudi pri ceni, ki je nekoliko višja od ostalih, res pa je da večina uleti z osnovnim DFom in ga primerja z maxed out verzijo 200 vario. naloži na oba polno opremo (če se malo pošalim - na fendta tudi zadnji brisalec) in ju primerjaj, garantiram ti, da ne bo prehude razlike v ceni - sigurno pa je, realno gledano, najbolj pomembno to, da ti prodajalec zagotavlja instant servis (ker se vsi stroji slej ko prej tudi pokvarijo, žal) in v naši vasi z interexportom še ni bilo slabih izkušenj, pa imata dva soseda vsak po dva fendta - servis pride še isti dan. za našega Landinija, primer, je potrebno čakat en teden, če res ni neka huda okvara - in na Landiniju so servisi precej pogosti. žal tisti nepredvideni.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Miha7
Foto leta 2012


Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40
Prispevkov: 1254
Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje

PrispevekObjavljeno: 01 Jul 2011 07:16    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


@ Luksi

No za izjemo tebe, ki imaš pozitivno mnenje o servisih preko Interexport, lahko jaz potrdim da sem bil nad opravljenim delom razočaran (sedaj so verjetno stvari urejene). Sedaj se poslužujemo servisa iz tujine, pokličemo serviserja in zberemo skupaj traktorje za servis.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

jack
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21
Prispevkov: 1009

PrispevekObjavljeno: 01 Jul 2011 09:23    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


V našem koncu ravno tako niso zadovolnji z interexportom.... Kolega iz sosednje vasi ima fendta 140km nevem kakšne oznake se mi zdi da 614(če obstaja!!) in so mu popokale neke hidravljične cevi, katere ni mogel popraviti sam. Serviserji so hodili k njemu cel TEDEN!!!! On je pa imel pokošenih nevem koliko ha, ki so bili zgrabljeni in pripravljeni za balirati.... Zato je moral klicati usluge.... Ravno tako je tarnal glede servisa, ki se ni nikoli zgodil na rok ampak vedno čez.... Zato je ponovno moral traktor šparati da ni prišel čez mejo 400du.... Ob teji priložnosti moram reči da je podoben problem z Agromehaniko, ki so po mojem mnenju ponovno nekorektni serviserji Deutz fahrov v Sloveniji, ker jih moraš dobesedno prositi, da ti pridejo traktor servisirat, bog ne daj da je slučajno kaj narobe z traktorjem, bilo preizkušeno in moram res reči da JE najboljši traktor tisti, za katerega imaš kvaliteten servis in rezervne dele, teh je pa v sloveniji zelo malo...

LP!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

time
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 24.02. 2010, 18:23
Prispevkov: 353

PrispevekObjavljeno: 01 Jul 2011 14:02    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


[quote="kmet"]Ok, na tem mestu pričakujem še samo odgovor, zakaj je 6 valjni motor boljši od 4 valjnega,

6 valjni motorji so bolj trpežni, imajo daljšo življensko dobo, imajo večjo težo (rotobrana + sejalnica).


Arrow Fendt 200 vario

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

New holland TD
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29
Prispevkov: 706
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 02 Jul 2011 14:39    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Miha7 je napisal/a:

Nažalost me tvoji argumetni niso prepričali in tudi sama glasnost motorja mi niti najmanj ni sporna. Imamo sedaj 209 serijo pri kateri je tudi Deutz-ov zračno hlajeni motor in roko na srce zelo klopota, ampak v tem nevidim problema, saj je motor poskočen, varčen in razpolaga z navorom in močjo. Prav tako pa po nekaj opravljenih urah tudi tale 3-valjni motor, navsezadnje pa so tukaj te vesoljske kabine, katere večinoma hrupa izolirajo. In verjemi kupec ne kupuje z ušesi in posluša motor kako prede. Kupuje to kar mu lahko traktor razpolaga/nudi in upam da Fendt orje ledino na področjo 3-valjnih motorjev, v glavnem potreben bo čas.


Prepričevanje kogarkoli niti ni bil moj namen. Napisal sem samo svoje mnenje, če to koga prepriča ali ne, ni pomembno. Vem, da kupec ne prislanja ušes na motor, zato sem že prej sem napisal, da št.valjev ni odločilen kriterij. Tudi zato, ker ima Fendt dovolj velik ugled, serija 200 pa dovolj drugih prednosti, da so kupci pripravljeni spregledati nekatere manjše pomanjklkivosti.

Če omenim še nekaj drugih primerov manjših motorjev, je zanimivo, da v manjših traktorjih tipa Carraro, Goldoni, Reform ipd., kjer je prostora za vgradnjo motorja še manj, vgrajujejo večinoma štirivaljne motorje, čeprav bi bilo mogoče takšno zmogljivost možno doseči že z dvema valjema. Še en primer so manjši bagri, kamor vgrajujejo npr. Yanmar motorje, ponovno večinoma štirivaljne, čeprav gre za motorje manjših zmogljivosti (okoli 40KM).

Razlog je verjetno bolj v tem, da so za 200 vario rabili manjši motor, agco sisu-power je imel za take zahteve na voljo samo trivaljnik, ki so ga že prej vgradili v MF-ovo serijo 3600, zato so vgradili tega in ne toliko zato, ker bi bila trivaljna zasnova toliko boljša. Če bi pri agco sisu-power izdelovali majhne štirivaljnike, bi mogoče danes ta serija imela takšne motorje.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> AGCO Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 35, 36, 37  Naslednja
Stran 11 od 37

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.