Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 29 Jun 2011 16:34 Naslov sporočila: |
|
|
Meni tudi ni jasno kako si lahko na njivi sploh obremenjen z stopenjskim menjlanikom.... Pri deutz fahru, ki ga ima stric pa je zdaj star 8 let ima 24/8 prestave in pa hms.... Na njivi že v 10 minutah oziroma če kaj veš in poznaš stroje daš na prave obrate v pravo prestavo nato pa le še izbereš polovičko, ki jo pa lahko povišaš ali znižaš na desnem naslonjalu za roko, kjer imaš tudi komande za hidravliko in pa hms funkcijo, tako da roke sploh ne rabiš več premikati.... Vso delo ki je na njivi je da spremeniš smer vožnje z inverterjem in pa 2x pritisneš funkcijo hms-ja in to je vse.... Brezstopenjski menjalnik pogrešam samo pri transportu pa še tam, ko imaš enkrat v 4 brzini potem samo še na desnem naslonjalu pritiskaš ročico za polovičke......
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 29 Jun 2011 20:19 Naslov sporočila: |
|
|
Tukaj mi nekaj ni jasno: kako pa pri traktorjih s stopenjskim menjlanikom spreminjaš hitrost?
Pri bolših izbereš funkcijo "A" in traktor sam prestavlja - avtomatski powershift, pri ostalih pa na polento. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 29 Jun 2011 21:39 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pravzaprav sprašuješ ?! Mogoče zadnji stavek nisem korektno napisal. Pri transportu mogoče malo pogrešam brezstopenjski menjalnik, vendar stvari niso tako slabe tudi pri stopenjskem menjalniku pri katerem daš v najvišjo prestavo nato pa upravljaš samo še z polovičkam(tretinkam, četrtinkam), glede na obremenitev, če je pa treba logičo prestavljaš v nižjo odvisno od tovora.... In ne, ne prestavljaš na polento.....ampak z dunajskim zrezkom.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 29 Jun 2011 23:49 Naslov sporočila: |
|
|
čak, a zdej se menmo o robotiziranem avtomatiku vs. vario menjalniku al kako? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 30 Jun 2011 09:37 Naslov sporočila: |
|
|
_toni je napisal/a: | Se mi zdi, da malo prazno slamo mlatite Dvomim, da se bo več kot 1% kupcev odločilo za 4 cilindre namesto 3 in zaradi tega menjalo znamko
Da bi v Fendtu naredili stroj, samo da bi bil na trgu, in tvegali 3-cilindrski motor, čeprav bi bil celokupno slabši od 4-cilindrskega... Močno, močno dvomim. |
Ne vem, koga si ''obtožil'' mlatenja slame , ampak za razliko od marsikoga drugega sem čisto jasno in nedvoumno prikazal eno izmed pomanjkljivosti tega motorja. Spoštujem znamko Fendt, njen razvoj spremljam že praktično 20 let, vendar to še ne pomeni, da jo moram samo hvaliti. Samo zato ker si nekaj izmislijo pri Fendtu, še ne pomeni, da se o smotrnosti njihovih odločitev ne sme razpravljati. Gotovo o komponentah, sploh pa o motorju odločajo tako, da je skupni učinek še vedno pretežno pozitiven, kar pa ne pomeni, da nima pomanjkljivosti.
Nihče ni rekel, da je zdajšnji motor slabši. Sem pa prepričan, da motorja niso zamenjali zato, ker bi bil slabši štirivaljni deutzov motor. Pri deutzu izdelujejo tudi 4,3L zračno hlajene motorje s common-rail vbrizgom goriva. Za trivaljnik so se pač odločili zaradi pomanjkanja prostora v sprednjem delu traktorja in ker pri Deutzu takrat naj ne bi imeli razvitega takšnega motorja. S štiri in več litrskim štirivačjnikom bi traktor izgubil preveč okretnosti, zato so se odločili za trivaljnik iz lastnega koncerna. Ta pa ima kljub dodelanosti in visoki tehnologiji še vedno določene pomanjkljivosti trivaljnika. Poleg večjih tresljajev, večje glasnosti in manj vzdolžne stabilnosti je pomanjkljivost trivaljnika (v primerjavi s štirivaljnikom) manjša moč zaviranja motorja pri vožnji po klancu navzdol s priklopljeno prikolico. V vsakem primeru bi bila iz tega stališča boljša varianta manjši štirivaljnik, kot npr. v Landini Alpine-u, ki ima 3,3L štirivaljnik.
Je pa pokrov motorja kljub enemu cilindru manj precej narastel, zato preglednost naprej ni več tako dobra kot pri prejšnjem 200P.
Luksi je napisal/a: | @New Holland TD:
tempomat ima vsak vario menjalnik, vsaj pri fendtu in MFu je tako, z ostalimi pa nimam izkušenj.
fora je samo v tem, da ga moraš nastavit, kar pa ti vzame malo časa.
in sam sem z vklopljenim TMSom čisto lepo kultivatral na njivi in opravljal vsa dela, brez da bi občutil kakšno dodatno obremenitev mene glede "upravljanja traktorja" še več, bil sem bistveno bolj razbremenjen, kot pa pri delu z navadnim menjalnikom. |
V mojem prejšnjem postu ni bilo nobenega govora o večji obremenitvi voznika pri vklopljenem TMS-u, ampak takrat ko TMS ni vklopljen.
FFarmer je napisal/a: |
Tukaj mi nekaj ni jasno: kako pa pri traktorjih s stopenjskim menjlanikom spreminjaš hitrost? Kolikor vem je tudi tam treba premaknit ročico menjlanika oz. pritisnit gumb za vmesne prestave, če jih traktor ima. Da bi bil vario menjlanik zato ker moraš imet roko na vozni ročici kaj slabši, se mi ne zdi dober argument. Sicer pa pri večini del (naj si bo brananje ali pa obračanje trave) si naštimaš neko stalno hitrost in potem ne prestavljaš dosti (pri navadnem menjalniku imaš v neki prestavi) in to je to.
Poleg tega pa verjemi, da je TMS program tako naštudiran, da traktor normalno vleče in obenem skrbi še za čim nižjo porabo goriva. |
Kot sem napisal že prej, gre za pomanjkljivost, ko je TMS izklopljen in je treba vozno ročico držati naprej toliko časa, dokler traktor ne doseže določene hitrosti in jo potem ponovno držati nazaj toliko časa, dokler hitrost ni dovolj nizka. Medtem ko pri navadnem menjalniku roke ni treba ves čas držati na prestavni ročici, ampak samo takrat, ko je treba prestaviti.
Glede TMS-a ti verjamem, da je tako. Jaz imam pač drugačne izkušnje. Traktor je pri vklopljenem TMS delal pri 1100-1200 obr./min, moral pa bi delati v območju največjega navora, to je v tem primeru pri 1600 obr./min. Če so vrtljaji prenizki, pride do večjih tresljajev in hrupa pa tudi poraba v tem obmoju ni najnižja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 30 Jun 2011 10:35 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem govoril bolj o celotni ''podobi'' traktorja - pač ali fendt 2xx ali katera druga znamka - nisem pa rekel, da trivaljnik nima določenih slabosti. pač nekje je slabši, nekje boljši kot štirivaljnik. Glede zaviranja v klanec pa - kolikor sem videl na poligonu (edinikrat da sem vozil vario traktor ) - fendt ne zavira s tem, da bi samo zaprl dovod goriva, kot to delajo motorji pri vseh ne-vario vozilih, ko spustiš plin, ampak zavira z višjimi obrati, pri nazivni moči, kjer ima največ tudi zavorne moči, ker ima tako skonstruiran menjalnik in s tem lahko zavre izredno hitro oz. ima večjo zavorno moč. Lahko pa, da sem narobe opazil, če sem, me popravite. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 30 Jun 2011 14:01 Naslov sporočila: |
|
|
ne razumem zakaj je važno, kako motor zavira, če pa dandanes s prikolico brez zavor nimaš kaj iskat na cesti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 30 Jun 2011 14:07 Naslov sporočila: |
|
|
O ja, je važno. Če zaviraš z motorjem, privarčuješ gorivo + zavore. Tako da - je važno. Sploh pri tistih, ki imajo veliko transporta. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 30 Jun 2011 16:18 Naslov sporočila: |
|
|
ampak po mojih izkušnjah, ko smo doma na dvorišču primerjali zaustavljanje landini rex 100gt in Fendt 211P vario, se je slednji z 40km/h zaustavil 5m prej, kar je za moje pojme velika razlika |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24 Prispevkov: 2688 Kraj: štajerska
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|