Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Fendt 200 Vario
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 35, 36, 37  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> AGCO
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

Grega S
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13
Prispevkov: 3586

PrispevekObjavljeno: 28 Jun 2011 10:55    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Luksi je napisal/a:
kako ne vidiš da je fendt 200 vario P/F/V strogo specialen traktor namenjen hmeljarjem, sadjarjem in vinogradnikom? tule maš štrik pa se ustrel.


Luksi, zgrešil si debato. Tu se gre za klasični (standardni) 200 Vario, in ne specialne izvedbe P/F/V.

@jack

Dobi predračuna za oba (Fendt 210 in JD 5100R) z enako opremo. Edina razlika je lahko v menjalniku, ker pač nimaš možnost enake izbire pri obeh.

Pri klimi, št. hidravličnih izhodov, sedežu pa imaš pri obeh iste opcije. Hočem ti povedat, da cena za osnovni 200 Vario ni 80k€, kot si že ene parkrat omenil. Če je opremljen z enako opremo kot primerljiv 5100R cena ni 15k€ višja.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

time
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 24.02. 2010, 18:23
Prispevkov: 353

PrispevekObjavljeno: 28 Jun 2011 11:06    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Grega S je napisal/a:
Luksi je napisal/a:
kako ne vidiš da je fendt 200 vario P/F/V strogo specialen traktor namenjen hmeljarjem, sadjarjem in vinogradnikom? tule maš štrik pa se ustrel.


Luksi, zgrešil si debato. Tu se gre za klasični (standardni) 200 Vario, in ne specialne izvedbe P/F/V.

@jack

Dobi predračuna za oba (Fendt 210 in JD 5100R) z enako opremo. Edina razlika je lahko v menjalniku, ker pač nimaš možnost enake izbire pri obeh.

Pri klimi, št. hidravličnih izhodov, sedežu pa imaš pri obeh iste opcije. Hočem ti povedat, da cena za osnovni 200 Vario ni 80k€, kot si že ene parkrat omenil. Če je opremljen z enako opremo kot primerljiv 5100R cena ni 15k€ višja.

Vario menjalnik je veliko dražji kot pa navaden zato je lahko dražji za 10000 eur ali pa več.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 28 Jun 2011 11:32    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Grega S je napisal/a:
Luksi je napisal/a:
kako ne vidiš da je fendt 200 vario P/F/V strogo specialen traktor namenjen hmeljarjem, sadjarjem in vinogradnikom? tule maš štrik pa se ustrel.


Luksi, zgrešil si debato. Tu se gre za klasični (standardni) 200 Vario, in ne specialne izvedbe P/F/V.

@jack

Dobi predračuna za oba (Fendt 210 in JD 5100R) z enako opremo. Edina razlika je lahko v menjalniku, ker pač nimaš možnost enake izbire pri obeh.

Pri klimi, št. hidravličnih izhodov, sedežu pa imaš pri obeh iste opcije. Hočem ti povedat, da cena za osnovni 200 Vario ni 80k€, kot si že ene parkrat omenil. Če je opremljen z enako opremo kot primerljiv 5100R cena ni 15k€ višja.


aha, potem se pa opravičujem za izpad.

se pa strinjam s tabo, traktor ne stane 80k€, recimo za testnega 211P, ki sem ga imel lani na testu je bila cena 65k€ brez davka, za podoben denar pa dobiš tudi primerljive traktorje. potem je tu še ena prednost 3 cilinderskega motorje - krajši traktor, zato jaz tega 200 vario vidim predvsem kot drugi, tretji traktor na kmetiji z nakladačem, predvsem zaradi okretnosti. in ja, dandanes 6 valnji motorji z 6.6L prostornine in 220 PS niso nič neobičajnega, zakaj je problem v enkrat manjšem motorju?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

alky
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 18.04. 2007, 08:42
Prispevkov: 1433

PrispevekObjavljeno: 29 Jun 2011 01:10    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Luksi je napisal/a:
dandanes 6 valnji motorji z 6.6L prostornine in 220 PS niso nič neobičajnega, zakaj je problem v enkrat manjšem motorju?


Zaradi neparnega števila valjev. Poglej si delovanje motorja ---> vibracije...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 29 Jun 2011 07:51    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


jaz sem vibracije opazil samo pri vrtljajih, nižjih od 950 - pri obratih višjih od teh, ima motor zelo miren tek. naredil sem 65DU, tako da sigurno vem kaj in kako.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

New holland TD
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29
Prispevkov: 706
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 29 Jun 2011 10:52    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Primerjava glasnosti zunaj traktorja med trivaljnikom pri 211P s 3,3L prostornine in štirivaljnikom s prostornino 4,5L (od 3:27 do 4:02):

http://www.youtube.com/watch?v=fwcvNr9qu-I

zvočna krivulja izseka od 3:27 do 4:02:



Poleg tega so ''težava'' še tresljaji motorja pri prostem teku. Ta trivaljnik ima seveda tudi številne prednosti, ampak vseeno mislim, da bi bil npr. 3,3L štirivaljnik ''zmagovalna'' formula. Pri CNH-ju, največjem proizvajalcu traktorjev na svetu, so trivaljnike trenutno povsem črtali iz programa standardnih traktorjev, kljub vse ostrejšim emisijskim normam, tudi pri traktorju s 55km. Verjetno že vedo zakaj.

Pred časom sem vozil 208P (s štirivaljnim deutz motorjem in menjalnikom 21/21) in moram reči, da se mi ne zdi skoraj nič slabši od 200 P vario. Motor ima mirnejši tek, kabina je skoraj identična, menjalnik je soliden, zahteva pa nekaj navajanja, ker ima na glavni prestavni ročici dve nevtralni poziciji. Boljša se mi zdi razporeditev upravljanja hidr. ventilov: pri prejšnjem 200P je nastavitev pretoka zraven vsakega ventila, pri 200P vario pa so nastavitve pretoka zadaj na desni konzoli pod pokrovom. Vzmetenje prednje osi me ni posebej prepričalo pri nobenem od teh dveh, je pa res, da sta oba imela majhna prednja kolesa (18 col). Učinkovitost vzmetenja bi se verjetno precej povečala, če bi bil prednji del traktorja obtežen, kar je bilo ugotovljeno tudi na Landwirtovem testu tega vzmetenja pred leti.

Vario menjalnik ima številne prednosti, ima pa tudi pomanjkljivosti, pri izkoristkih (predvsem pri menjalnikih z enim voznim področjem), predvsem pa pri upravljanju:
če vozimo na standarden način, je treba pri pospeševanju desno roko stalno držati na vozni ročici, pri zmanjšanju hitrosti pa je ročico treba ponovno držati tako dolgo, da je hitrost dovolj nizka. Pri stopenjskih menjalnikih pa se s prestavno ročico ukvarjamo samo, ko prestavimo, potem jo lahko pustimo pri miru in obe roki sta prosti. Omenjeno pomanjkljivost odpravlja TMS, ki omogoča (avtomatizirano) upravljanje menjalnika preko stopalke za plin in je za cestno vožnjo idealen. Žal pa ni idealen za delo na njivi, saj TMS motor traktorja zadržuje v najnižjih možnih vrtljajih, kjer pa poraba ni nujno najnižja. Motor se mora pri delu čimveč vrteti v območju največjega navora, ne pa pri skoraj prostem teku, ali pri polnem plinu.
Če v TMS načinu npr. bolj pritisnemo na plin, bo TMS povečal hitrost vožnje, ne pa vrtljajev motorja. Skratka TMS je zelo uporabno pomagalo, nam pa v določenih primerih odvzame nekaj nadzora nad delovanjem traktorja. Seveda lahko v takih primerih prestavimo v način upravljanja menjalnika z vozno ročico, vendar potem spet naletimo na prej omenjeno težavo, da mora desna roka večino časa preždeti na vozni ročici. To bi mogoče odpravil tempomat, ki pa ga nisem imel časa naštudirati.
Skoraj še večja prednost serije 200P vario se mi zdi hidravlika, je pa večino teh funkcij imel že predhodnik štirivaljni 200P.

Luksi je napisal/a:


se pa strinjam s tabo, traktor ne stane 80k€, recimo za testnega 211P, ki sem ga imel lani na testu je bila cena 65k€ brez davka


65.000 + 20& DDV = 78.000 EUR - za testni traktor, nov je seveda dražji.
Sicer pa ni predrag samo Fendt, predragi so vsi, prodajne številke (v evropskem merilu) to očitno dovoljujejo.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

jack
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21
Prispevkov: 1009

PrispevekObjavljeno: 29 Jun 2011 12:54    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


No vidiš take komentarje imam zelo rad, ker človek točno pove kako pa kaj.... Kot si pa že omenil nevem, kaj je bilo narobe z 3,3 L deutzovim motorjem ? Emisijske norme ali kaj podobnega?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

_toni
Forumovec leta 2010


Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55
Prispevkov: 3660
Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem

PrispevekObjavljeno: 29 Jun 2011 13:52    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Se mi zdi, da malo prazno slamo mlatite Smile Dvomim, da se bo več kot 1% kupcev odločilo za 4 cilindre namesto 3 in zaradi tega menjalo znamko Wink

Da bi v Fendtu naredili stroj, samo da bi bil na trgu, in tvegali 3-cilindrski motor, čeprav bi bil celokupno slabši od 4-cilindrskega... Močno, močno dvomim.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 29 Jun 2011 14:33    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


@New Holland TD:
tempomat ima vsak vario menjalnik, vsaj pri fendtu in MFu je tako, z ostalimi pa nimam izkušenj.

fora je samo v tem, da ga moraš nastavit, kar pa ti vzame malo časa.

in sam sem z vklopljenim TMSom čisto lepo kultivatral na njivi in opravljal vsa dela, brez da bi občutil kakšno dodatno obremenitev mene glede "upravljanja traktorja" še več, bil sem bistveno bolj razbremenjen, kot pa pri delu z navadnim menjalnikom.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

FFarmer
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56
Prispevkov: 3562

PrispevekObjavljeno: 29 Jun 2011 16:01    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


New holland TD je napisal/a:
Seveda lahko v takih primerih prestavimo v način upravljanja menjalnika z vozno ročico, vendar potem spet naletimo na prej omenjeno težavo, da mora desna roka večino časa preždeti na vozni ročici. To bi mogoče odpravil tempomat, ki pa ga nisem imel časa naštudirati.


Tukaj mi nekaj ni jasno: kako pa pri traktorjih s stopenjskim menjlanikom spreminjaš hitrost? Kolikor vem je tudi tam treba premaknit ročico menjlanika oz. pritisnit gumb za vmesne prestave, če jih traktor ima. Da bi bil vario menjlanik zato ker moraš imet roko na vozni ročici kaj slabši, se mi ne zdi dober argument. Sicer pa pri večini del (naj si bo brananje ali pa obračanje trave) si naštimaš neko stalno hitrost in potem ne prestavljaš dosti (pri navadnem menjalniku imaš v neki prestavi) in to je to.

Poleg tega pa verjemi, da je TMS program tako naštudiran, da traktor normalno vleče in obenem skrbi še za čim nižjo porabo goriva.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> AGCO Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 35, 36, 37  Naslednja
Stran 9 od 37

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.