Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 12 Apr 2011 09:22 Naslov sporočila: |
|
|
Aha... zanimivo. Nisem še slišal za hidravlični način. Je to inovacija ali že starejša zadeva? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 12 Apr 2011 10:09 Naslov sporočila: |
|
|
_toni je napisal/a: | Aha... zanimivo. Nisem še slišal za hidravlični način. Je to inovacija ali že starejša zadeva? |
Zelo stara zadeva, takoj po WWII. Na nakladačih, rovokopačih, itd...powerschutlle (moč, čolniček), sistem se še kar uporablja in je zelo robusten (manj pokvarljiv). Dejansko z ročico preusmeriš tok olja, ki potisne čolniček - bat v eno ali drugo stran, ta pa spremeni smer vožnje, zelo enostavno povedano, ker v praksi ni tako preprosto (tudi več sistemov različnih proizvajalcev, npr. JCB ima spitzer-USA), ti bo kakšen strojnik bolj lepo povedal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kumby Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 07.10. 2008, 12:12 Prispevkov: 438 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: 09 Maj 2011 06:06 Naslov sporočila: |
|
|
Zanima me,ali so že znane cene za traktorje T4 POWERSTAR? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakakorenjak Administrator & Forumovec leta 2008
Pridružen/-a: 09.01. 2006, 18:56 Prispevkov: 1256 Kraj: Dramlje/Celju
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
nutrimedo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22 Prispevkov: 1377 Kraj: TRŽIČ
|
Objavljeno: 10 Nov 2011 20:13 Naslov sporočila: T4. 75 |
|
|
ste že razložili te nove T 4 modele? Nas že mal firbec daje, pa pouštr je previsok ratal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 16 Dec 2011 12:05 Naslov sporočila: |
|
|
marolt je napisal/a: | CNH je napisal/a: | Kot sem napisal zgoraj: link
LP |
In se kakšen že vozi po Slovenskih poljih. Ali so v teku komaj naročila? |
_toni je napisal/a: | Nočem bit kritizer, samo se mi zdi malo velik traktor za to moč... tud oblika mi je nekako posiljena, nekonsistentna... se mi T4000, ki je pa res špica oblikovno in po razmerju moč/masa(velikost) bistveno bolj dopade
samo moje mnenje... |
marolt je napisal/a: | _toni je napisal/a: | Nočem bit kritizer, samo se mi zdi malo velik traktor za to moč... tud oblika mi je nekako posiljena, nekonsistentna... se mi T4000, ki je pa res špica oblikovno in po razmerju moč/masa(velikost) bistveno bolj dopade
samo moje mnenje... |
In mnenje veliko ostalih uporabnikov. Tudi moje. Je pa za to T5 ki prihaja mnogo bolj dopadljiv. In tudi Slo kmetje po večini kupujejo majhne in okretne stroje... |
joze.kidric je napisal/a: | Nikjer nisem zasledil podatka o teži traktorja.........mogoče kdo ve?
Težji je sigurno od predhodnika. |
Kumby je napisal/a: | Sveže iz ITRO-ja
|
nejc je napisal/a: | tok ko je biu stari t4000 všečno naret, tok se mi tale zdi faljen. škoda, nevem če bo tk prodajno uspešen kot je biu stari. |
Grega S je napisal/a: | To zgleda bolj kot naslednik serije TD5000, ki je pravtako zgledala podobno štorasto |
traktor987 je napisal/a: | Sej nočem nekaj kritizirat, a kaj ko je skoraj cel plastičen.. Škoda da gre vse v to smer, saj ti traktorji nebodo nikoli zdržali toliko kot tisti pred 20, 30 leti.. Koliko sem gledal na Itro-tovi strani zgleda drugače prav fajn iznoter ter izven, tudi okreten je sigurno, ker je nekoliko krajši od ostalih, a se mi zdi malo premalo robustno narejen za kakšna težka opravila. Sicer je pa za priključke v svojem rangu, glede na svojo moč zadostni velik ter težak.
Lp, traktor987 |
New holland TD je napisal/a: | V vsakem primeru je traktor za svojo moč prevelik. ''Problem'' je predvsem v visoki kabini, ki je v osnovi praktično enaka kot pri T5. Tako imata T4.55 in T5.115 enaki kabini, zato je neizogibno, da bo za T4.55 ta kabina nekoliko predimenzionirana.
T4PowerStar je sicer nekaj lažji od T4000Deluxe, nikakor pa ni njegov naslednik. Nenazadnje je nedopustno, da mu manjka več kot 25 let star Fiatov sistem hidravlike Lift-o-matic, kar je imel celo Fiat 70-56. Nekaj podobnega se dogaja pri novi seriji TD5(ki pa ima Lift-o-matic), ki ima bočne reduktorje na zadnji osi še vedno ob kolesih, namesto, da bi bili pomaknjeni proti sredini osi, kar je imela Fiatova serija 80 že leta 1975. To je samo nekaj razlogov, zakaj je treba na zasnovo in opremljenost teh traktorjev gledati predvsem s stališča čim nižje cene, ne pa naprednosti in dodelanega dizajna, česar pri new hollandu sicer ne manjka.
T4PowerStar predstavlja samo najosnovnejši nivo opreme, ki mu bosta sledila še srednji in višji nivo, kjer bodo tudi motorji do moči 107KM enaki kot pri T5 (3,4L štirivaljni, s common rail-om). Notranjost je brez dvoma prostorna, vendar v tej kategoriji ponavadi pretehta kompaktnost zunanjih mer. Trenutno pa kaže, da bo razlika v velikosti med T4 in T5 bistveno manjša kot do sedaj. Zato se strinjam s predhodniki, za majhne kmetije je T4000 bolj ali manj ''zakon''.
Sicer pa kot izgleda T4000 ostaja še večino leta 2012. Tudi na agritechnici predstavljeni kompakt ecotech še ne pomeni nič dokončnega. Tudi podatki o višini serije T4PowerStar so še zelo neenotni ponekod piše 2409mm pri pnevmatikah 440/65R24, ponekod pa 2409mm pri 480/70 R30.
Za primerjavo, kako priročne mere ima T4000:
|
New Holland je napisal/a: | traktor987 je napisal/a: | Sej nočem nekaj kritizirat, a kaj ko je skoraj cel plastičen.. Škoda da gre vse v to smer, saj ti traktorji nebodo nikoli zdržali toliko kot tisti pred 20, 30 leti.. Koliko sem gledal na Itro-tovi strani zgleda drugače prav fajn iznoter ter izven, tudi okreten je sigurno, ker je nekoliko krajši od ostalih, a se mi zdi malo premalo robustno narejen za kakšna težka opravila. Sicer je pa za priključke v svojem rangu, glede na svojo moč zadostni velik ter težak.
Lp, traktor987 |
Kar se glede plastike tiče, se nikar nič ne bojte, če je pravilno narejena se lahko veliko bol dobro obnaša kot kovina,
P.S.:študeram v tej smeri tako da vem, ne pišem zato da bi mlatil prazno slamo |
itro štore je napisal/a: | upam da se da večje kolese dobit pa lift o matic. ka ma močnejše serije t 4 powerstar. Kdaj pridejo? kakšna oprema? |
strojnik je napisal/a: | itro štore je napisal/a: | upam da se da večje kolese dobit pa lift o matic. ka ma močnejše serije t 4 powerstar. Kdaj pridejo? kakšna oprema? |
Predusem lift-o-matic je zadevšna ki temu traktorju najbolj manjka. Na našm kompaktu so ročice hidravlike tako malokrat uporablene da se še vedno bolj na težko premikajo, lift-o-matic sistemu se pa že pozna uporaba (1000del. ur) |
Kumby je napisal/a: | Kolesa lahk pridejo gor vzadaj 420/70 R30, kar traktor poviša za 4cm in pa kolesa 380/85 R30, kar traktor poviša za 8cm in je višina nekako 248cm. Sami se nekako odločamo za nakup t4 vendar tudi meni niso všeč te male gume, ker hecno zgleda.Pride še pa nekakšna plastika na blatnike, ki zakrije prazen prostor med gumo in blatnikom. Samo plastik še nimajo in ne moreš imeti predstave kako bo zgledalo.Zato sem v dilemi ali nižji traktor in hecne gume ali višji traktor in všečne gume. |
CNH je napisal/a: | Močnejši modeli oziroma ti. Medium in HI-LO naj bi prišli povsem konec leta (upajmo...ker smo že te čakali pol leta dlje, kot je bilo predvideno).
Višina s kolesi 380/70R28 je 241cm, obrobe pa tudi mi srčno čakamo, prav tako tudi avstrijci in švicarji, kjer je uporaba 28" koles zelo pogosta.
V proizvodnjo naj bi šle konec januarja ali v začetku februarja in se bodo naknadno namestile na traktorje...seveda brez doplačila
Oblika traktorja, predvsem zadnjih blatnikov in pokrova motorja je bila oblikovana z namenom univerzalnosti in kopatibilnosti z večjimi kolesi bodočih močnejših T4 modelov ter prihajajočih Tier 4 common rail motorjev, ki so drugačnih dimenzij.
Na žalost pa NH pozablja, da predvsem centralna Evropa glede na konfiguracijo terena potrebuje traktorje podobnih dimenzij kot so sedanji serije T4000 Deluxe in da se svet ne vrti okoli ZDA, ki je ciljni trg T4 Light in zato je je tudi vodja programa američan.
LP |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 16 Dec 2011 12:06 Naslov sporočila: |
|
|
GTC je napisal/a: | Kot uporabnik T 4000 deluxe se povsem strinjam s predhodniki, da je tukaj NH naredil korak nazaj, vsaj na našem trgu pa verjetno še kje. Najbolj prodajan traktor leta xxxx bo zelo verjetno samo še stvar preteklosti, razen če se bodo kupci preusmerili na traktorje močnejšega ranga (T5....).
LP
GTC |
New holland TD je napisal/a: | Kolikor so pri T4 ''skrenili'' s poti, toliko bolj jim je uspelo s T5, ki zaenkrat izgleda vreden nadaljevanja kontinuitete Fiatove serije 90. |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
nutrimedo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22 Prispevkov: 1377 Kraj: TRŽIČ
|
Objavljeno: 16 Dec 2011 12:46 Naslov sporočila: |
|
|
tresla se je gora, rodila se je miš Toliko govora o tem traktorju, ko ga pa v živo pogledaš je pa eno samo razočaranje. CNH, le zakaj naročate take traktorje s tako opremo. Le zato, da je 300€ cenejši zraven pa izgleda ko star zetor na kolesih za medvrstno obdelavo. Vsaj 30 colska kolesa bi mu namenili, pa čeprav le širino 380. V videu, ki ga je posnel Landwirt je traktor zelo všečen. Vendar pa tisto kar so pri NH obljubljali za kabino ni tako všečno. Res da je prostora še za en sedež vendar mi je pri mojem t4000 bolj všeč, več prostora pa čeprav imam naknadno montirano kabino.
Menjalnik- pri prvem testu sem ugotavljal s katero prestavo bi kosil, zgrabljal, pobiral z nakladalko... druga grupa je prepočasna, tretja grupa prva prestava pa prehitra. Za obdelavo v strminah, ne na ravnini, ko moraš spravljati seno po hribu gor - dol.
Tko da čim prej naročite z velikimi kolesi, mogoče bo več prodaje saj smo manjši kmetje mlajši, taveliki kmetje bodo pa itak Fendta pa Johna kupili. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|