Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 09 Mar 2011 08:38 Naslov sporočila: |
|
|
kolikor elektronika prinese luksuza prinese s seboj tudi težav.
vse je lepo in prav ko so stvari NOVE! in do starosti npr 6 let bo vse delalo BP! potem pa... slab spoj tukaj, volkec tam, EH ventil crkne ta un tam... in po možnosti dela vse skupaj še na "random" vzorcu (ko se kabeljček malo "podrklja" dela, drugače ne...)
zato je mehanika prepričljivo zakon. še posebej če je bila v osnovi narejena tako kot se zagre (malo predemenzionirana, dobri materiali..)
poglejte npr stayer-je, fendte itd stare po 50 let in še vedno klepljejo in delajo... vmes par okvar ampak nič drastičnega...
ali pa IMT 533 539... sama mehanika, kvalitetna, še danes delajo in obdelujejo ogromne površine v slavoniji vojvodini... popraviti ga zna vsak sam če kakšna "malenkost" crkne.
kaj pa elektronika? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alky Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.04. 2007, 08:42 Prispevkov: 1433
|
Objavljeno: 09 Mar 2011 08:49 Naslov sporočila: |
|
|
alkoholik je napisal/a: | kolikor elektronika prinese luksuza prinese s seboj tudi težav.
vse je lepo in prav ko so stvari NOVE! in do starosti npr 6 let bo vse delalo BP! potem pa... slab spoj tukaj, volkec tam, EH ventil crkne ta un tam... in po možnosti dela vse skupaj še na "random" vzorcu (ko se kabeljček malo "podrklja" dela, drugače ne...)
zato je mehanika prepričljivo zakon. še posebej če je bila v osnovi narejena tako kot se zagre (malo predemenzionirana, dobri materiali..)
poglejte npr stayer-je, fendte itd stare po 50 let in še vedno klepljejo in delajo... vmes par okvar ampak nič drastičnega...
ali pa IMT 533 539... sama mehanika, kvalitetna, še danes delajo in obdelujejo ogromne površine v slavoniji vojvodini... popraviti ga zna vsak sam če kakšna "malenkost" crkne.
kaj pa elektronika? |
Normalno da obdelujejo še vedno velike površine z IMT-ji in podobnimi traktorji velike površine. Si pač še ne morejo "privoščiti" boljših strojev. Ko bodo imeli denar za posodobitev, verjemi da bodo takoj menjali stroje. Drugače pa glede ekonomike na manjših kmetijah-je ni in je ne bo. Zato vidimo/te velikokrat "predobre" stroje. Eni res pretiravajo, nič ne rečem. Vendar pa sam mislim, da moje ZDRAVJE in VARNOST tudi nekaj veljata. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
Objavljeno: 09 Mar 2011 08:53 Naslov sporočila: |
|
|
Seveda, ampak ne pričakovat, da bo nek uvožen traktor, ki je pred par leti stal 100k€ in z vso opremo in ima čudežno malo del.ur na števcu in stane samo 1/3 novega delal kot novi... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 09 Mar 2011 12:22 Naslov sporočila: |
|
|
to je enako kot je pri avtomobilih.
vsi imajo čudežnih 120.000 km:) pač magična št. 4000 - 5000 del. ur:)
ampak ker imamo slovenci male površine, delamo povprečno 500 ur ali manj / traktor (dosti odnesejo še vedno stari IMT ki se ga ne splača prodat za gnoj nakladad na mali kmetiji je pa še zmiraj ok... in podobno) nam traktorji iz uvoza še vedno zdržijo leto dve tri...
je pa itak "finta" samo v vzdrževanju tako preventivnem kot kurativnem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 09 Mar 2011 19:18 Naslov sporočila: |
|
|
alkoholik je napisal/a: | kolikor elektronika prinese luksuza prinese s seboj tudi težav.
vse je lepo in prav ko so stvari NOVE! in do starosti npr 6 let bo vse delalo BP! potem pa... slab spoj tukaj, volkec tam, EH ventil crkne ta un tam... in po možnosti dela vse skupaj še na "random" vzorcu (ko se kabeljček malo "podrklja" dela, drugače ne...)
zato je mehanika prepričljivo zakon. še posebej če je bila v osnovi narejena tako kot se zagre (malo predemenzionirana, dobri materiali..)
poglejte npr stayer-je, fendte itd stare po 50 let in še vedno klepljejo in delajo... vmes par okvar ampak nič drastičnega...
ali pa IMT 533 539... sama mehanika, kvalitetna, še danes delajo in obdelujejo ogromne površine v slavoniji vojvodini... popraviti ga zna vsak sam če kakšna "malenkost" crkne.
kaj pa elektronika? |
Je vse res, ampak tudi pri 25 let starem Fendtu EHR še vedno dela brezhibno. Po drugi strani pa: 'ni ga čez kamot' oz. lenoba je gonilo napredka |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 09 Mar 2011 20:24 Naslov sporočila: |
|
|
ne rečem da ne dela. dela tudi pri kakšnem drugem traktorju. no pa res je tudi da stara elektronika ni bila tako slaba. so bile vgrajene dražje bolše komponente kot sedaj ko kitajčki štancajo vse na veliko (mimogrede kak star računalnik x86 ali pa spektrum še danes dela, medtem ko stari npr 4 leta crkujejo kot po spisku zaradi okvar diskovja, kondenzatorjev... pač slabša kvaliteta izdelave)
je pa res da je komfort gonilo napredka... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 09 Mar 2011 20:45 Naslov sporočila: |
|
|
alkoholik je napisal/a: | ne rečem da ne dela. dela tudi pri kakšnem drugem traktorju. no pa res je tudi da stara elektronika ni bila tako slaba. so bile vgrajene dražje bolše komponente kot sedaj ko kitajčki štancajo vse na veliko (mimogrede kak star računalnik x86 ali pa spektrum še danes dela, medtem ko stari npr 4 leta crkujejo kot po spisku zaradi okvar diskovja, kondenzatorjev... pač slabša kvaliteta izdelave)
je pa res da je komfort gonilo napredka... |
Niso krivi samo kitajčki, kriv je tudi obseg proizvodnje - toliko elektronskih komponent se 'naštanca', da je nemogoče vse testirat pred prodajo. Je pa recimo pri računalnikih tako, da se dražje komponente ponavadi manj kvarijo - tud kitajčki znajo dobr nardit, če hočejo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
GTR Kmetovalec
Pridružen/-a: 24.11. 2008, 19:10 Prispevkov: 75
|
Objavljeno: 17 Mar 2011 16:39 Naslov sporočila: |
|
|
Saj vse lepo in prav ampak, ni tolikšen problem v sami kvaliteti elektronike, kot pa je v upravi podjetij ki izdelujejo traktorje in pač vsa ostala delovna in prevozna sredstva. Same uprave podjetij so prišle že pred leti do spoznanja da če vgrajujejo preveč zanesljive materijale in je sama zasnova strojev optimalno dimenzionirana za čimdaljšo življensko dobo potem oni nebodo prodali dovolj novih strojev ker se stari nebodo pokvarili. V avtomobilski industriji je bil lep primer mercedes benz ki je imel tam med leti 95 in 05 strašanske probleme z zanesljivostjo svojih avtomobilov, ker niso imeli natančnih podatkov koliko morajo oslabiti določene dele predusem v elektroniki da bodo po petih letih uporabe odpovedali... Vsa ali pa skorj vsa podjetja ki danes izdelujejo traktorje so sposobna izdelati traktor ki bo deloval brez napak naslednjih 25 let, vse kar moraš narediti je da ga redno servisiraš(olje, filtri itd.), ampak v tem pač ni dovolj denarja... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 18 Mar 2011 10:18 Naslov sporočila: |
|
|
GTR, točno to! Pa povsod je tako. Ni problem izdelati dovolj zanesljivega dela, vzdržljivega materiala itd. Problem je izdelati ravno prav zanesljivega. Tako pač je. Zato pa nove mašine ne zdržijo toliko kot stare... od pralnih strojev, likalnikov, avtomobilov, traktorjev naprej. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|