Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
srejdnc Vajenec
Pridružen/-a: 06.01. 2011, 21:03 Prispevkov: 6
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
arrojado Foto leta 2008
Pridružen/-a: 09.02. 2007, 15:31 Prispevkov: 287 Kraj: ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack_majstr Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 07.09. 2009, 17:34 Prispevkov: 960 Kraj: suha krajna
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
husqvarna Vajenec
Pridružen/-a: 08.04. 2008, 16:37 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 09 Jan 2011 21:13 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni! Delam v tajfunu, pa vem kak je kaj narejeno, kak se dela, od novitet, kaki problemi so se pojavili, ogromno vsega, največja razlika je v dizajnu oz. sami konstrukciji vitle, pa da tajfun ma hidrvljično gnan škripec zlo bolj drugač narejen kot krpan, kar se tiče sklopke ni skoraj nobene razlike, seveda odvisen od modela, kolk vem tud krpan deva 3 lamele, pa razlika je tud za kater trg je, ker od države do države se razlikujejo standardi, za vzhod so drugačne kakovosti vitel, kot pa zahodni del evrope, sam krpan se je v zadnjih letih za 100% zboljšal v vseh pogledih, na trgu izredno konkurenčen, |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 09 Jan 2011 21:20 Naslov sporočila: |
|
|
husqvarna je napisal/a: | Pozdravljeni! Delam v tajfunu, pa vem kak je kaj narejeno, kak se dela, od novitet, kaki problemi so se pojavili, ogromno vsega, največja razlika je v dizajnu oz. sami konstrukciji vitle, pa da tajfun ma hidrvljično gnan škripec zlo bolj drugač narejen kot krpan, kar se tiče sklopke ni skoraj nobene razlike, seveda odvisen od modela, kolk vem tud krpan deva 3 lamele, pa razlika je tud za kater trg je, ker od države do države se razlikujejo standardi, za vzhod so drugačne kakovosti vitel, kot pa zahodni del evrope, sam krpan se je v zadnjih letih za 100% zboljšal v vseh pogledih, na trgu izredno konkurenčen, |
No pol pa imam kar vprašanje. Imajo 5 tonske vitle (elektro hidr.) že vgrajene trolamelne sklopke? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hotelmu Kmetovalec
Pridružen/-a: 02.11. 2010, 14:25 Prispevkov: 92
|
Objavljeno: 09 Jan 2011 21:32 Naslov sporočila: |
|
|
husqvarna je napisal/a: | Pozdravljeni! Delam v tajfunu, pa vem kak je kaj narejeno, kak se dela, od novitet, kaki problemi so se pojavili, ogromno vsega, največja razlika je v dizajnu oz. sami konstrukciji vitle, pa da tajfun ma hidrvljično gnan škripec zlo bolj drugač narejen kot krpan, kar se tiče sklopke ni skoraj nobene razlike, seveda odvisen od modela, kolk vem tud krpan deva 3 lamele, pa razlika je tud za kater trg je, ker od države do države se razlikujejo standardi, za vzhod so drugačne kakovosti vitel, kot pa zahodni del evrope, sam krpan se je v zadnjih letih za 100% zboljšal v vseh pogledih, na trgu izredno konkurenčen, |
mene zanima če imajo el.hidravlične vitle reduktor? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
husqvarna Vajenec
Pridružen/-a: 08.04. 2008, 16:37 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 10 Jan 2011 21:22 Naslov sporočila: |
|
|
V hidravljične in mehanske, vseh tipov se vgrajujejo trolamelne sklopke, vse razen 3 tonke majo reduciran prenos, prek verižnikov, pride še ena dodatna veriga, pri hidravljičnih pa ma spodnja gred še dodaten zobniček, kjer pride priključena hidravljična pumpa, tk da pride hitrost vrvi nekje 0.6 m/s |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KONEC Vajenec
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 13:18 Prispevkov: 26 Kraj: Štajerska
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mare 45 Kmetovalec
Pridružen/-a: 19.06. 2010, 19:09 Prispevkov: 43 Kraj: poljanska dolina
|
Objavljeno: 14 Feb 2011 16:21 Naslov sporočila: |
|
|
ker na temu vitlu nimaš zavore kot tajfun na sliki |
|
Nazaj na vrh |
|
|
new holland t4020 Traktorist
Pridružen/-a: 01.06. 2010, 21:13 Prispevkov: 191 Kraj: Kranj okolica
|
Objavljeno: 14 Feb 2011 17:51 Naslov sporočila: |
|
|
Zanimivo... koliko pa vlečeš?
Sicer pri nas na vitlu krpan 4SI vse vlečemo na zajli,(je tudi res da v našem gozdu nimamo ravno debelega lesa, vlečem pa les dolžine 12m, ali manj, če je zelo debel) pa še nismo imeli takšnih problemov... imamo pa probleme s zavoro, ki se občasno ne zatakne...
Imam pa eno vprašanje: ali in kaj je lahko narobe, če namesto s deutzem 4006(40 km) vlečemo z new hollandom t4020(65 km)? prodajalec nam je nekaj razlagal glede krivljenje zadnje deske, s katero se poriva hlode? ali je to res?
lp new holland t4020 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|