Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 02 Jan 2011 16:41 Naslov sporočila: |
|
|
SimonKR je napisal/a: | Med gibljivimi deli nastane oljni film, ki preprečuje stik kovin. Zato vidim govor o zmanjšanem trenju pri delavni temepraturi kot brezpredmeten.
Pri hladnem motorju pa je težava v tem, da ga je potrebno počasi, z delom z majhno močjo zagret. to pa zato, ker se ob delu s polno močjo pri hladnem motorju strojni elementi motorja neneakomerno segrevajo, ker toplotni tok ni v vse smeri enak. Nastajajo notranje napetosti na storjnih elementih, kakor tui medsebojne napetosti. Obremenitve pa se seštevajo in material utrujajo, dokler ga ne utrudijo. Lahko pride do male napake, škoda, ki pa nastane zaradi nepravočasnega diagnosticiranja, je pa lahko zelo velika.
Pri ugašanju pa je seveda problem z turbino zaradi njene vztrajnosti oz. dobrega uležajenja. kot sem že napisal, je potrebno motorje s turbinskim polnilcem zraka ugašati pri štandgasu. |
Vse napisano drži! Najpomembnejša stvar pri turbini je oljni filter motorja, kateri mora imeti "protipovratno" loputo, da olje iz filtra ne steče nazaj v motor, ko je traktor ugasnjen, vsaj v mojem primeru je tako (Lamborghini), kako je pri drugih proizvajalcih ne vem, mislim pa da ni dosti drugače.
Skratka če lopute na filtru ni, pri zagonu traktorja ni takoj na voljo olja za mazane turbine, kar posledično pomeni "zaribanje" turbine. Če je loputa na filtru teh problemov ni. Je pa dejstvo, vsaj tako pri meni pise v navodilih za uporabo, da traktorja ki je delal pod polnim gasom ne smemo ugasniti takoj, ampak je potrebno počakati nekaj časa da se traktor "umiri" (cca 2-3min).
LP JCB FAST TRACK |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ales_rozman Vajenec
Pridružen/-a: 10.03. 2009, 20:06 Prispevkov: 28 Kraj: radovljica
|
Objavljeno: 03 Jan 2011 17:17 Naslov sporočila: |
|
|
kako ima olni filtert narejen nimam pojma, sm pa nekje zasledu da je komplet generalna z bati in turbino 2000€ za navadnga 6340 pa 1000€ tko da potem ni tako dragno.... al se sam men tko zdi??
lp aleš |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor 5011 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14 Prispevkov: 1594 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 03 Jan 2011 17:20 Naslov sporočila: |
|
|
Ima rotacijski oljni filter( na desni strani motorja, če gledaš v smeri vožnje). Generalna pri zetorju pa je res poceni stvar za naredit. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor4340 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.02. 2008, 17:21 Prispevkov: 583
|
Objavljeno: 03 Jan 2011 20:43 Naslov sporočila: |
|
|
ales_rozman je napisal/a: | kako ima olni filtert narejen nimam pojma, sm pa nekje zasledu da je komplet generalna z bati in turbino 2000€ za navadnga 6340 pa 1000€ tko da potem ni tako dragno.... al se sam men tko zdi??
lp aleš |
Če jaz to prav razumem je potem samo turbina 1000 €? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ales_rozman Vajenec
Pridružen/-a: 10.03. 2009, 20:06 Prispevkov: 28 Kraj: radovljica
|
Objavljeno: 04 Jan 2011 12:44 Naslov sporočila: |
|
|
zetor4340 je napisal/a: | ales_rozman je napisal/a: | kako ima olni filtert narejen nimam pojma, sm pa nekje zasledu da je komplet generalna z bati in turbino 2000€ za navadnga 6340 pa 1000€ tko da potem ni tako dragno.... al se sam men tko zdi??
lp aleš |
Če jaz to prav razumem je potem samo turbina 1000 €? |
zravn tega so šteti še kovani bati, k lohka traktro 6340 predelaš u 7340 turbo, ker mašina je praktično ista, razn boschpumpa je mal bl odprta..... sm se že zanimov da bi kupu traktor 6340 z slabim motorjem pa ga predelov turbo ker se zlooo mal traktorjov 7340 prodaja.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor4340 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.02. 2008, 17:21 Prispevkov: 583
|
Objavljeno: 04 Jan 2011 13:40 Naslov sporočila: |
|
|
Iz radovednosti sem malo pogledal po oglasih in je res, da je trenutno samo eden na avto.net in še ta je tisti, ki je že precej časa gor. Isti prodajalec ima tudi enega 6340, ki je pravtako gor že lep čas. No, tako dolgo kot 7340..
Kaj pa mogoče serija 41 in potemtakem 7341? Ima kar nekaj prednosti pred serijo 40? Je pa res, da kabina ni tako prostorna, da bi lahko celo familijo zraven peljal. Pa kar nekaj dražji je.
Jaz osebno bi se odločil za 7341. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Edo_81 Moderator
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 15:20 Prispevkov: 592 Kraj: Lj-okolica
|
Objavljeno: 04 Jan 2011 18:02 Naslov sporočila: |
|
|
Imel omenjeni traktor... Motor je res živ, predvsem na račun turbine. Toda traktor ima še vedno (razen malo večje končne hitrosti) še vedno vse napake serije XX45. Med temi "napakami" so tudi slabe zavore, ki so v kombinaciji z malo večjo končno hitrostjo .. Slabost je tudi ta, da so na standardni motor enostavno le še dodali turbino, sicer so pridobili par konjičev, ampak dosegli tudi to, da je odpiranje motorja pri cca 2000 DU pri tem tipu traktorja kar pogost pojav. Carraro prednji most ne štejem kot izboljšavo pri omenjenem traktorju- zelo slabo okreten.
Moje mnenje- raje kupi 7745 oz. če želiš vozit 13T prikolico pod 100KS nimaš kaj iskat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor4340 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.02. 2008, 17:21 Prispevkov: 583
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ales_rozman Vajenec
Pridružen/-a: 10.03. 2009, 20:06 Prispevkov: 28 Kraj: radovljica
|
Objavljeno: 05 Jan 2011 09:22 Naslov sporočila: |
|
|
ja namen imam vozit prikolico skupne mase 13t ali pa 10t, sam k bo kr težko dobit tak traktor.... sicer je 80, 90km, neko sorazmerje za use kar bi ga rabil..... zato ne razmišlam o 100 ali več konskem traktorju...
73 41 mi kabina nekako ne odgovarja mi ni ušeč razporeditev komadn...
lp aleš |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JožeSL Kmetovalec
Pridružen/-a: 20.11. 2010, 15:33 Prispevkov: 77
|
Objavljeno: 05 Jan 2011 15:58 Naslov sporočila: |
|
|
Imam 7341 in preden smo kupili tega smo probali tudi 7340.Slednji je kar vredu traktor vendar počasen in zelo neokreten.7341 je za transport dobra odločitev, motor dela kot urca je pa res ,da so z to serijo naredili korak nazaj kar se tiče notranjosti kabine razen seveda menjalne ročice,ki je sedaj nameščena stransko. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|