Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




zetor 7340
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Zetor
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

MIRAN K.
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 10.01. 2010, 16:39
Prispevkov: 676
Kraj: Špic berg

PrispevekObjavljeno: 31 Dec 2010 14:16    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pred mesecem dni je možaku, ki dela strojne usluge prav tako šla turbina rakom žvižgat. In sicer na stayreju 9083 pri oranju s trobrazdnim plugom.
Takšnega dima še nisem videl, iz auspuha se je valil gost bel dim. Turbina pa je žvižgala, kot če bi žagal les z desetimi gater žagami.
Nova turbina pa se mu bo odplačala po 25ha preorane zemlje.
Nova turbina za ta traktor naj bi stala nekaj čez 3000€.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 31 Dec 2010 14:41    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


MIRAN K. je napisal/a:
P
Nova turbina pa se mu bo odplačala po 25ha preorane zemlje.
Nova turbina za ta traktor naj bi stala nekaj čez 3000€.


Oboje bruto Idea

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

imt 542
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 25.11. 2007, 17:20
Prispevkov: 263

PrispevekObjavljeno: 01 Jan 2011 17:59    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Citiram:
Ja,in ravno v turbinah je bil problem.Poznam primer,ko je lastnik po dveh zamenjaveh turbin obupal in traktor zamenjal za 8441proximo,ta pa dela brez problema.
Pri turbini je bil problem v tem,da je mazanje le te na koncu mazalne"verige".Posledično turbina "laufa"na suho ob štartu in ugašanju traktorja,ko oljnega pritiska še ni oz. najprej pojenja.Toliko z moje strani.
L.P.

Točni tako! Poznam več primerov prvih zetorjev s turbinami, ko so po 1200 urah šle falit. Pravijo tudi, da ni zdravo mrzlega ''turbinca'' preveč navijat. Je to res?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

zetor 5011
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14
Prispevkov: 1594
Kraj: Tržič

PrispevekObjavljeno: 01 Jan 2011 18:05    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Seveda je to res. To velja za vse turbine ( v avtih, traktorjih, kamijonih) ker olje je od začetka gostejše in slabše maže turbino, če imam prav. Tudi vročega ugašat ni dobro.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

alkoholik
Forumovec leta 2012


Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43
Prispevkov: 2195

PrispevekObjavljeno: 01 Jan 2011 18:29    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Drži.

turbinski motorji zahtevajo malo drugačno "delo". dokler se ne segreje naj se nebi teralo v višje obrate, enako se ga naj nebi ugašalo vročega. razlog je mazanje turbine!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

jack
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21
Prispevkov: 1009

PrispevekObjavljeno: 01 Jan 2011 18:42    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Saj je vendar logično da se mrzlega diesla ali pa bencinarja ne navija. Pa če je to tomos apn6 ali pa če je lamborgini gallardo. Zakaj? Zato ker je kovina v motorju hladna in se ustvarja prekomerno trenje v motorju in zato pride do okvar. Ko pa je kovina segreta na delavno temperaturo, je malce bolj mehka in se ustvarja dosti manj trenja in to je vsa umetnost. Kako da to enim še vedno ni jasno, pa so strojniki pa nevem...... Confused

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 01 Jan 2011 19:28    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


jack je napisal/a:
Saj je vendar logično da se mrzlega diesla ali pa bencinarja ne navija. Pa če je to tomos apn6 ali pa če je lamborgini gallardo. Zakaj? Zato ker je kovina v motorju hladna in se ustvarja prekomerno trenje v motorju in zato pride do okvar. Ko pa je kovina segreta na delavno temperaturo, je malce bolj mehka in se ustvarja dosti manj trenja in to je vsa umetnost. Kako da to enim še vedno ni jasno, pa so strojniki pa nevem...... Confused


Kje je pa oljni film?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

modritommo
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 22.05. 2008, 21:47
Prispevkov: 280

PrispevekObjavljeno: 01 Jan 2011 19:38    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kje je pa oljni film?

v kinu Šiška Wink

lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

axel
Traktorist


Pridružen/-a: 26.03. 2009, 21:13
Prispevkov: 160
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 01 Jan 2011 21:03    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


SimonKR je napisal/a:
jack je napisal/a:
Saj je vendar logično da se mrzlega diesla ali pa bencinarja ne navija. Pa če je to tomos apn6 ali pa če je lamborgini gallardo. Zakaj? Zato ker je kovina v motorju hladna in se ustvarja prekomerno trenje v motorju in zato pride do okvar. Ko pa je kovina segreta na delavno temperaturo, je malce bolj mehka in se ustvarja dosti manj trenja in to je vsa umetnost. Kako da to enim še vedno ni jasno, pa so strojniki pa nevem...... Confused


Kje je pa oljni film?


Samo pri ugašanju je problem z oljem za turbino, pri vžigu pa z hladno kovino, kot je že jack napisal.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 01 Jan 2011 21:18    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Med gibljivimi deli nastane oljni film, ki preprečuje stik kovin. Zato vidim govor o zmanjšanem trenju pri delavni temepraturi kot brezpredmeten.
Pri hladnem motorju pa je težava v tem, da ga je potrebno počasi, z delom z majhno močjo zagret. to pa zato, ker se ob delu s polno močjo pri hladnem motorju strojni elementi motorja neneakomerno segrevajo, ker toplotni tok ni v vse smeri enak. Nastajajo notranje napetosti na storjnih elementih, kakor tui medsebojne napetosti. Obremenitve pa se seštevajo in material utrujajo, dokler ga ne utrudijo. Lahko pride do male napake, škoda, ki pa nastane zaradi nepravočasnega diagnosticiranja, je pa lahko zelo velika.
Pri ugašanju pa je seveda problem z turbino zaradi njene vztrajnosti oz. dobrega uležajenja. kot sem že napisal, je potrebno motorje s turbinskim polnilcem zraka ugašati pri štandgasu.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Zetor Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 2 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.