Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
MIRAN K. Traktor Forum - zvestoba do groba
![](images/avatars/traktor/1249610311558c7594ac623.jpg)
Pridružen/-a: 10.01. 2010, 16:39 Prispevkov: 676 Kraj: Špic berg
|
Objavljeno: 30 Dec 2010 21:36 Naslov sporočila: |
|
|
A si to delal sam?
Ker za to morata biti dva človeka. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
jantretjak Kmetovalec
![Kmetovalec Kmetovalec](http://cdn1.iconfinder.com/data/icons/LUMINA/jobs_icons/png/72/farmer.png)
Pridružen/-a: 22.11. 2010, 21:36 Prispevkov: 70 Kraj: strojna
|
Objavljeno: 30 Dec 2010 21:44 Naslov sporočila: |
|
|
MIRAN K. je napisal/a: | A si to delal sam?
Ker za to morata biti dva človeka. |
lp
ne saj sma dva bla sam ne vem ka je los da ne prime ta bremaza možno je tudi da je cilindre zanič
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
MIRAN K. Traktor Forum - zvestoba do groba
![](images/avatars/traktor/1249610311558c7594ac623.jpg)
Pridružen/-a: 10.01. 2010, 16:39 Prispevkov: 676 Kraj: Špic berg
|
Objavljeno: 30 Dec 2010 21:54 Naslov sporočila: |
|
|
Možno, da je cilinder (pri kolesu) zanič.
Je pa kar dosti dela, in če že zamenjaš cilindre, je najboljše, da zamenjaš kar vse tri. Ali pa vsaj ta dva, ki sta v bočnih reduktorjih. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
jantretjak Kmetovalec
![Kmetovalec Kmetovalec](http://cdn1.iconfinder.com/data/icons/LUMINA/jobs_icons/png/72/farmer.png)
Pridružen/-a: 22.11. 2010, 21:36 Prispevkov: 70 Kraj: strojna
|
Objavljeno: 30 Dec 2010 22:09 Naslov sporočila: |
|
|
MIRAN K. je napisal/a: | Možno, da je cilinder (pri kolesu) zanič.
Je pa kar dosti dela, in če že zamenjaš cilindre, je najboljše, da zamenjaš kar vse tri. Ali pa vsaj ta dva, ki sta v bočnih reduktorjih. |
nevem a je pri kolesu zanič možno da je tisti pri pedalu zanič
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
![](images/avatars/traktor/20001785244cd30bd33c2b2.jpg)
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1506 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 01 Jan 2011 23:45 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="mstrek"][quote="ursus"]Ti prednji pogoni so od raznih džipov in kamiončkov.Mene pa zanima kateri original Zetor prednji pogon bi pasal na C-360?
Če kateri sploh paše potem je najbližje 6245 ali pa 7245, ker so 4 celinderci[quote]
Reider komentira-Jas se s tem strinjam.menjalnik in motor z vsem diferencijalom od c360 je zetorovo,tak da bi resda moral pasati zetorjev pogon.problem pa je ta,da se to ne izplača!prodaš urseka+denar za pogon, in je tu rabljen star originalen zetor ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif)
Nazadnje urejal/a reider 02 Jan 2011 12:50; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
![](images/avatars/traktor/20001785244cd30bd33c2b2.jpg)
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1506 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 02 Jan 2011 11:45 Naslov sporočila: |
|
|
olje v c360 mora biti enako kot v starih zetorih(4811-5211-6011)ker je iti menjalnik,in sicer 85 gostote.tako je rekel generalni uvoznik za zetor.baje je 90 pregosto in lahko pride do nepravilnega delovanja hidraulike,baje pa lahko celo uniči pumpo.
(citiral sem ta stavek)Olje v menjalniku mora biti obvezno TRANSHIDROL. Navadno olje je pregosto in hidraulika na dela kot je treba
Nazadnje urejal/a reider 02 Jan 2011 12:38; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
groznik.roman Traktorist
Pridružen/-a: 31.08. 2006, 11:38 Prispevkov: 134 Kraj: KK
|
Objavljeno: 02 Jan 2011 11:55 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem menjal olje v menjalniku,pa sem dal noter 85 se sploh ni hotel
šaltat,ko si pritisnil sklopko da boš prestavil nisi dobil v prestavo,pa da ga j...Samo škrtalo je dokler se traktor ni popolnoma ustavil,potem sem olje zamenjal z sae90,se je šaltal brez problema z 4v5 med vožnjo.Mehankar pravi da je sae 85 preredko,in ne izenači vrtljaje zobnikov pri prestavljanju(trenje-gostota olja).Olje ima delno vlogo sinhrona. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
![](images/avatars/traktor/20001785244cd30bd33c2b2.jpg)
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1506 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 02 Jan 2011 12:45 Naslov sporočila: |
|
|
groznik.roman je napisal/a: | Jaz sem menjal olje v menjalniku,pa sem dal noter 85 se sploh ni hotel
šaltat,ko si pritisnil sklopko da boš prestavil nisi dobil v prestavo,pa da ga j...Samo škrtalo je dokler se traktor ni popolnoma ustavil,potem sem olje zamenjal z sae90,se je šaltal brez problema z 4v5 med vožnjo.Mehankar pravi da je sae 85 preredko,in ne izenači vrtljaje zobnikov pri prestavljanju(trenje-gostota olja).Olje ima delno vlogo sinhrona. |
ja vsak mehanik tut včasih ima kakšno svojo teorijo.otem kar govoriš še nisem nič slišal.jaz sem tudi imel oboje olj v menjalniku pa nisem čutil razlike je pa mi povedal mehanik da ima nesinhronizirani tip zetorja(stem pa pomoje tudi c360)nekevrste zavoro gredi od motorja do menjalnika to deluje kot sinhron.in ko je imel odprt menjalnik je tisto zavoro tudi malce pregledal in in nastavil.to ima tudi štore.malce ti to pomaga pri menjavanju ne more pa se merit z sinhronom.vse je pa odvisno od časa držanja pritisnjene sklopke ,da potem zadeneš pravo hitrost gredi da preklopiš. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
![](images/avatars/traktor/20001785244cd30bd33c2b2.jpg)
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1506 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 02 Jan 2011 12:56 Naslov sporočila: |
|
|
MIRAN K. je napisal/a: | Možno, da je cilinder (pri kolesu) zanič.
Je pa kar dosti dela, in če že zamenjaš cilindre, je najboljše, da zamenjaš kar vse tri. Ali pa vsaj ta dva, ki sta v bočnih reduktorjih. |
Niso samo 3 za zavore ampak 4.če lahko dam nasvet pri problemih z zavorami-ko začne kter zajebavat, menjaj vse 4,vsako zavoro posebej odzrači,nato zaklopi obe pedalki in nastavi še enakomerno zaviranje obeh zavor z vijakoma na pedalih.še preden menjaš zavorni cilinder v kolesih preglejte kvaliteto oblog in semeringov z menjalnika,da nebote spet čez leto odpirali.in ko je tako narejeno bodo bremze nekajčasa delovale kot morejo.drugač so pa večni problemi.govorim za c360 in stare zetorje.smatram da ima ursos tut zavore enake kot 4811 |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
Drago Veteran traktor foruma
![](images/avatars/traktor/1407441661513f2ba9ca3f3.jpg)
Pridružen/-a: 27.09. 2006, 08:43 Prispevkov: 206
|
Objavljeno: 02 Jan 2011 17:21 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Prelistal sem celotno temo od Ursus traktorjev, vendar nisem uspel razvozlati kako C-335 usposobiti da ga lahko uporabim za kiper prikolico-kipanje. Če kdo ve, ga prosim za razlago kako to izvesti, kam priklopiti cevi? V glavnem potreboval bi kiper spojko tako kot imajo npr. IMT-ji da jo upravljaš z ročico hidravlike(roke hidravlike gredo do konca gor, potem pa za prikolica začne kipati).
Hvala lepa za odgovor! |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|