Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mstrek Moderator
![](images/avatars/traktor/245033536518b76f09e060.jpg)
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 03 Jan 2011 07:26 Naslov sporočila: |
|
|
Dvomim, da ima ta ursus tak sistem kot IMT. Kaj nimaš za kipanje posebno ročko? |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
jantretjak Kmetovalec
![Kmetovalec Kmetovalec](http://cdn1.iconfinder.com/data/icons/LUMINA/jobs_icons/png/72/farmer.png)
Pridružen/-a: 22.11. 2010, 21:36 Prispevkov: 70 Kraj: strojna
|
Objavljeno: 03 Jan 2011 15:56 Naslov sporočila: |
|
|
reider je napisal/a: | MIRAN K. je napisal/a: | Možno, da je cilinder (pri kolesu) zanič.
Je pa kar dosti dela, in če že zamenjaš cilindre, je najboljše, da zamenjaš kar vse tri. Ali pa vsaj ta dva, ki sta v bočnih reduktorjih. |
Niso samo 3 za zavore ampak 4.če lahko dam nasvet pri problemih z zavorami-ko začne kter zajebavat, menjaj vse 4,vsako zavoro posebej odzrači,nato zaklopi obe pedalki in nastavi še enakomerno zaviranje obeh zavor z vijakoma na pedalih.še preden menjaš zavorni cilinder v kolesih preglejte kvaliteto oblog in semeringov z menjalnika,da nebote spet čez leto odpirali.in ko je tako narejeno bodo bremze nekajčasa delovale kot morejo.drugač so pa večni problemi.govorim za c360 in stare zetorje.smatram da ima ursos tut zavore enake kot 4811 |
lp
nevem kaj bi sploh lahko bilo obloge so nove samo da leva bremza sploh ne drži probal sem vasko pedalno posbej sem odzdračil zakleniv zavori in stisnil zavil vijhak nazaj rezultat ni ga bilo sploh nevem kaj bi res bilo narobe
morala bi prijeti kot desna ampak ne pomaga nič če jo stisnem do konca bogo prime nevem ali je možno da je cilinder zanič pri pedali da ne potisen dovolj olja naprej bi lahko kdo svetoval prosim
in havla
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
mstrek Moderator
![](images/avatars/traktor/245033536518b76f09e060.jpg)
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 03 Jan 2011 16:00 Naslov sporočila: |
|
|
Če je pedalo, ki ne prime bolj mehko kot drugo...potem je ziher šel cilinder. pa tudi vidi se na cilindru, da je malo masten. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
jantretjak Kmetovalec
![Kmetovalec Kmetovalec](http://cdn1.iconfinder.com/data/icons/LUMINA/jobs_icons/png/72/farmer.png)
Pridružen/-a: 22.11. 2010, 21:36 Prispevkov: 70 Kraj: strojna
|
Objavljeno: 03 Jan 2011 17:31 Naslov sporočila: |
|
|
mstrek je napisal/a: | Če je pedalo, ki ne prime bolj mehko kot drugo...potem
je ziher šel cilinder. pa tudi vidi se na cilindru, da je malo masten. |
če je cilindr šel po gobe kateri je potem hin če imata pedalni 1 cilinder ki je razedlejen in sta obe povezani bremzi skupaj |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
mstrek Moderator
![](images/avatars/traktor/245033536518b76f09e060.jpg)
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 04 Jan 2011 08:09 Naslov sporočila: |
|
|
jantretjak je napisal/a: | mstrek je napisal/a: | Če je pedalo, ki ne prime bolj mehko kot drugo...potem
je ziher šel cilinder. pa tudi vidi se na cilindru, da je malo masten. |
če je cilindr šel po gobe kateri je potem hin če imata pedalni 1 cilinder ki je razedlejen in sta obe povezani bremzi skupaj |
Sicer te tvoje slovnice ne razumem najbolj...če je pa samo en cilinder, bo pač potrebno tega celega zamenjat. Bi pa treba zadevo videt in sprobat, težko nekaj napamet govorim. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
Drago Veteran traktor foruma
![](images/avatars/traktor/1407441661513f2ba9ca3f3.jpg)
Pridružen/-a: 27.09. 2006, 08:43 Prispevkov: 206
|
Objavljeno: 04 Jan 2011 09:57 Naslov sporočila: |
|
|
mstrek je napisal/a: | Dvomim, da ima ta ursus tak sistem kot IMT. Kaj nimaš za kipanje posebno ročko? |
Zraven ročice za upravljanje zadnje hidravlike ima še eno manjšo ročico. Zato sumim da ima "predpripravo" za tak sistem kot ga ima IMT.
No saj nima veze, rad bi pač usposobil Ursusa tako da bom z njim lahko kipal s kiper prikolico na tak ali drugačen način.
Če kdo pozna rešitev ga prosim za pomoč.
Lp,Drago |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
mstrek Moderator
![](images/avatars/traktor/245033536518b76f09e060.jpg)
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 04 Jan 2011 10:04 Naslov sporočila: |
|
|
Pod sedežem imaš vijak, verjetno bolj na desni strani, na katerega priviješ cev s spojko...strošek cca 35€. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
Dioniz Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.10. 2008, 20:40 Prispevkov: 372
|
Objavljeno: 04 Jan 2011 12:17 Naslov sporočila: |
|
|
Drago je napisal/a: | mstrek je napisal/a: | Dvomim, da ima ta ursus tak sistem kot IMT. Kaj nimaš za kipanje posebno ročko? |
Zraven ročice za upravljanje zadnje hidravlike ima še eno manjšo ročico. Zato sumim da ima "predpripravo" za tak sistem kot ga ima IMT.
No saj nima veze, rad bi pač usposobil Ursusa tako da bom z njim lahko kipal s kiper prikolico na tak ali drugačen način.
Če kdo pozna rešitev ga prosim za pomoč.
Lp,Drago |
Pri sedežu imaš cev v obliki podkve. Ena luknja je, kot povratni vod, druga pa za kiper ventil. Povratni vod zablindiraj z čepom. Kipanje upravljaš z manjšo ročico (najbližja blatniku). Če potegne gor- kipa, v sredinskem položaju spušča, v spodnejm položaju pa drži cilinder.
Na mojem je glih kontra. V spodnejm dviguje- zgornjem spušča. Verjetno je obrnjena ročica za kipanje.
Na tem posnetku se lepo vidi ta cev. Ustavi si točno na 0.21 |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
jantretjak Kmetovalec
![Kmetovalec Kmetovalec](http://cdn1.iconfinder.com/data/icons/LUMINA/jobs_icons/png/72/farmer.png)
Pridružen/-a: 22.11. 2010, 21:36 Prispevkov: 70 Kraj: strojna
|
Objavljeno: 04 Jan 2011 16:06 Naslov sporočila: |
|
|
mstrek je napisal/a: | jantretjak je napisal/a: | mstrek je napisal/a: | Če je pedalo, ki ne prime bolj mehko kot drugo...potem
je ziher šel cilinder. pa tudi vidi se na cilindru, da je malo masten. |
če je cilindr šel po gobe kateri je potem hin če imata pedalni 1 cilinder ki je razedlejen in sta obe povezani bremzi skupaj |
Sicer te tvoje slovnice ne razumem najbolj...če je pa samo en cilinder, bo pač potrebno tega celega zamenjat. Bi pa treba zadevo videt in sprobat, težko nekaj napamet govorim. |
ni problem useeno hvala ti
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
Drago Veteran traktor foruma
![](images/avatars/traktor/1407441661513f2ba9ca3f3.jpg)
Pridružen/-a: 27.09. 2006, 08:43 Prispevkov: 206
|
Objavljeno: 04 Jan 2011 17:52 Naslov sporočila: |
|
|
Dioniz je napisal/a: | Drago je napisal/a: | mstrek je napisal/a: | Dvomim, da ima ta ursus tak sistem kot IMT. Kaj nimaš za kipanje posebno ročko? |
Zraven ročice za upravljanje zadnje hidravlike ima še eno manjšo ročico. Zato sumim da ima "predpripravo" za tak sistem kot ga ima IMT.
No saj nima veze, rad bi pač usposobil Ursusa tako da bom z njim lahko kipal s kiper prikolico na tak ali drugačen način.
Če kdo pozna rešitev ga prosim za pomoč.
Lp,Drago |
Pri sedežu imaš cev v obliki podkve. Ena luknja je, kot povratni vod, druga pa za kiper ventil. Povratni vod zablindiraj z čepom. Kipanje upravljaš z manjšo ročico (najbližja blatniku). Če potegne gor- kipa, v sredinskem položaju spušča, v spodnejm položaju pa drži cilinder.
Na mojem je glih kontra. V spodnejm dviguje- zgornjem spušča. Verjetno je obrnjena ročica za kipanje.
Na tem posnetku se lepo vidi ta cev. Ustavi si točno na 0.21 |
Pozabil link? |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|