Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
fendt312 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 30.06. 2008, 17:45 Prispevkov: 576 Kraj: okolica mb
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
johndeere6330 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 28.08. 2010, 15:17 Prispevkov: 243 Kraj: Dolenjska -> Posavje
|
Objavljeno: 29 Dec 2010 08:15 Naslov sporočila: |
|
|
Vsekakor zanimivo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 29 Dec 2010 08:23 Naslov sporočila: |
|
|
ko beseda offtopic dobi ČISTO nov pomen |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 29 Dec 2010 09:03 Naslov sporočila: |
|
|
linč je napisal/a: |
Še nisem videl tovornjaka ali buldožerja z vario menjalnikom, z avtomatskim powershiftom pa ja. Bagri, kot sigurno veš imajo pogon preko hidromotorjev, kombinirke, ki imajo powershift pe imajo namesto sklopke oljni konvejtor (zaradi varovanja mehanskih sklopov menjalnka pred mehanskimi poškodbami pri sunkih) - posedica: ker je olje stisljiv medij gre kombinirka navzdol tudi 50 km/h, navzgor pa le 30 km/h pri maksimalnih obratih motorja.
Torej, ker je olje stisljiv medij, se izkoristek z večjo obremenitvijo manjša. |
Kaj je olje
Uvod v hidravliko Poglavje 1.4
Kot da je pri hidravliki kaj drugače kot pri ostalem konstruiranju. Vse se konstruira na neke kritične parametre. In pri hidravliki se gre za vprašanje tlaka, ali 100bar ali 350bar, razlika je očitna. Tlak v neskončnost ne gre, ker nimamo materialov, ki bi neskončno obremenitev zzdržali. tudi kombinirka mora ometi varnostni ventil, ki ob možnem pretoku diktira obremenitev. Razlika v hitrosti kombinirka po klancu navzgor in klancu navzdol ni posledica stisljivosti olja! Če bi bilo olje tako zelo stisljivo ne bi potrebovali nobenega akumulatorja tlaka za izvedbo vzmetenja čelnega nakladača ali še mnogočesa. Olje ni zrak. Zakaj se ob zaustavitvi velikega bremena, ki ga poganja hidravlika bojimo tlačnega udara? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
valtramaster Traktorist
Pridružen/-a: 12.08. 2007, 16:08 Prispevkov: 165
|
Objavljeno: 29 Dec 2010 09:58 Naslov sporočila: |
|
|
Luksi dobro veš za test ko so primerjali MF modela 7480 ter 6480 ki sta identična samo razlika je v menjalniku pač prvi ima vario drugi dyna6 in so ugotovili da je v povprečju vario več porabiu za transport je bilo pa nekje enako...
Ni vse v obratih pri porabi...če je vario bolj kompliciran sistem ter teži za pogon mu nilč ne pomenijo obrati |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JožeSL Kmetovalec
Pridružen/-a: 20.11. 2010, 15:33 Prispevkov: 77
|
Objavljeno: 29 Dec 2010 10:30 Naslov sporočila: |
|
|
Test vario in klasičnega menjalnika imate v lanski prvi številki kmetovalca ,ki so ga naredili na dunajski kmetijski univerzi.Rezultati res kažejo ,da vario porabi več pri obdelavi tal medtem,ko pri transportu lahko porabi manj vendar tu je največja poraba pri pospeševanju do polne hitrosti potem pa je vario manjši porabnik predvsem zaradi zmanjšanja obratov motorja pri isti hitrosti.Pri vario menjalniku pri hitrosti 40km/h je bila poraba za 14,8% manjša kakor pri 50km/h.O komfortu vožnje pa mislim ,da sploh ni potrebno razpravljati. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
valtramaster Traktorist
Pridružen/-a: 12.08. 2007, 16:08 Prispevkov: 165
|
Objavljeno: 29 Dec 2010 11:38 Naslov sporočila: |
|
|
Ni čisto tako teh 14,8%,
To je pač v določenih pogojih...po ravnini pa če ni velike obr. ja, v klanec nemore biti razlike pa tudi po ravnini če pelje traktor 160km pri 50kmh z 20tonami nemore iti z 1600 obrati.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 29 Dec 2010 13:00 Naslov sporočila: |
|
|
tu se je šlo za ravnino.
nebi pa se strinjal da ni primerjave v udobju, sodobni avtomatski powershift menjalniki se, kar se komforta tiče, že ZELO približajo vario menjalnikom. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
deutzfahr Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 28.02. 2006, 17:17 Prispevkov: 351 Kraj: koroška
|
Objavljeno: 29 Dec 2010 18:34 Naslov sporočila: |
|
|
"Luksi" ne brcaj v temo kot so ti že rekli večkrat, sam imam dva traktorja iste firme enega z klasičnem menjalnikom enega pa z vario menjalnikom ki je za 30ks močnejši. Kar se tiče porabe pri transportu se strinjam da je vario veliko varčnejši saj pri povni hitrosti zmanjša obrate, problem pri vario je edino to ker ko pospešuješ z mesta doda veliko več gasa če maš na avtomatsko in s tem se poraba viša sploh če delaš na polju ali kar koli podobnega, še vedno pa čakam na odgovor če mogoče kdo ve kako je za povišanje hitrosti? Aja kot je eden omenil da gre kombinirka navzdol hitreje kot nvzgor, meni navzdol z vario ne gre več kot po ravnem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hmeljar Kmetovalec
Pridružen/-a: 28.08. 2010, 17:10 Prispevkov: 84 Kraj: šempeter
|
Objavljeno: 29 Dec 2010 21:35 Naslov sporočila: |
|
|
Luksi je napisal/a: | tu se je šlo za ravnino.
nebi pa se strinjal da ni primerjave v udobju, sodobni avtomatski powershift menjalniki se, kar se komforta tiče, že ZELO približajo vario menjalnikom. |
Ko sem nazanje vozu tvojga MF-a je izredno cuku med pretikanjem, sploh ko si dol šaltu... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|