Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
orange44 Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.04. 2009, 10:00 Prispevkov: 76
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 20:42 Naslov sporočila: |
|
|
Vario 125 KM, po večini nekje srednje obremenjen, pod 5,5l/h (po narejenih 700 urah, jutri lahko pogledam na števec in ti povem točno številko) - sicer ti ne znam povedat nobene direktne primerjave, ker niammo drugega traktorja podobne moči. Če ima kdo 309 Ci bolj zadnjega letnika s 110 KM lahko poda primerjavo. Zakaj pa bi bili za orat baje slabši? Pri katerikoli željeni hitrosti imaš vedno optimalne obrate na motorju - kaj je tukaj slabega? Klanec pa težak transport mu kar pobere moči, sicer pa ga ni bolj 'kamot' in učinkovitega upravljanja.[/quote]
Fendt 312 s 4 brazdnim plugom, v težki zemlji na dolenjskem, poraba okoli 22l na uro..Universal 55km je požrl manj nafte, pa ni oral tak plitko(seveda manjši 3brazdniplug).Steyt 105 km se bolj obnese pri oranju. To nam je govoril gospod ki zdj kopuje nov tak traktor, pa ga tudi en drug lastnik fenda(312 vario) ni prepričal v nakup, tak da je naročil novga geo124, res pa je da ima doma že 4 lindnerje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 20:54 Naslov sporočila: |
|
|
orange44 je napisal/a: |
Fendt 312 s 4 brazdnim plugom, v težki zemlji na dolenjskem, poraba okoli 22l na uro..Universal 55km je požrl manj nafte, pa ni oral tak plitko(seveda manjši 3brazdniplug).Steyt 105 km se bolj obnese pri oranju. To nam je govoril gospod ki zdj kopuje nov tak traktor, pa ga tudi en drug lastnik fenda(312 vario) ni prepričal v nakup, tak da je naročil novga geo124, res pa je da ima doma že 4 lindnerje. |
Pol manj konjev pa samo 1 brazda manj - to zna bit res ekonomično, če narediš zadevo s pol manj porabljenega goriva - kakšno je pa stanje v praksi??? Kot je bilo v eni temi že debata: če bi to veljalo, bi imeli v SLO vsi traktorje pod 70 KM in bi bilo vse zelo ekonomično narejeno. 22l/uro je trenutna poraba na maksimumu potrebne vlečne sile, povprečje pa je kar precej manjše. Predvidevam, da Steyr nima prikazovalnika trenutne porabe in ne moreš točno vedeti kolikšna je.
Sicer pa nima smisla debatirat o tem, ker vsak ima svoje mnenje in svoje izkušnje. Sam pač Vario-ta ne zamenjam za 2 Steyr-ja 105 (ker baje dobiš za isto ceno 2 ) tako da ostajam pri svojem prepričanju (če je pa napačno, mi pa Bog pomagaj, ker si sam ne znam). Umikam se iz debate, ker je mimo teme.
JD |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 20:57 Naslov sporočila: |
|
|
FFarmer je napisal/a: | linč je napisal/a: |
Če bi blo tako kot trdijo npr. pri Fendtu, da predsavlja gorivo večji del stroškov v življenski dobi traktorja, in jih varčni vario zniža, bi lastniki avtov, še posebej pa tovornjakov rade volje doplačali še tistih 5% razlike v ceni, pa še veliko bolj enostavno upravljanje bi imeli.
|
Fendt dotično trdi za traktorje, nikakor pa ne za avte in tovornjake. Traktor, tovornjak, avto imajo vsak čisto drugačen koncept menjalnika (vsak je narejen za drugačne obremenitve in drugačne prenose) zato je skoraj nesmiselno primerjati te tri zadeve. Kot si rekel - no vsaj zaenkrat še ne... |
Kaj imajo vsi menjalniki skupnega? To, da prenesejo moč motorja na kolesa z čimmanj izgubami.
Koncept vario bo dovolj dobro dodelan šele takrat, ko ga boš videl v CAT buldožerjih (definicija za buldožer - gosenični traktor za najtežja zemeljska dela), do takrat pa Fentova trditev enostavno ne vzdrži.
Je pa vario sigurno dober za natančne aplikacije. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 21:08 Naslov sporočila: |
|
|
jack je napisal/a: | Hehe ti si tudi brcnil v temo.... Brezstopenski menjalniki imajo višjo porabo samo takrat, ko je olje hladno, ko je to enkrat segreto...je poraba ista kot z ročnim mejalnikom, če ne še manjša..... Če bi bili variomenjalniki slabi nevem, zakaj jih rinejo tudi v traktorje z 80km, zaradi lepšega sigurno ne. Drugače pa recimo ttv menjalnik ima v bistvu čisto navaden menjalnik sam da je brezstpenjski( kot vw DSG) podobno in stvar odlično funkcionira tako da.....Zakaj pa se nebi obnesel pri oranju mi pa tudi ni jasno......hehe
Pri tovornjakih pa ne vem od kje vam podatek da ne vgrajujejo vario menjalnikov..... Kako pa so gnani bagri, kombinirke, pa buldežerji če smem vprašat?! Da vidim če kaj veste |
Še nisem videl tovornjaka ali buldožerja z vario menjalnikom, z avtomatskim powershiftom pa ja. Bagri, kot sigurno veš imajo pogon preko hidromotorjev, kombinirke, ki imajo powershift pe imajo namesto sklopke oljni konvejtor (zaradi varovanja mehanskih sklopov menjalnka pred mehanskimi poškodbami pri sunkih) - posedica: ker je olje stisljiv medij gre kombinirka navzdol tudi 50 km/h, navzgor pa le 30 km/h pri maksimalnih obratih motorja.
Torej, ker je olje stisljiv medij, se izkoristek z večjo obremenitvijo manjša. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 21:24 Naslov sporočila: |
|
|
Drži mal sem zamešal vari pa avopowershift Se posipam z pepelom. Vse ostalo je tako kot si napisal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
johndeere6330 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 28.08. 2010, 15:17 Prispevkov: 243 Kraj: Dolenjska -> Posavje
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 21:30 Naslov sporočila: |
|
|
John Deere pa nima vario menjalnika , ki bi deloval na olje oziroma tako kot fendov.... ima na zobnike tako, kot to prikazuje ta video Ali je to potem bolje? (znano pa je da vario menjalniki vzdržijo nekje do 8000 ali 10000 ur potem pa ...)
http://www.youtube.com/watch?v=sWu_HQnEQs0&translated=1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 21:53 Naslov sporočila: |
|
|
Po mojem ja, ker je to ubistvu mehanski menjalnik....tko da... so pa to zelo zahtevni sistemi tko da...
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
anze_9105mt Kmetovalec
Pridružen/-a: 21.03. 2010, 19:38 Prispevkov: 85 Kraj: sp. savinjska dolina
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 29 Dec 2010 00:04 Naslov sporočila: |
|
|
Vario menjalnik je pri transportu sigurno bolj ekonomičen kot pa recimo klasični menjalnik
primerjava:
MF 7475 (fendtov vario menjalnik) doseže 50km/h pri 1650 obratih
MF 6475 (ista zadeva samo da avtomatski powershift menjalnik) doseže 50 km/h pri 1950 obratih (če imaš eco 50 menjalnik, čene pa pri 2200)
to že v osnovi pove da je vario manj potraten, ker se motor vrti na manj vrtljajih, ergo manj nafte popapca. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|