Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Klančar Fotografija leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54 Prispevkov: 2157 Kraj: Ižanski hribi
|
Objavljeno: 03 Maj 2009 17:10 Naslov sporočila: Labin Progres |
|
|
Pozdravljeni! Mi imamo omenjen motokultivator.Je letnik 2008,ima 15km,vžig na ključ,trenutno pa ima okoli 60ur. Na njem imamo večino časa pripeto pogonsko prikolico (nosilnost:1T),znjim pa tudi orjemo (plug je enobrazdni obračalni),frezamo in kosimo (greben 130 cm). Zaenkrat vse deluje brezhibno.
Ga ima še kdo?
Kako ste zadovoljni?
Kaj z njim počnete?
Skratka povejte kaj o njih
Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
poles Vajenec
Pridružen/-a: 22.09. 2010, 18:45 Prispevkov: 13 Kraj: Sežana
|
Objavljeno: 15 Nov 2010 16:33 Naslov sporočila: |
|
|
Imam priliko kupit motokultivator Labin Progres s pogonsko prikolico. Je letnik tam nekje 1978. Zanima me čimveč informacij o njem ter kakšen nasvet. Zanima me tudi, kdaj je dobro vklopit tudi pogonsko prikolico; samo po slabem terenu ali tudi na asfaltu? Kaj pa če je asfaltirana cesta zelo strma (navzdol)?.
Najlepša hvala za vse dobrodošle informacije, nasvete, opozorila. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
traktorist 330 Kmetovalec
Pridružen/-a: 09.03. 2010, 15:06 Prispevkov: 66 Kraj: Trojane
|
Objavljeno: 15 Nov 2010 16:54 Naslov sporočila: |
|
|
poles je napisal/a: | Imam priliko kupit motokultivator Labin Progres s pogonsko prikolico. Je letnik tam nekje 1978. Zanima me čimveč informacij o njem ter kakšen nasvet. Zanima me tudi, kdaj je dobro vklopit tudi pogonsko prikolico; samo po slabem terenu ali tudi na asfaltu? Kaj pa če je asfaltirana cesta zelo strma (navzdol)?.
Najlepša hvala za vse dobrodošle informacije, nasvete, opozorila. |
ja pomoje je najbolj uključit pogonsko prikolico po slabem terenu pa tudi na asfaltu ko greš navzdol |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Klančar Fotografija leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54 Prispevkov: 2157 Kraj: Ižanski hribi
|
Objavljeno: 15 Nov 2010 17:41 Naslov sporočila: |
|
|
Torej kot že omenjeno,smo pri nas latniki 3 leta starega Labina,ki je razen "šminke" pravzaprav isti kakor omenjen (@poles)! Prikolica ima stalni sinhroniziran pogon...če pogona nebi želel uporablati,pač nebi priklopil kardana,vendar bi se brez pogona prikolice tudi prazen težko premikal oz. je to čisti nesmisel.
Kardan ima dve hitrosti:
Hitro --> cca. 930 obr/min
Počasno --> cca. 570 obr/min
Tretja možnost vrtenja kardana je SINHRON ki se ga obvezno uporablja v kombinaciji s pogonjsko prikolico,saj lahko v nasprotnem primeru pride do lomov. (Na to bodi previden)
Za model ki ga omenjaš ti,sicer nisem prepričan,naš pa ima neako pol-sinhroniziran menjalnik -->
Na eni ročici nastavljaš prestave (skupino)--> R1-R2 , 1.-2. ,3.-4. (a le ko mašina miruje)
Na drugi ročici pa izbiraš med posamezno prestavo
(R1 ali R2 , 1. ali 2. ,3. ali 4. ) to pa je možno med samo vožnjo.
(Upam da je dost razumljivo napisano)
Za še kakšno bolj konkretno informacijo pa le uprašaj!
Lp.Urban Klančar |
|
Nazaj na vrh |
|
|
poles Vajenec
Pridružen/-a: 22.09. 2010, 18:45 Prispevkov: 13 Kraj: Sežana
|
Objavljeno: 15 Nov 2010 23:06 Naslov sporočila: |
|
|
Klančar je napisal/a: |
Tretja možnost vrtenja kardana je SINHRON ki se ga obvezno uporablja v kombinaciji s pogonjsko prikolico,saj lahko v nasprotnem primeru pride do lomov. (Na to bodi previden) |
Lahko to malce bolj podrobno opišeš, na kaj točno je potrebno paziti, kako to funkcionira itd..? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Klančar Fotografija leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54 Prispevkov: 2157 Kraj: Ižanski hribi
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 17 Nov 2010 08:18 Naslov sporočila: |
|
|
Klančar je napisal/a: | Prav zaprav ni nič takega...Samo pozoren moraš biti,da vedno,ko imaš priključeno prikolico daš hitrost kardana v SINHRON (da obe osi vlečeta enakomerno) -->
|
Se pravi prestaviš v pozicijo, da se kardan vrti prek menjalnika...tako kot opcija pri traktorjih. Nisem vedel, da imajo to opcijo tudi motokultovatorji. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Klančar Fotografija leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54 Prispevkov: 2157 Kraj: Ižanski hribi
|
Objavljeno: 17 Nov 2010 16:38 Naslov sporočila: |
|
|
Točno tako Marko...! V nasprotnem primeru bi bili na zadnji osi veliko prevelki obrati in bi diferencial slej ko prej omagal...! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
poles Vajenec
Pridružen/-a: 22.09. 2010, 18:45 Prispevkov: 13 Kraj: Sežana
|
Objavljeno: 17 Nov 2010 16:52 Naslov sporočila: |
|
|
No, tale, ki ga bom jaz kupil, je starejši in ima malce drugače kot tvoj. Levo, kjer so brzine, je 1-2-3-4 (nobenih zajcev in želvic), desno pa rikverc ter počasna in hitra (vsaj mislim, da je tako). Me pa zanima, če vozim po cesti, a je verjetno najbolje, da imam desno na hitri brzini, levo pa na 4.? Ker že tako grejo motokultivatorji zelo počasi. Mimogrede, koliko gre max. na uro? Pogon pa bi imel vedno vklopljen na oboje (motokultivator in prikolica). Imam prav ali se motim? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Klančar Fotografija leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54 Prispevkov: 2157 Kraj: Ižanski hribi
|
Objavljeno: 17 Nov 2010 17:16 Naslov sporočila: |
|
|
Tako je...Za na cesto daš v 4 hitro in v primeru pomankanja moči (hrib) pa prestaviš v 4 počasno...!
4x4 je stalno vlklopljen...ko boš stvar enkrat malo bolj resno preizkusil,ne boš več razmišljal da bi ga izključil...!
Hitrost pa nekje od 20 do 23km/h...!
Še vedno se priporočam za kakšno slikco..!
Lp.Urban Klančar! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|