Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 08 Okt 2010 08:02 Naslov sporočila: |
|
|
pa je res. nisem vedel, da so tam samo nosilci za hidravliko. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 08 Okt 2010 08:32 Naslov sporočila: |
|
|
Kot je že bilo omenjeno, priključek tu sledi terenu s prednjo osjo, medtem ko pri standardnih prednjih hidravlikah terenu sledi tako kot zadnja os. Pri hidravliki na prednji osi je manjša tudi razbremenitev zadnje osi. Je pa ta izvedba hidravlike približno dvakrat dražja od standardne izvedbe, zato pri standardnih traktorjih (dobavljiva je samo pri Steyrju in Lindnerju) ni posebej razširjena. Treba pa je upoštevati, da je tako draga tudi zato, ker je v tej ceni tudi sistem EFH. To je pravzaprav prednji EHR, ki ima funkcijo razbremenjevanja prednjega priključka, kar omogoča hitrejšo košnjo po neravnem terenu.
Slika prednje hidravlike, pritrjene na prednjo os (žal imam samo primer kompakta):
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 08 Okt 2010 08:38 Naslov sporočila: |
|
|
na podlagi česa naj bi to manj razbremenjevalo zadnjo os? kot jaz to razumem, gre samo za razdaljo od priključka - zapenjalnih kljuk do prve osi. drugo (ali je na osi ali na šasiji) ni važno. ali je še kakšna druga fora? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 08 Okt 2010 08:46 Naslov sporočila: |
|
|
Eno je to, kar si omenil (torej težišče prednjega priključka bližje traktorju), drugo pa je dejstvo, da priključek obremeni neposredno prednjo os, manj pa prednji del šasije traktorja in s tem posredno zadnjo os.
Nazadnje urejal/a New holland TD 08 Okt 2010 10:18; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 08 Okt 2010 08:53 Naslov sporočila: |
|
|
hm... to mi nekako ni logično. namreč - gledano vzdolžno je prednja prema togo pripeta na šasijo. torej se s pomikom preme premakne tudi šasija in obratno. ni tako? ni važen položaj sile, s katero predmet potiskaš (v tem primeru proti tlom), ampak samo dolžina ročice - oddaljenost prijemališča od vrtišča - govorim samo v primeru sile, ki je pravokotna na ročico. torej je navor enak in temu primeren ''dvig'' zadnje osi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 08 Okt 2010 10:17 Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče je bilo napisano malce nerazumljivo. Torej ena prednost je manjše razbremenjevanje zadnje osi (zaradi krajše ročice), druga pa manjše obremenjevanje prednjega dela šasije. Sicer pa so to že zelo podrobne stvari, zato redkokje rabijo takšno izvedbo hidravlike. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 08 Okt 2010 10:31 Naslov sporočila: |
|
|
ok, sedaj pa se strinjava |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sbor Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 13.10. 2007, 21:32 Prispevkov: 680
|
Objavljeno: 08 Okt 2010 10:43 Naslov sporočila: |
|
|
Verjetno razbremenjevanje s pomočjo z dušikom polnjenih tlačnih posod, v katerih tlak naraste ob nihanju priključka, sam traktor pa seveda tega ne občuti?
Seveda z možnostjo nastavitev tlaka itd. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 08 Okt 2010 11:02 Naslov sporočila: |
|
|
to je pa čisto druga stvar, o kateri ni blo govora blaženje nihanja jasno razbremeni prednjo premo in manj razbremeni zadnjo. ampak samo pri vožnji, kadar traktor miruje, pa ne. torej - zmanjša dinamično obremenitev, ne statične. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 08 Okt 2010 13:45 Naslov sporočila: |
|
|
Zadnja os se razbremeni enako, saj je moment, ki hoče sukati okrog prednje osi enako velik. Poanta je v tem, da je pri taki izvedbi boljša dinamična stabilnost, ker so sunki oz sile s priključka ne povzročajo momenta na vzdolžno os traktorja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|