Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




New Holland TN70DA 2 težavi
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

Plesk
Foto leta 2011


Pridružen/-a: 04.04. 2010, 19:53
Prispevkov: 540
Kraj: Moravče

PrispevekObjavljeno: 26 Sep 2010 00:58    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


SimonKR je napisal/a:

Prej je oksidirano kakšno stikalo kot, da bi kar elektromagnetni ventil odpovedal...


Se bi kar strinjal, ampak... Če bi bili oksidirani kontatki potem pogona sploh ne bi bilo mogoče vklopiti. Oksidirani kontakti ne prevajajo elektrike in s tem posledično ne bi bilo toka za vklop El. ventila.
Tu pa je problem, da se pogona ne da izklopiti. Me pa zanima kdaj se pogon izklopi čez dalj časa Question Je to takrat, ko se gumb za 4x4 pritisne za izklop in potem nekaj časa traja da se pogon dejansko izklopi... Ali je tako da po nekem delovnem času (ogret motor in okolje) lahko pogon izklopiš tako kot bi moral delovati, se pravi pritisk na gumb in pogon je izklopljen ? V obeh primerih je težava v el. ventilu.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 26 Sep 2010 06:22    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Plesk je napisal/a:
SimonKR je napisal/a:

Prej je oksidirano kakšno stikalo kot, da bi kar elektromagnetni ventil odpovedal...


Se bi kar strinjal, ampak... Če bi bili oksidirani kontatki potem pogona sploh ne bi bilo mogoče vklopiti. Oksidirani kontakti ne prevajajo elektrike in s tem posledično ne bi bilo toka za vklop El. ventila.


Če bi sam konstruiral sprednji pogon bi ga izdelal tako, da bi bil, v primeru ugasnjenega traktorja ali v primeru izpada napetosti, sprednji pogon avtomatsko vklopljen. To pa pomeni, da za vklopljen sprednji pogon ne potrebujemo stikala, ki bi prevajal el. tok. Elektromagnetni ventil ima lahko različen ničelni položaj - 2/2 EM ventil je lahko v stanju, ko elektromagnet ni pod napetostjo, odprt ali zaprt.
So NH-jevi konstrukterji imeli enak razmislek? Ne vem.

Primer: Premagati moraš nek klanec z bremenom, ki zahteva vklopljen sprednji pogon, napetosti na elektromagnetu za vklop sprednjega pogona ni in se ti ne zdi, da bi čakal nekoga, da ti odpravi okvaro, zato tvegaš...logika glede vklapljanja sprednjega pogona kot si jo opisal @Plesk, je v takem primeru lahko nevarna!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

New holland TD
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29
Prispevkov: 706
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 26 Sep 2010 08:15    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Citiram:
Če bi sam konstruiral sprednji pogon bi ga izdelal tako, da bi bil, v primeru ugasnjenega traktorja ali v primeru izpada napetosti, sprednji pogon avtomatsko vklopljen.


Res je, prednji pogon se potem, ko traktor ugasnemo, avtomatsko vklopi in nato pri ponovnem vžigu avtomatsko izklopi. Seveda se avtomatsko vklopi tudi pri zaviranju.

Glede filtra goriva: interval je sicer res 600 ur, oz. pri trivaljnih TND-A 300 ur ali pa vsaj enkrat letno , kar pač pride prej.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Plesk
Foto leta 2011


Pridružen/-a: 04.04. 2010, 19:53
Prispevkov: 540
Kraj: Moravče

PrispevekObjavljeno: 26 Sep 2010 11:54    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


SimonKR imaš čisto prav, tako mora biti tudi izvedeno z varnostnega vidika. Sam nisem mehanik sem pa elektrotehnik, tako da probam samo razložiti kako in kaj, ne vem pa točno kako so zadeve izvedene v praksi na samem primeru. Bo pa seveda bolj držalo kot si rekel ti.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.