Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Plesk Foto leta 2011
Pridružen/-a: 04.04. 2010, 19:53 Prispevkov: 540 Kraj: Moravče
|
Objavljeno: 26 Sep 2010 00:58 Naslov sporočila: |
|
|
SimonKR je napisal/a: |
Prej je oksidirano kakšno stikalo kot, da bi kar elektromagnetni ventil odpovedal... |
Se bi kar strinjal, ampak... Če bi bili oksidirani kontatki potem pogona sploh ne bi bilo mogoče vklopiti. Oksidirani kontakti ne prevajajo elektrike in s tem posledično ne bi bilo toka za vklop El. ventila.
Tu pa je problem, da se pogona ne da izklopiti. Me pa zanima kdaj se pogon izklopi čez dalj časa Je to takrat, ko se gumb za 4x4 pritisne za izklop in potem nekaj časa traja da se pogon dejansko izklopi... Ali je tako da po nekem delovnem času (ogret motor in okolje) lahko pogon izklopiš tako kot bi moral delovati, se pravi pritisk na gumb in pogon je izklopljen ? V obeh primerih je težava v el. ventilu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 26 Sep 2010 06:22 Naslov sporočila: |
|
|
Plesk je napisal/a: | SimonKR je napisal/a: |
Prej je oksidirano kakšno stikalo kot, da bi kar elektromagnetni ventil odpovedal... |
Se bi kar strinjal, ampak... Če bi bili oksidirani kontatki potem pogona sploh ne bi bilo mogoče vklopiti. Oksidirani kontakti ne prevajajo elektrike in s tem posledično ne bi bilo toka za vklop El. ventila.
|
Če bi sam konstruiral sprednji pogon bi ga izdelal tako, da bi bil, v primeru ugasnjenega traktorja ali v primeru izpada napetosti, sprednji pogon avtomatsko vklopljen. To pa pomeni, da za vklopljen sprednji pogon ne potrebujemo stikala, ki bi prevajal el. tok. Elektromagnetni ventil ima lahko različen ničelni položaj - 2/2 EM ventil je lahko v stanju, ko elektromagnet ni pod napetostjo, odprt ali zaprt.
So NH-jevi konstrukterji imeli enak razmislek? Ne vem.
Primer: Premagati moraš nek klanec z bremenom, ki zahteva vklopljen sprednji pogon, napetosti na elektromagnetu za vklop sprednjega pogona ni in se ti ne zdi, da bi čakal nekoga, da ti odpravi okvaro, zato tvegaš...logika glede vklapljanja sprednjega pogona kot si jo opisal @Plesk, je v takem primeru lahko nevarna! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 26 Sep 2010 08:15 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | Če bi sam konstruiral sprednji pogon bi ga izdelal tako, da bi bil, v primeru ugasnjenega traktorja ali v primeru izpada napetosti, sprednji pogon avtomatsko vklopljen. |
Res je, prednji pogon se potem, ko traktor ugasnemo, avtomatsko vklopi in nato pri ponovnem vžigu avtomatsko izklopi. Seveda se avtomatsko vklopi tudi pri zaviranju.
Glede filtra goriva: interval je sicer res 600 ur, oz. pri trivaljnih TND-A 300 ur ali pa vsaj enkrat letno , kar pač pride prej. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Plesk Foto leta 2011
Pridružen/-a: 04.04. 2010, 19:53 Prispevkov: 540 Kraj: Moravče
|
Objavljeno: 26 Sep 2010 11:54 Naslov sporočila: |
|
|
SimonKR imaš čisto prav, tako mora biti tudi izvedeno z varnostnega vidika. Sam nisem mehanik sem pa elektrotehnik, tako da probam samo razložiti kako in kaj, ne vem pa točno kako so zadeve izvedene v praksi na samem primeru. Bo pa seveda bolj držalo kot si rekel ti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|