Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
matejsmid Traktorist
Pridružen/-a: 25.01. 2009, 22:36 Prispevkov: 145
|
Objavljeno: 20 Jun 2010 21:47 Naslov sporočila: |
|
|
Marolt, pri vitlu najprej nastavi zavoro tako, da ko izvlečeš na hitro zajlo, se ti boben ne zavrti več kot pol obrata. Če je potem zajla zelo trda za izvlačit, pa imaš kriv pas za zavoro, ali pa ti sklopka drži (krive lamele). Kupi novo zajlo 11 debeline maš čez glavo. Imam krpanov vitel pa ne pazim zajle (skale) pa mi bo zdržala 1000 m3. je pa med krpanom in tajfunom razlika samo v lamelah, druge pa vglavnem ni. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mladi kmet Vajenec
Pridružen/-a: 04.06. 2009, 12:35 Prispevkov: 23 Kraj: Metlika
|
Objavljeno: 21 Jun 2010 20:51 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Zanima če ima kateri od uporabnikov foruma poseduje vitel Tajfun DGV 2 x 55 AHK ter kako je kaj zadovoljen z delovanjem (prednostni in slabosti).
LP
Jakob |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 21 Jun 2010 22:00 Naslov sporočila: |
|
|
mladi kmet je napisal/a: | Pozdravljeni!
Zanima če ima kateri od uporabnikov foruma poseduje vitel Tajfun DGV 2 x 55 AHK ter kako je kaj zadovoljen z delovanjem (prednostni in slabosti).
LP
Jakob |
Danes sem se pogovarjal z tipom, ki jo ima. Sicer malenkost starejši model 2X5 ton. Ima pa jo na New Holland 90KM, točnega modela se ne spomnim, ima pa nekaj čez 4 tone.
Je rekel, da mu je žal za nakup, ker je z tem traktorjem niti približno ne more izkoristiti. Že vitla sama po sebi z zajlo in verigami tehta čez 1 tono. Jo bo verjetno prodal in nabavil enobobensko 6 ali 7 ton.
Za to vitlo bi moral imeti traktor najmanj 120km ali več, ter čez 5 ton lastne mase, če seveda hočeš izkoristiti prednosti dveh bobnov, drugače je bolje vzeti kakšen enobobenski vitel. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alky Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.04. 2007, 08:42 Prispevkov: 1433
|
Objavljeno: 21 Jun 2010 23:18 Naslov sporočila: |
|
|
Grega S je napisal/a: | mladi kmet je napisal/a: | Pozdravljeni!
Zanima če ima kateri od uporabnikov foruma poseduje vitel Tajfun DGV 2 x 55 AHK ter kako je kaj zadovoljen z delovanjem (prednostni in slabosti).
LP
Jakob |
Danes sem se pogovarjal z tipom, ki jo ima. Sicer malenkost starejši model 2X5 ton. Ima pa jo na New Holland 90KM, točnega modela se ne spomnim, ima pa nekaj čez 4 tone.
Je rekel, da mu je žal za nakup, ker je z tem traktorjem niti približno ne more izkoristiti. Že vitla sama po sebi z zajlo in verigami tehta čez 1 tono. Jo bo verjetno prodal in nabavil enobobensko 6 ali 7 ton.
Za to vitlo bi moral imeti traktor najmanj 120km ali več, ter čez 5 ton lastne mase, če seveda hočeš izkoristiti prednosti dveh bobnov, drugače je bolje vzeti kakšen enobobenski vitel. |
Kontaktiraj uporabnika pzaksek. Imajo doma vitlo 2x5 t, kakor tudi novo 2x5,5 t. Prva je na traktorju MF (okoli 100 KM, 6 cilindrov), druga pa je prav tako na MF-ju, vendar novem mislim da 6470 ali nekaj takega (cca 120-135 KM, ne vem točno, se mi ne da iskati). Tako da kontaktiraj njega in ti bo z veseljem odgovoril na vsako tvoje vprašanje.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ferrari Vajenec
Pridružen/-a: 02.02. 2006, 13:42 Prispevkov: 18
|
Objavljeno: 18 Avg 2010 19:06 Naslov sporočila: problem z Krpanom 5Si |
|
|
Pozdravljeni!
Imam en problem pri mojem vitlu Krpan 5Si. naj opišem: Pri spravilu se mi je začelo dogajati, da mi je težji tovor (velika in težka debla) ostajal za vitlom, se pravi, da je popuščala zavora. V gozdu sem malo na pamet "poštelal zadevo" in naredil še slabše. Tako, da sem moral ostanek dreves pripenjati na desko, kar je bilo zeloooo zamudno. Ko, ko sem prišel domov sem takoj pogledal v navodila, kako se nastavi zavora in, če vam po pravici povem jaz tistih navodil sploh ne razumem pa čeprav sem malo strojnika. Po mojem so navodila za kakšno drugo mogoče starejšo izvedbo. Zanima me ali je kdo že nastavljal zavoro in kako naj bi stvar zgledala. se priporočam za kakšno slikco...
Hvala in Lp pa srečno in varno v gozdu
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Majstr Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 16.03. 2007, 18:37 Prispevkov: 776 Kraj: Tud bliz Save
|
Objavljeno: 18 Avg 2010 20:23 Naslov sporočila: |
|
|
Najbolje, da pokličeš v firmo, tam ti bodo vedeli povedat vse, če pa je kaj za zamenjat, boš pa tudi dobil tam. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Blaškow Moderator
Pridružen/-a: 17.09. 2007, 10:49 Prispevkov: 734
|
Objavljeno: 18 Avg 2010 20:54 Naslov sporočila: Re: problem z Krpanom 5Si |
|
|
Pozdravljeni!!!
ferrari je napisal/a: |
Imam en problem pri mojem vitlu Krpan 5Si. naj opišem: Pri spravilu se mi je začelo dogajati, da mi je težji tovor (velika in težka debla) ostajal za vitlom, se pravi, da je popuščala zavora. |
Vsaj kolikor so mene učili naj se na navadnih vitlih težkih stvari naj nebi vleklo in obešalo na jeklenico pri izvleku, ampak naj bi se les ko je privlečen do vitla prepelo na desko. Predvsem gre tu za samo zategovanje jeklenice in seveda tudi bremza zdrži le določeno silo.
Pri profi vitlah, hidravličnih pa je zgodba že malce drugačna!
Lp, Blaškow |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 19 Avg 2010 08:15 Naslov sporočila: Re: problem z Krpanom 5Si |
|
|
Blaškow je napisal/a: | Pozdravljeni!!!
ferrari je napisal/a: |
Imam en problem pri mojem vitlu Krpan 5Si. naj opišem: Pri spravilu se mi je začelo dogajati, da mi je težji tovor (velika in težka debla) ostajal za vitlom, se pravi, da je popuščala zavora. |
Vsaj kolikor so mene učili naj se na navadnih vitlih težkih stvari naj nebi vleklo in obešalo na jeklenico pri izvleku, ampak naj bi se les ko je privlečen do vitla prepelo na desko. Predvsem gre tu za samo zategovanje jeklenice in seveda tudi bremza zdrži le določeno silo.
Pri profi vitlah, hidravličnih pa je zgodba že malce drugačna!
Lp, Blaškow |
Pa tudi ne toliko drugačna saj ti pletenico ravno tako zategne.
Sicer pa se strinjam z pisanjem Blaškow-a.
Glede napake pa ali imaš zavoro premalo nastavljeno ali je le ta poškodovana.
Mogoče so vse skupaj imeli stari vitli (riko) še najbolje narejeno, ko se je dejansko mehanko fiksiralo boben z posebnim vzvodom na zato prirejen zobnik.
LP M |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|