Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
pvindis Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 21.08. 2009, 07:57 Prispevkov: 358 Kraj: ptuj
|
Objavljeno: 30 Dec 2011 10:26 Naslov sporočila: nakup traktorja T4 ali 4030, kaj kupit? |
|
|
pozdravljeni,
No jaz se odločam za nakup T4/75, ali starega modela 4030! Zaj problem je, da mi je novi bolj všečen, motor je definitivo bolj živahen (po vožnji z obema), ravno dno super, tisti sopotnikov sedež ok! Me pa motijo pri novem stvari, neda se dobit 1000 obratov na kardanu, ehr z navadnim menjalnikom! mehanski inverter ima ob volamu, kar je prednost pred 4030,...
pri starem modelu 4030 pa me moti da nima ravno dno, zaspan motor (potem ko sem oba probal v štorah), kabina ni tako komfortna,...je pa res da si lahko omisliš ehr, 1000 obratov, kakšne EH vklope kardanske gredi, kar seveda za moje pojme ni tako pomembno, predvsem pri zagonu težjih priključkov,...
No potem gledam deutz fahr agroplus, tu me pa moti dejstvo 315 ecoline ima samo 3 valje in 72 km, medtem ko 410 pa že 85 km, kar mi je preveč za dela ki bom jih opravljal, je pa res da je tu spet cena višja! torej kako se obnese ta trivaljni motor...
Komapkte steyerje še nisem gledam, ker je identičen new holandu, razen barva, koliko vem pa je cena višja! popravite me, če se motim
zelo bi vam bil hvaležen za kaka priporočila, izkušnje,...ne morem se odločit kaj vzet, za traktor bi dal do 35 000, cca 75 KM, glede na velikost kmetije več ne potrebujem, in se mi zdi nesmiselno metat denar za stvari ki jih ne potrebujem, za razliko denarja rajši kupim kak priključek...so pa zdajšnji traktorji starejšega tipa, in je treba posodobit nekaj, predvsem iz vidika da si ne uničim hrbtenice in zdravja...
prosim za vaše nasvete Hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Plansar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 11.10. 2011, 20:29 Prispevkov: 383 Kraj: Maribor-Šempeter(CE)
|
Objavljeno: 30 Dec 2011 11:14 Naslov sporočila: |
|
|
Si že sam naštel prednosti enega(t4) in drugega(t4000), pomojem nimaš kaj zgrešit z nobenim od teh. Pri nas imajo t4030 in dobro služi svojim potrebam. Kot dodatno opremo ima še kramar priklop. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nutrimedo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22 Prispevkov: 1379 Kraj: TRŽIČ
|
Objavljeno: 30 Dec 2011 12:05 Naslov sporočila: |
|
|
No oba imata enak motor- ne vem zakaj ti pri 4030 ni bil všeč. Jaz imam 4020 in je poskočen, ko kak žrebec. Sem pa probal tudi novega T4 in se mi prav nič ne dopade. Menjalnik prav nič ne paše 28 colskim gumam-prevelika razlika med 2 in 3 grupo. Pa tista plastika v kabini, ki ni tako velika kakor pravijo. Res je spredaj prostor za sovoznikov sedež vendar je tudi pri 4030 dovolj, da se eden zraven pelje. Res pa imaš pri T4 prostor še za enega psa spredaj desno. Jaz bi vzel 4030, je malce težji-še vedno prelahek-pa kak evro za kaj druzga namenil.
Če bodo pa trgovci namenili T4 drugačno opremo kot jo imajo sedaj-mislim na opremo 200 in pa velika kolesa si ga bom pa z veseljem še enkrat ogledal in preizkusil. Tega denarja pa sedaj ni vreden. Obvezno pa si kupi sprednje uteži, pa ni važno katerega boš kupil. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
IMT549 Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.03. 2009, 10:34 Prispevkov: 54
|
Objavljeno: 30 Dec 2011 12:34 Naslov sporočila: |
|
|
Bili smo pred enako dilemo katerega vzeti. Vendar smo se odločili za 4030, predvsem zaradi nižjega težišča. Cena pa je bila približno enaka.
lp,imt549 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Plansar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 11.10. 2011, 20:29 Prispevkov: 383 Kraj: Maribor-Šempeter(CE)
|
Objavljeno: 30 Dec 2011 12:41 Naslov sporočila: |
|
|
pa še ugodno akcijo vidim, da ima ITRO na strani |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kumby Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 07.10. 2008, 12:12 Prispevkov: 438 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: 30 Dec 2011 17:00 Naslov sporočila: |
|
|
Mi smo tud v dilemi bli kaj naredit, pa smo se na konc odločl za T4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 02 Jan 2012 12:31 Naslov sporočila: |
|
|
Motorja pri T4.75PS in T4030 nista povsem enaka. Motor pri T4030 ima več navora in je močnejši (310Nm in 74KM pri T4PS ter 330Nm in 78Km pri T4030). Če motor pri T4030 še ni tako živahen, gre to pripisati temu, da motor še ni utečen, kar se po nekaj 100 urah precej izboljša.
Tudi pri menjalniku je T4030 v prednosti, tudi če ima najosnovnejšo verzijo - 16/16 (T4PS ima lahko samo 12/12). Z vmesnimi prestavami (meh. ali EH), ima T4000 v glavnem delovnem območju od 4 do 12km/h 12(!) prestav, T4PS pa le pol toliko. Razlika je tudi v izdelavi menjalnikov. Menjalnike za serijo T4 izdelujejo v Turčiji, za T4000 pa v Modeni. Vsaj do zdaj je bila pri new hollandovih traktorjih razlika med turškimi in italijanskimi menjalniki ogromna.
T4000 ima tudi močnejšo hidravliko (max 2900kg, pri T4 max 2100kg), serijsko s sistemom Lift-o-matic, ki ga pri T4 ni možno niti naročiti. Poleg tega je pri T4000 serijska EH zapora diferenciala (ki deluje na vsa 4 kolesa), pri T4 pa mehanska.
Na splošno je T4000 tehnično gledano boljši traktor s precej bolj kompaktnimi merami in kljub manjši kabini prav nič slabšo ergonomijo in dušenjem hrupa (obe 78dB). Kabina ni tako neudobna kot se opazovalcu mogoče zdi na prvi pogled, več seveda razkrije delo s traktorjem. Npr. T4000 ima v kabini mehke stranske obloge, medtem ko ima T4 navadno trdo plastiko. Edina šibka točka pri T4000 je sedež, ki ga lahko brez težav nadomestimo z Grammer compacto comfort W.
Če zajetne dimenzije in tehnične pomanjkljivosti serije T4 ne motijo in če je pomembnejša večja kabina z ravnim dnom in strešnim oknom, potem mogoče pride v upoštev tudi T4PS. Sicer pa je v vsakem primeru primernejši T4000, sploh za hribovite terene.
Ne gre zanemariti tudi dejstva, da je T4 šele na začetku proizvodnje in so zato serijske napake precej bolj verjetne kot pri T4000, ki je v proizvodnji že leta. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New Holland štore Vajenec
Pridružen/-a: 29.07. 2011, 13:46 Prispevkov: 30
|
Objavljeno: 02 Jan 2012 21:01 Naslov sporočila: |
|
|
Mi bomo počakal da pridejo novi modeli 90 pa 100. Pol še pa leto al dve da odpravijo napake. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pvindis Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 21.08. 2009, 07:57 Prispevkov: 358 Kraj: ptuj
|
Objavljeno: 03 Jan 2012 08:42 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TD hvala za izčrpno napisano! Z vsem se strinjam z tabo...zato tudi nevem kaj nareti! No pri novem se mi tudi dopade da je inverter pri volanu, za razliko od starega!
Še vprašanje 1000 obratov na kardanu, kje vse bi mi to lahko prišlo prav, vrtavkasta brana? še keri priključek?
Kak pa je tale steyer kompakt, nevem nisem še šel gledat, ima ravno dno ali je isti ko 4000 serija glede dna?
No ko sem se peljal z obema, se mi je pri novem modelu res novi motor zdel bolj živahen!
Vsak pove svoje mnenje pol se je pa treba odločit |
|
Nazaj na vrh |
|
|
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 03 Jan 2012 09:26 Naslov sporočila: |
|
|
Slabo poznam enega ali drugega, tako da nisem najboljši vir podatkov za sprejem odločitve. Vem pa, da je 1000 obratov kardana na 75 ks traktorju bistveno manj uporabno za večino priključkov kot varianta z 750 obrati kardana.
Enostavno je zadeva prešvoh za neko resno delo z 1000 obrati. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|