Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
popit Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.03. 2011, 20:22 Prispevkov: 355 Kraj: Rovtar
|
Objavljeno: 26 Mar 2024 08:39 Naslov sporočila: |
|
|
Na začetku teme že opisano, da ne bomo odkrivali tople vode
Zakon o varnosti cestnega prometa ne pozna pojma "traktorska prikolica". K traktorju lahko imate namreč pripeto priklopno vozilo, ki je kostruirano kot priklopnik z vrtljivim ojesjem, priklopnik s centralno osjo ali polpriklopnik. Lahko pa traktorski priključek, ki je lahko kot zamenljivo orodje za opravljanje kmetijskih, gozdarskih ali drugih del, ki ga vleče, potiska ali nosi traktor (obračalnik, trosilnik, samonakladalka, škropilnica, itd.) in traktorski priklopnik, katerega največja dovoljena masa ne presega 5 ton, njegova hitrost pa je konstrukcijsko omejena na največ 30 km/h.
Vsa priklopna vozila smejo biti v cestnem prometu, če so registrirana in imajo prometno potrdilo...., so označena s predpisanimi registrskimi tablicami in so predpisano označena z veljavno prometno nalepko. Ne glede na te določbe smejo biti v cestnem prometu motokultivatorji, lahki priklopniki in delovni stroji, če imajo brezhibne predpisane naprave in opremo, lahki priklopniki pa morajo biti označeni tudi s ponovljeno registrsko tablico vlečnega vozila in predpisano označeni z veljavno prometno nalepko. Traktorski priključki niso priklopna vozila temveč zamenljivo orodje, zato smejo biti v cestnem prometu tudi, če niso registrirani.... Traktor in traktorski priklopnik pa se morata registrirati, razen izjeme, ki sem jo navedel uvodoma. Da traktorski priklopnik izpolnjuje pogoje (največja dovoljena masa ne presega 5 ton, njegova konstrukcijsko omejena hitrost pa je največ 30 km/h, pa se dokazuje s homologacijo traktorskega priklopnika (izjavo o ustreznosti in tehnični brezhibnosti vozila). Torej odgovor na vaše, sicer enostavno vprašanje, ni tako preprosto. Upam, da sem uspel pojasniti in s tem odgovoriti na vaše vprašanje.
Zdaj jaz ne bi preveč negodoval nad trenutnimi zakoni, saj mislim, da so zaenkrat še dokaj ''človeški''. Si predstavljate, da bi zahtevali homologacijo in registracijo za vse traktorske priključke? Saj konec koncev lahko tudi iz nošenega priključka kaj odleti, kar bi povzročilo hudo prometno nesrečo... Forum berejo tudi zavarovalnice pa birokrati, tako da ne kazati preveč naklonjenosti do še dodatnih birokratskih ovir
Tehnično gledano, se priključki obnašajo čisto drugače pri nizkih hitrostih (do 30kmh), kakor pa tistih za avtomobile (prikolica je omejena na 110kmh). Na nas vseh pa je, da uporabljamo zdravo kmečko pamet, ko se odločamo s kakšno podrtijo gremo na cesto ter da imamo na koncu tudi toliko jačkov, da prevzamemo odgovornost, ko gre kaj narobe Slednje velja tudi ob kakšnih predelavah (povečanju nosilnosti brez spremembe nosilnosti podvozja). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lenny Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44 Prispevkov: 790
|
Objavljeno: 26 Mar 2024 14:22 Naslov sporočila: |
|
|
BOŠTJAN je napisal/a: | Zavarovanje ti gre iz traktorja, ampak vprašanje je , če ti bo zavarovalnica priznala takšno prikolico?
V tem primeru da si kriv v prometni, moraš kriti stroške sebi in drugim iz lastnega žepa.
Vsaj na zvarovalnici bi se bilo dobro pozanimat, kako je z avtoprikolicami. |
Za doma narejene prikolice ti v primeru nesreče ne bi priznali, ker ni homologacije in se kot taka ne bi smela uporabljati v prometu. Za avtoprikolico, pa samo če bi ti dokazali, da je do nesreče prišlo, ker ni bila tehnično izpravna. Če ni registrirana, bi ti kvečjemu lahko policaji napisali kazen.
Vsi kupljeni stroji imajo tipsko tablico, vključno z nošenimi priključki, cisternami in nakladalkami. Medtem ko doma izdelane prikolice nimajo homologacije in se kot take ne bi smele uporabljati v prometu. K sreči policaji še ne komplicirajo.
Prej ali slej pa bodo začeli, tako da vsem doma izdelanim priklicam teče ura do trenutka, ko bodo postale samo kup starega železa. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 26 Mar 2024 21:49 Naslov sporočila: |
|
|
Zakaj se gleda skozi prste pa vemo, če se to enkrat ukine bo ogromno malih kmetij enostavno zaprlo svoja vrata ker si stroja ne morejo privoščiti. Enako velja za tehnične preglede traktorjev kjer se tudi ne komplicira, če bi se, bi brez traktorja ostalo na tisoče malih kmetij, ki životarijo z mehanizacijo, ki so si jo lahko privoščili v jugi, zdaj pa si več ne morejo privoščiti niti rednega servisa. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1071 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 27 Mar 2024 07:15 Naslov sporočila: |
|
|
Policist ali na tehničnem lahko malo pogleda vstran. Kaj pa ko pride do hujše prometne, invalidnost ali smrt? Takrat ne boš ostal samo brez kmetije, še hišo in gate ti bodo vzeli.
Eni ste že prav smešni, kako se visoko rangirate, kako pomembni ste. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
popit Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.03. 2011, 20:22 Prispevkov: 355 Kraj: Rovtar
|
Objavljeno: 27 Mar 2024 10:06 Naslov sporočila: |
|
|
Do nesreče lahko pride pri vsakem stroju. Koliko nošenih priključkov ima poškodovano ogrodje, slabo pritrjene zaščite oz. sestavne dele? Pa imajo vsi homologacijo! Da ne govorim, da se cisterne, nakladalke, trosilce vozi krepko čez predpisane hitrosti? In to ne samo prazne.
Poudariti sem hotel, da je na nas vseh, da imamo na vseh priključkih delujočo signalizacijo ter da stroje redno vzdržujemo, če nočemo, da se nam zaradi lastnih neumnosti ne zgodi najhujši možen birokratski scenarij -> tehnični pregledi vseh strojev v prometu!
Če bomo sami hoteli, da se vedno izpostavlja kaj vse mogoče lahko gre narobe, potem pa mislim, da bo država to z odprtimi rokami sprejela in pokasirala iz vseh naših žepov, tudi iz tistih, kateri radi izpostavljajo samo najhujše.
Mimogrede...tudi s tehnično potrjeno mehanizacijo (traktorji, večje prikolice) se sgodi smrtna nesreča... naj ukinemo vse potencialno smrtno nevarne stroje in gremo živet v vato?
Vedno je bilo in bo določen majhen procent ljudi, kateri pač niso za na cesto... pa zato nočem, da nastrada večina. Bo pa žal na momente še vedno nekdo, nekje potegni ta kratko, kar pa je del življenja...
Prvo vprašanje je bilo kako je z registracijo prikolice, kar mislim da smo kolikor toliko odgovorili -> tema dalje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 617
|
Objavljeno: 27 Mar 2024 10:52 Naslov sporočila: |
|
|
Če je prikolica "legit" potem ti zavarovalnica v primeru nesreče nima kej.
Zato vprašanje...ali je avtoprikolica brez papirjev priklopljena na traktor "legit" ali ne....ker samonakladalka do 5 ton brez papirjev je legit.
Zaenkrat ni uspelo še nikomur odgovorit |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
popit Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.03. 2011, 20:22 Prispevkov: 355 Kraj: Rovtar
|
Objavljeno: 27 Mar 2024 15:34 Naslov sporočila: |
|
|
bhocewar je napisal/a: | Če je prikolica "legit" potem ti zavarovalnica v primeru nesreče nima kej.
Zato vprašanje...ali je avtoprikolica brez papirjev priklopljena na traktor "legit" ali ne....ker samonakladalka do 5 ton brez papirjev je legit.
Zaenkrat ni uspelo še nikomur odgovorit |
Jaz imam staro Fering 2T prikolico ter na šasiji tablico, vendar nima homologacijskega kartončka kakor jo ima naprimer avtoprikolica. Zaenkrat BP v prometu. Traktorska kabina (sklepam Orašje) brez tablice, samo nekaj vtolčenih številk na okvirju, gre skozi tehnični, pa temeljito pregledajo vse Stari SIP obračalnik ima samo osnovno tablico brez kakršnih koli omembe vrednih podatkov, o kakšni homologaciji se lahko sanja...bp v prometu.
Do 5t skupne mase se po mojih podatkih ne potrebuje tehničnega pregleda, posledično sklepam, da tudi ni zakonske podlage, da bi te trenutno preganjali po uradni dolžnosti. Po zakonu pa morajo vsi priključki biti ustrezno osvetljeni, označeni ter vizualno ne smejo imeti hib, tukaj te pa lahko organi j***jo Naj tako tudi ostane, pa da bo folk na splošno imel pamet še naprej. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marcelob Kmetovalec
Pridružen/-a: 12.11. 2017, 07:48 Prispevkov: 75
|
Objavljeno: 29 Maj 2024 08:01 Naslov sporočila: kiper cilinder |
|
|
Imam 3t tehnostroj prikolico. Ker mi kiper cilinder malo pušča sem razmišljal, da bi dal novega in sicer ROSITEH prodaja take, kateri so za Tehnostroj. Sedaj je cilinder 3 stopenjski in pri kipanju nazaj mi dvigne premalo, zato bi dal novega z daljšim hodom. Edino ne vem kako bi se obnesel pri kipanju na stran, ker v tem primeru bi bil malo predolg. Je že kdo zamenjal cilinder z daljšim? Je pa cilinder Krogla-krogla. Novejše tritonke imajo drugače vpet cilinder.
Pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
IvanK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.04. 2019, 09:47 Prispevkov: 465 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 29 Maj 2024 08:50 Naslov sporočila: |
|
|
Pač ne kipaš na stran do konca hod cilindra.
Če bo cilinder precej daljši, je možno da se bo naslonil na prečni nosilec cilindra, ko bo keson višje dvignjen. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|