Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 10 Jan 2012 10:26 Naslov sporočila: |
|
|
je izvedljivo, samo pač zahteva dobavo pravilnih bal pločevine...
drugače pa vsak stroj naj bi imel homologacijo oz CE certifikat. bi tukajle napisal kako se da zaobiti zadevo pa raje ne:)
Nazadnje urejal/a alkoholik 11 Jan 2012 15:48; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 11 Jan 2012 08:17 Naslov sporočila: |
|
|
Nisem še videl takšnega vozila.
Podvozje je sestavljeno iz osi, vzmeti, zavornih mehanizmov in koles, katero je pritrjeno na šasijo, ki je ponavadi sestavljena iz dveh vzporednih med seboj povezanih vzdolžnih cevi (pri nekaterih gozdarskih prikolicah je enocevna) ter ojesa.
Na šasijo je postavljena nadgradnja (kiper kason, plato...)
Se pravi, da niti teoretično ne more bit sestavljena "iz enega kosa pločevine", razen, če to niso nekakšne sanke, ki jih vlečeš za seboj.
Sem pikolovski, mar ne? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 11 Jan 2012 15:50 Naslov sporočila: |
|
|
jaz sem očitno funkcionalno nepismen:) sem prebral dno kesona iz enega kosa pločevine.
podvozje pa res ne more biti iz samo enega kosa...
no odvisno kako to gledajo. u bistvu zvarjeno podvozje je en kos:) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
oman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.09. 2009, 15:50 Prispevkov: 1110
|
Objavljeno: 11 Jan 2012 20:17 Naslov sporočila: |
|
|
mene pa zanima če kdo slučajno ve kako velika kiper prikolica še spada pod priključke za katero ni potrebna registracija.
Je to do 5 ton skupne teže ali 5 ton nosilnosti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 11 Jan 2012 20:21 Naslov sporočila: |
|
|
oman je napisal/a: | mene pa zanima če kdo slučajno ve kako velika kiper prikolica še spada pod priključke za katero ni potrebna registracija.
Je to do 5 ton skupne teže ali 5 ton nosilnosti. |
Pri registraciji vozil in podobnih postopkih se vedno gleda največja skupna dovoljena masa (vozilo+tovor). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 11 Jan 2012 22:44 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj mislite o taki "dvoživki"?
Za moje pojme kar uporabna zadeva?
Mogoče če odstraniš še stranice in imaš gor roke je to že kar ok zadeva za ne profi gozdarje. Hkrati pa kiper prikolica pride v poštev pri drugih opravilih. Ubiješ dve muhi na en mah? Ali maš zgolj dva komarja?
Seveda tu falijo stabilizatorji...
LP M |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 11 Jan 2012 22:56 Naslov sporočila: |
|
|
@marolt
Obstajajo tudi profi gozdarske-transportne prikolice (vse v enem):
http://www.bijol.si/kiper_prikolice_bijol
Mogoče je problem to, ker je že prazna težka skoraj 6 ton, ter seveda cena
Sem se že zanimal za vgradnjo dvigala na mojo prikolico (enoosno, 6 ton nosilnosti). Investicija bi znesla okoli 10k€+. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miha1986 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.08. 2008, 11:34 Prispevkov: 381
|
Objavljeno: 12 Jan 2012 00:17 Naslov sporočila: |
|
|
mogoce bi blo dobr mal ojačat na delu kje je dvigalo ker prikolica ni predvidene se za nošenje dvigala ampak samo lastna masa in tovor |
|
Nazaj na vrh |
|
|
GTC Moderator
Pridružen/-a: 15.10. 2007, 07:22 Prispevkov: 1156 Kraj: Notranjska
|
Objavljeno: 12 Jan 2012 07:07 Naslov sporočila: |
|
|
Eno tako dvoživko ima Meden iz Senožeč. Ne spomnim se znamke, vem, da je italijanska, dvigalo s stabilizatorji, kiper plato in še pogon ima. Zelo všečna zadeva...
LP
GTC |
|
Nazaj na vrh |
|
|
thnc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2008, 20:36 Prispevkov: 389 Kraj: ZG. TUHINJ
|
Objavljeno: 12 Jan 2012 07:14 Naslov sporočila: |
|
|
Vprašanje koliko bi bil okrete z njo, ker kakor vidim je mal podaljšana na priklopu. Zna bit mal cenejš tale dvoživka v primerjavi, kot če bi kupil kiper prikolico in gozdarsko. Če bi pa več kiper prikolico rabil, bi to pomenilo, da bi vozil odvečno težo dvigala vedno s seboj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|