Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
bojc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2008, 13:08 Prispevkov: 453
|
Objavljeno: 02 Apr 2011 19:45 Naslov sporočila: |
|
|
Niti ni kaj videt, na levi strani kabine je plastična ročka za gas (ne vem vertjeno od kakšne kosilnice - kupil sem jo na spletni trgovini Parttis s.p.) zraven še dva metra zajle in vse skupaj zvezal na nožni gas na desni strani kabine.
Najbolj "zoprno" je narediti zaključek ohišja zajle. Zato sem enostavno na kotnik kabine pritrdil vijak, ki sem ga prej prevrtal (cel sistem je enak kot to lahko vidiš pri stari BCS kosilnici). Zjalo na ročko gasa pod kabino narediš še luknjo in zadevo zvežeš in to je to.
Upam, da nisem preveč zakompliciral. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
imt 542 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 25.11. 2007, 17:20 Prispevkov: 263
|
Objavljeno: 03 Apr 2011 20:32 Naslov sporočila: |
|
|
naš je tud škrtu
sam lepo si ga mogu na enake obrate spraut pa je šlo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
barosa Kmetovalec
Pridružen/-a: 02.07. 2010, 16:11 Prispevkov: 56
|
Objavljeno: 15 Jun 2011 20:14 Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče kdo ve, koliko dejansko ima zetor 5245 konjskih moči?
l.87 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
imt 542 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 25.11. 2007, 17:20 Prispevkov: 263
|
Objavljeno: 15 Jun 2011 21:13 Naslov sporočila: |
|
|
barosa je napisal/a: | Mogoče kdo ve, koliko dejansko ima zetor 5245 konjskih moči?
l.87 |
49km, max 53 km |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 16 Feb 2012 20:19 Naslov sporočila: |
|
|
mstrek je napisal/a: | Koliko kg ima ta traktor?Ima prednjo špero?Baje zavira s sprednjimi kolesi samo preko pogona... kako kaj to funkcionira, ste zadovoljni s tem, kaj dost trpijo zavore, glede na maso...?
Se kdaj tudi nazaj zavrtijo sprednja kolesa med zaviranjem, kot na enih podobnih modelih?
Sedaj imam 5211 pa sem kr zadovoljen, edino mu hitro pri cestnih prevozih zmanjka moči...predvidevam, da temu še prej
Za pluženje bi pa potreboval 1.pogon...tam ni potrebno veliko moči...več teže... |
Oprosti MSTREK, da je tako dolgo tega ko si vprašal za tole...Pa bom odgovoril, morda pa bo še gdo to iskal v tej rubriki in mu bo prav prišlo:
Obrnil sem nekaj katalogov, ker me je stvar zanimala. Prišel sem do naslednjih ugotovitev:
Ima cca 3200 kg. Od 5211 je težji najmanj za kakih 200 kg. Prednje špere 5245 ni imel. Na njega so nameščali lahke kararo moste, kateri ni imel špere in je tudi predvidevam ni možno vgradit. Takšne moste je imel le ta model in nekateri 6245(po želji kupca). Nikoli nisem videl tega modela ali kaj takega slišal, da bi nanj nameščali težki zetor most, kateri je imel možnost špere. Tudi nekateri težki mosti niso imeli špere. Vseeno pa se mi zdi, da sem nekoč videl sliko tega modela z težkim zetor mostom nisem pa siguren.
Sprašuješ, če ob zaviranju obrne kdaj kolesa nazaj.
Da. In to se zgodi takrat, ko eno kolo zapelje na trdo površino, druga pa je na spolskem. Ko pri zaviranju pogosnka gred zastoji,se kolo trde podlage še vedno obrača naprej, stem pa vzvratno zavrti kolo, ki je na drugi strani na mehki polski podlagi. To se dogaja tudi pri drugih traktorjih z tako izvedbo pogona To se pa ne zgodi pri modelih z prednjimi vgrajenimi zavorami in modeli traktorjev z prednjo špero, katera mora biti vključena. Zavore trpijo pač toliko bolj, kolikor je večja masa vozila logično.
Pri tem modelu je bila osnovna verzija traktorja menjalnik 10+2 z počasnim menjalnikom brez polsinhrona, kot ga imam jaz ostalo je blo vse po naročilu dodatno. Hitrosti menjalnika je narisan na shemi spodaj. S kulijem označena hitrost v rikverc pa je območje hitrosti menjalnika v rikverc z hitrim manjalnikom delanim za zahodni trg.
Kar se tiče tega modela traktorja je za hribovit teren popolnoma neprimeren. Rad se prekucne, pretežak za svojo moč(51 KS, letnikov od 87-91)sploh, če imaš model znesinhronskim menjalnikom. Mislim pa, da je ta traktor za ravne in srednje zahtevne terene(zmerne) povsem dober, sploh pa če gledamo, katerega leta se je ta traktor izdeloval. Za tista leta je traktor dobro izdelan.
Ne bi pa se strinjal z enim uporabnikom, ki je napiisal, da je ta traktor glasnejši od fijata 70-90. Vsaj 70 -56 fijat ruži huje kak tank!!. Kot star Zmajev kombajn. Kabina mu je po par letih zaradi vibracij malodane odpadla. Tapiciranje razpokalo popolnoma. Pri zetoru 52 z original kabino nič od tega se ni zgodilo. Res pa je ,da je pri fijatu vse drugo boljše:)LP
Nazadnje urejal/a reider 16 Feb 2012 20:59; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 16 Feb 2012 20:35 Naslov sporočila: |
|
|
pyrc je napisal/a: | nejc je napisal/a: | na našmu se morš tudi lepo trudit, da ne škrata, sam za 4. in 5. je pa skoraj nemogoče. 7245 je imel pa sinhronizirani ti dve brzini |
Saj ima tudi moj sinhronizirani ti dve.Za druge je pa res potrebno malo truda. |
Vidim, da je bilo veliko govora o kvaliteti pretikanja brzin. Ja kot sem v predhodnem postu omenil, je bil osnovni menjalnik tega modela 10+2 nesinhrosnki z pocasnim hodom nazaj, katerega imam jaz sam tudi. Dobro pretikanje ni moja vrlina. Skratka za to nimam živcev. Ko peljem treba izredno pazit , da uloviš trenutek za menjavo. To mi ne gre. Še sploh sem besen, ko peljem kak drugi traktor in vidim, kako lepo pretika. Najraje speljem z 4 in ob pazljivosti menjam v 5. Navzdol menjam le v 4. Druge brzine zaustavim, saj je že itak tako majhna hitrost, da obstoji.
Ko sem po neumnosti skrešal menjalnik(traktor ni bil nič kriv) ko so zaskočile brzine je bilo popravilo z majstrom vred 500 eur. Takrat sem se z mehanikom zmenil, da vgradiva polsinhrone(4 in 5 brzino). Ko stojim v trgovini z deli in imam denar na mizi za plačilo, ugotovi prodajalec, da nima enega od potrebnih delov in ostalo je pri nesinhronskem menjalniku Bi pa takrat trebal doplačat nekaj nad 250 eur če bi uzel dele za polsinhron.
Menjat treba os piramide, 4 in 5 zobniški par(torej 4 zobnike) z njima pripadajočima sinhronskima vencema in menjalno vilico.
In še danes mi je žal, da nisem poiskal vseh delov za vgraditev in uredil stvar. No bom drugič, če ga odprem:)
Kar pa se menjalniko tiče je bilo v zetorje teh letnikov vgrajeno kar nekaj modelov menjalnikov! Odvisno za kater trg je bil izdelan, koliko si bil pripravljen plačat in koliko čakat na traktor.
Takšen kot je prikazan na prejšnjem postu je navaden.
Nato je bil menjalnik s hitrim vzvratnim hodom. Ta je imel brzine postavljene drugače kot običajni.
Menjalnik z multiplikatorjem moči(polovička)
Menjalnik z dodatnim reduktorjem
in inverterski 10+10. Seveda je bila možnost izbira polsinhrona. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 18 Feb 2012 20:02 Naslov sporočila: |
|
|
Zasnezena pokrajina slovenskih goric-Zetor 5245 v akciji
Evo še izmerjene hitrosti z garminom, kot sem obljubil. Menjalnik je osnovna verzija 10+2 brez pol sinhrona(počasn rikverc) z gumami 14,9-28 in polovično obrabo gum. Vrednosti lahko primerjate z spodaj navedenim diagramom od tovarne. Vrednost je bila odčitana na prehodu med zelenim in rumenim področjem merilnika(cca 2450 obr/min) kjer je dejansko tovarniško oznaka hitrosti 25km/h.
1R-1,1
2R-1,6
3R-2,2
4R-3,3
1-4,4
5R-5
2-6,3
3-9,6
4-14
5-23,5
In še diagram tovarniških vrednosti:
Povzetek: Kot sem že omenil nisem nikjer zasledil, pri katerih obratih motorja je bila tovarniška meritev opravljena. Opazne so malce večje vrednosti tovarniških meritev, kot mi jih prikazuje garmin. Za točnost garmina ne vem!.
Zanimiva je v prejšnjih mojih postih izražena trditev, da je bila hitrost traktorja na obcestnem radarju izmerjena 27 km/h , ko je le ta vozil na koncu rumenega polja v 5 hitri brzini na merilniku predvidena z napisano vrednostjo 27 km/h. Torej sta bili vrednosti merilnika in obcestnega radarja enako 27km/h. Ob merjenju z Garminom, na tem istem območju na merilniku je le ta kazal 25km/h. Torej nekaj očitno laže za 2km/h.
Normalno pa naj motorja ne bi naganjali v višje obrate, kot je to označeno z zeleno priporočljivo vrednostjo. Torej je normalna maximalna potovalna hitrost tega traktorja le 23,5 km/h. Lep pozdrav!
Nazadnje urejal/a reider 08 Okt 2015 20:53; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ando Vajenec
Pridružen/-a: 17.08. 2012, 07:39 Prispevkov: 3
|
Objavljeno: 17 Avg 2012 07:49 Naslov sporočila: |
|
|
Lep pozdrav mam zetorja 5245 letnik 89 in sm ful zadovoljen iz njim.
Ker pa so priključki zmeraj večji in imajo zmeraj več hidravličnih priklopov moj zetor pa samo enega sem se odločil da vas povprašam če kdo od vas tako predelan traktor in koliko priklopov bise dalo namestiti na tak traktor ter za kakšno ceno? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|