Pri mojem kolegu na 60ks su tudi delali kaj se človeku zamisli u glavi, pa kaj veliko ni pomagalo.
So pa povečali dolžino ročice, ki je nameščena na zaviralno osovinico, ki gre skoz ankerplato, in ki razmika pakne. Pravil je, da je vsaj za nianso bolje.
Ali je kdo namazal to osovinico, na mestu, kejr gre skoz ankerplato in na mestu, kjer razpira čeljusti? ČE ona lažje drsi, tudi rabiš manj sile za zaviranje.
Med autom in traktorjem pa je razlika tudi v hitrosti rotiranja koles, in traktor nečistoče težje izvrže napram autu. Na obloge se naredi iz odbrušenega materijala kot ena prevleka, ki je gladka čez čas, in zato samo drsi in nič zavira.
Morda je problem tudi v slabem materijalu obloge paknov? Bi bilo morda bolje v Ferodo Polčane iti, da na stare naredijo neko kakovostnejšo oblogo?
In kaj b ise zgodilo, če bi gdo testno cel boben na zavorni površini navrtal z malimi luknjicami cca 4 do 5 mm. Vsaka bi bila zamaknjena za en premer luknjice, tkao, da bi vse pol pokrivale celotno širino naleganja paknov. A bi se takrat ta tip zavor kaj boje čistil??
Uzemite moja mišljenja bolj kot snov za razmišljanje, in ne, da bi kdo kaj od tega naredil, in pol na mene bentil... |