Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 15 Dec 2012 10:40 Naslov sporočila: |
|
|
vejnik07 je napisal/a: | Dyna 4/6 je po principu delovanja povsem drugačna od DD pri JD.
Dyna ima 2 oz. 3 planetna gonila, kjer za pretok momenta/moči skrbijo lamelne sklopke in zavore, ki se vklapljajo EH ali so prednapete s krožnikastimi vzmetmi. |
ne, dyna 4/6 pa še malo manjka do DSG sistema.
gre za klasičen robotiziran menjalnik ki ima elektronsko nadzorovane vse parametre. slabost je, da relativno "počasi" prestavlja, prednost pa v tem, da tak menjalnik ne crkne.
DSG menjalniki pri VW so se pokazali kot odlične, ampak crknejo ob slabem vzdrževanju.
drugače pa so vsi sodobni menjalniki narejeni na podoben način, sam ime je drugo, DSG, DCT, Powershift, PDK... dve sklopki in to je to.
če ima JDjev res 2 sklopki (torej DSG princip) potem pozdravljam to rešitev! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joze.kidric Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07 Prispevkov: 1478 Kraj: Šmarje/Jelšah
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 18 Dec 2012 17:49 Naslov sporočila: |
|
|
čeprav po drugi strani pa nevem zakaj DSG v traktor, DSG je v avtih namenjen predvsem bolj športni vožnji, medtem ko je klasičen avtomatski menjalnik (torej s pretvornikom navora) namenjen udobju. nevem, pri delu bi bolj pričakoval udobje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dolinšek Kmetovalec
Pridružen/-a: 19.09. 2010, 09:15 Prispevkov: 52
|
Objavljeno: 20 Dec 2012 21:16 Naslov sporočila: |
|
|
Vario je le Vario |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vejnik07 Traktorist
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 21:22 Prispevkov: 163
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mlinar94 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 19.12. 2011, 07:50 Prispevkov: 359
|
Objavljeno: 25 Dec 2012 19:19 Naslov sporočila: |
|
|
pri tem menjalniku DD imaš tri skupine in vsaka skupina ima določeno končno hitost A ima okrog 8km/h B ima okoli 21km/h BC pa končno hitrost doseže kar 60km/h
poraba pri menjalniku DD se je znižala za 1liter od njegovega predhodnika AP imaš pa občutek kot bi se vozil z menjalnikom PQp saj prestavlja vse tako kot pri omenjenem menjalniku. Le da nimaš nikagršnega dela z menjanjem skupin ampak je to vse to avtomatizirano.
DD menjalnik bodo zaenkrat montirali le v šest vanlnike.
lp! m |
|
Nazaj na vrh |
|
|
markec Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 23.08. 2006, 09:56 Prispevkov: 746 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 31 Jan 2013 16:50 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj je tisto bistveno kar loči 6M in 6R?
Znamke ne poznam toliko...
Sam sem na hitro opazil malo bolj fancy notranjost, ločen monitor, manjka 50km/h in manjkajo elektronsko upravljani ventili. Pa drugačna kabina.
Še kaj bistvenega?
Hvala.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomazek9 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2010, 11:45 Prispevkov: 741
|
Objavljeno: 31 Jan 2013 19:43 Naslov sporočila: |
|
|
Kolikor sem se pogovarjal preko telefona z prodajalcem v Agroremontu mi je omenil le stvari, ki si ti naštel... Aja pa cena je v začetku 10-15k€ razlike. Dodatna oprema je pa na obeh skoraj enaka. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mlinar94 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 19.12. 2011, 07:50 Prispevkov: 359
|
Objavljeno: 31 Jan 2013 19:55 Naslov sporočila: |
|
|
markec je napisal/a: | Kaj je tisto bistveno kar loči 6M in 6R?
Znamke ne poznam toliko...
Sam sem na hitro opazil malo bolj fancy notranjost, ločen monitor, manjka 50km/h in manjkajo elektronsko upravljani ventili. Pa drugačna kabina.
Še kaj bistvenega?
Hvala.
Lp |
to je nekakšna cenejša in malo izropana oprema drugače pa še vseeno odlična zadeva kabina naj bi bila od 6030P serije ampak le od zunaj znotraj pa je kabina 6030 standart ali prej znana 6020
lp! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomazek9 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2010, 11:45 Prispevkov: 741
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|