Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
novikmet Vajenec
Pridružen/-a: 23.08. 2011, 07:50 Prispevkov: 19
|
Objavljeno: 23 Avg 2011 07:56 Naslov sporočila: IMT 549 DL SPECIAL kako naprej? |
|
|
Pozdravljeni
Dobil sem imt 549 dl special. Do sedaj nisem nikdar delal s traktorji in tega sploh nisem vajen, vendar sedaj moram se s tem spopasti kajti sem traktor dobil. Skratka iz meščana bom postal kmet na novo in me zanima nekaj stvari:
Na kaj moram biti pazljiv pri tem traktorju?
So kakšne posebne finte?
Ali ima ta traktor 4x4 pogon? Kako vidim da je 4x4?
Nalivam diesel? Kje ima rezervoar?
Kje dobim navodila kaj je kakšna ročica v kabini?
Kako gredo prestave?
Kako se menjuje priključke zadaj na hidravliki, predvsem vitla, cepilec, cisterna za gnojnico?
Kako se montira kardan?
Prosim za čimveč informacij in hvala.
Je pa takale mašinca:
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Roskar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.08. 2009, 17:04 Prispevkov: 800
|
Objavljeno: 23 Avg 2011 08:24 Naslov sporočila: |
|
|
ne ni 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kempo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.05. 2010, 18:10 Prispevkov: 362 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 23 Avg 2011 08:30 Naslov sporočila: |
|
|
Roskar je napisal/a: | ne ni 4x4 |
to pa ugotoviš po sprednjih gumah, kakšen profil imajo... če majo vzdolžnega niso 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Roskar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.08. 2009, 17:04 Prispevkov: 800
|
Objavljeno: 23 Avg 2011 08:51 Naslov sporočila: |
|
|
ja pa po prednji osovini(nevem kako bi se izraziv) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_Pepe Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.08. 2006, 17:13 Prispevkov: 643 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 23 Avg 2011 09:22 Naslov sporočila: |
|
|
Rabiš povsem praktično uvajanje. Najdi nekoga, ki ima nekaj izkušenj s traktorji in ti na ta vprašanja odgovori v 5-ih minutah, potem pa še eno uro malo trenirata in na ravnini lahko začneš nekaj delati. Za hribovit teren pa potrebuješ nekaj več uvajanja, da boš ostal živ. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
novikmet Vajenec
Pridružen/-a: 23.08. 2011, 07:50 Prispevkov: 19
|
Objavljeno: 23 Avg 2011 15:05 Naslov sporočila: |
|
|
Hja tako, jaz bi že vprašal koga ampak po pravici povedano se bojim posmeha, ker v našem kraju ni človeka da ne zna traktoja vozit.
Če mi poveste malce teoretičnih osnovnih zadev, bom zelo hvaležen, pol bom pa že sam na dvorišči izkušnje pridobival.
Kdaj se uporablja ročico pri volanu za dodajanje plina? Ker plin imam tudi na nožnem pedalu?
Počasne prestave so na mali ročici naprej, hitre nazaj?
Kako gredo pa prestave na ročici?
Kje ima rezervar za diesel?
Zakaj ima dva ključa, eden za start drugi za luči, ali morata biti oba ključa za vžig?
Ali je stikalo ki je na poteg kjer piše stop samo za ugasniti ali se uporablja tudi pri vžigu?
Kaj so še ostala stikala na armaturki in pri nogah?
Hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 23 Avg 2011 16:40 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, ja, hudič je ko se kmet pogospodi, ko se pa gospoda pokmeti ima pa hudič mlade
Glede tvojih vprašanj, res je najbolje če soseda povabiš na pir in ti bo to v petih minutah obrazložil, saj veš tisto; človek je neumen toliko časa, dokler ne vpraša.
Ročni gas uporabljaš, ko delaš npr. s cepilcem za drva, vitlo ipd., ker te takrat ni na traktorju, da bi držal nožnega.
Če voziš avto, boš tudi na traktorju brzine menjaval, imt (industrija masnih traktora) ima dve ročici in sicer eno za brzine, eno pa za reduktor, poglej od bližje razpored je označen.
Rezervoar za gorivo imaš pod pokrovom motorja, čep je tisti, ki je bližje kabini.
Kontroliraj še nivo hladilne tekočine in nivo olja v motorju, vsaj dokler ne veš v kakšnem stanju je traktor, prav tako je potrebno preveriti nivo olja v menjalniku.
Mal probaj pa boš videl kako je s ključi, v startaš s ključem, ugasneš s stikalom.
na levi strani sedeža imaš ročico za vklop izklop kardanske gredi, ročno zavoro, na desni pa pedal za zaporo diferenciala in ročice hidravličnega dvigala (po soseda v glavnem, da ti obrazloži kako se uporablja...) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 23 Avg 2011 16:48 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | Kdaj se uporablja ročico pri volanu za dodajanje plina? Ker plin imam tudi na nožnem pedalu? |
Ročni plin se uporablja ko nimaš proste noge...pri obračanju z zavorami ali ko pritisneš "špero"...ter na daljše razdalje po cesti, da ne stalno pritiskaš z nogo.
Citiram: | Počasne prestave so na mali ročici naprej, hitre nazaj?
Kako gredo pa prestave na ročici?
|
Med nogami pod sedežem imaš označene prestave na bloku traktorja.
Citiram: | Kje ima rezervar za diesel? |
To pa res ni težko najti...spredaj na vrhu haube ima za dolivat gorivo.
Citiram: | Zakaj ima dva ključa, eden za start drugi za luči, ali morata biti oba ključa za vžig? |
Oba sta tudi za vžig. levega kjer so luči moraš vedno noter pritisnit, da dobi kontakt. Potem pa desnega obrneš. Če desnega malo v levo obrneš imaš predgretje motorja.
Citiram: | Ali je stikalo ki je na poteg kjer piše stop samo za ugasniti ali se uporablja tudi pri vžigu? |
Samo za STOP.
Citiram: | Kaj so še ostala stikala na armaturki in pri nogah? |
Levo bočno pod sedežem imaš vklop kardana. Nožno sklopko moraš pritisnit do konca potem pa to ročico pomakneš navzgor. Na desni strani je pa špera-to je da ti obe kolesi vlečeta.
Še navodila:
http://www.box.net/shared/63xb6kt44w |
|
Nazaj na vrh |
|
|
novikmet Vajenec
Pridružen/-a: 23.08. 2011, 07:50 Prispevkov: 19
|
Objavljeno: 23 Avg 2011 20:50 Naslov sporočila: |
|
|
Super hvala za tako izčrpno pomoč.
Kako pa preverim ali je v hladilni tekočini antifriz?
Ja kaj pa pomeni zapora diferenciala? Kaj je sploh diferencial?
A da ni v prestavi je isto kot pri avtu ročica na sredini?
Ja mala ročica je reduktor, to pomeni če voziš po cesti je ročica proti sedežu, če pa po terenu in hribu pa je ročica naprej? Imam prav?
Kaj pa je tisti črni gumb kot kljuka na armaturki?
A je težko menjavati priključke?
Kako se montira kardan?
Res hvala za vašo dragoceno pomoč. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Klančar Fotografija leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54 Prispevkov: 2157 Kraj: Ižanski hribi
|
Objavljeno: 23 Avg 2011 21:23 Naslov sporočila: |
|
|
novikmet je napisal/a: | Super hvala za tako izčrpno pomoč.
Kako pa preverim ali je v hladilni tekočini antifriz?
Ja kaj pa pomeni zapora diferenciala? Kaj je sploh diferencial?
A da ni v prestavi je isto kot pri avtu ročica na sredini?
Ja mala ročica je reduktor, to pomeni če voziš po cesti je ročica proti sedežu, če pa po terenu in hribu pa je ročica naprej? Imam prav?
Kaj pa je tisti črni gumb kot kljuka na armaturki?
A je težko menjavati priključke?
Kako se montira kardan?
Res hvala za vašo dragoceno pomoč. |
Zapora diferencijala,je položaj pri katerem oba pogonska kolesa vlečeta z enako vztrajnostjo...uporabno pri oranju, oz. težjih delih,kjer se ne zavija (vsaj ne ostro)...
Prestavljanje je povsem enako kakor pri avtomobilu...(razen razporeditve prestav)...
Reduktor so zelo počasne prestave,ki se jih pač uporablja po občutku...ta občutek pride po nekaj urah dela...brez skrbi (sicer pa probajte na dvorišču)...
Kardan se priklopi tako,da ujameš ripne (utore),ki morajo sesti en v drugega,stisneš gumbek na kardanu in porineš,tako da se le ta zaskoči...
Pripenjanje priklučkov ni neka huda reč...
Še vseno bi priporočal,da si najdete nekoga ki vam bo stvari pokazal...ni vse samo v obvladanju traktorja ter priklaplanju priključkov...
Priključki morajo biti tudi pravilno nastavljeni,da delujejo oz. opravljajo svojo funkcijo tako kakor se zagre... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|