Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




IMT 549 DL SPECIAL kako naprej?
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Druge znamke
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

novikmet
Vajenec


Pridružen/-a: 23.08. 2011, 07:50
Prispevkov: 19

PrispevekObjavljeno: 23 Avg 2011 07:56    Naslov sporočila: IMT 549 DL SPECIAL kako naprej?

Odgovori s citatom


Pozdravljeni

Dobil sem imt 549 dl special. Do sedaj nisem nikdar delal s traktorji in tega sploh nisem vajen, vendar sedaj moram se s tem spopasti kajti sem traktor dobil. Skratka iz meščana bom postal kmet na novo in me zanima nekaj stvari:

Na kaj moram biti pazljiv pri tem traktorju?
So kakšne posebne finte?
Ali ima ta traktor 4x4 pogon? Kako vidim da je 4x4?
Nalivam diesel? Kje ima rezervoar?
Kje dobim navodila kaj je kakšna ročica v kabini?
Kako gredo prestave?
Kako se menjuje priključke zadaj na hidravliki, predvsem vitla, cepilec, cisterna za gnojnico?
Kako se montira kardan?

Prosim za čimveč informacij in hvala.

Je pa takale mašinca:

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Roskar
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 26.08. 2009, 17:04
Prispevkov: 800

PrispevekObjavljeno: 23 Avg 2011 08:24    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ne ni 4x4

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Kempo
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.05. 2010, 18:10
Prispevkov: 362
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: 23 Avg 2011 08:30    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Roskar je napisal/a:
ne ni 4x4


to pa ugotoviš po sprednjih gumah, kakšen profil imajo... če majo vzdolžnega niso 4x4

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Roskar
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 26.08. 2009, 17:04
Prispevkov: 800

PrispevekObjavljeno: 23 Avg 2011 08:51    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ja pa po prednji osovini(nevem kako bi se izraziv)

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

_Pepe
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 31.08. 2006, 17:13
Prispevkov: 641
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 23 Avg 2011 09:22    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Rabiš povsem praktično uvajanje. Najdi nekoga, ki ima nekaj izkušenj s traktorji in ti na ta vprašanja odgovori v 5-ih minutah, potem pa še eno uro malo trenirata in na ravnini lahko začneš nekaj delati. Za hribovit teren pa potrebuješ nekaj več uvajanja, da boš ostal živ.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

novikmet
Vajenec


Pridružen/-a: 23.08. 2011, 07:50
Prispevkov: 19

PrispevekObjavljeno: 23 Avg 2011 15:05    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Hja tako, jaz bi že vprašal koga ampak po pravici povedano se bojim posmeha, ker v našem kraju ni človeka da ne zna traktoja vozit.
Če mi poveste malce teoretičnih osnovnih zadev, bom zelo hvaležen, pol bom pa že sam na dvorišči izkušnje pridobival.
Kdaj se uporablja ročico pri volanu za dodajanje plina? Ker plin imam tudi na nožnem pedalu?
Počasne prestave so na mali ročici naprej, hitre nazaj?
Kako gredo pa prestave na ročici?
Kje ima rezervar za diesel?
Zakaj ima dva ključa, eden za start drugi za luči, ali morata biti oba ključa za vžig?
Ali je stikalo ki je na poteg kjer piše stop samo za ugasniti ali se uporablja tudi pri vžigu?
Kaj so še ostala stikala na armaturki in pri nogah?

Hvala

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

linč
Izjava leta 2012


Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26
Prispevkov: 1191
Kraj: brkini

PrispevekObjavljeno: 23 Avg 2011 16:40    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ja, ja, hudič je ko se kmet pogospodi, ko se pa gospoda pokmeti ima pa hudič mlade Smile
Glede tvojih vprašanj, res je najbolje če soseda povabiš na pir in ti bo to v petih minutah obrazložil, saj veš tisto; človek je neumen toliko časa, dokler ne vpraša.
Ročni gas uporabljaš, ko delaš npr. s cepilcem za drva, vitlo ipd., ker te takrat ni na traktorju, da bi držal nožnega.
Če voziš avto, boš tudi na traktorju brzine menjaval, imt (industrija masnih traktora) ima dve ročici in sicer eno za brzine, eno pa za reduktor, poglej od bližje razpored je označen.
Rezervoar za gorivo imaš pod pokrovom motorja, čep je tisti, ki je bližje kabini.
Kontroliraj še nivo hladilne tekočine in nivo olja v motorju, vsaj dokler ne veš v kakšnem stanju je traktor, prav tako je potrebno preveriti nivo olja v menjalniku.
Mal probaj pa boš videl kako je s ključi, v startaš s ključem, ugasneš s stikalom.
na levi strani sedeža imaš ročico za vklop izklop kardanske gredi, ročno zavoro, na desni pa pedal za zaporo diferenciala in ročice hidravličnega dvigala (po soseda v glavnem, da ti obrazloži kako se uporablja...)

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

mstrek
Moderator


Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21
Prispevkov: 5111
Kraj: BELA KRAJINA

PrispevekObjavljeno: 23 Avg 2011 16:48    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Citiram:
Kdaj se uporablja ročico pri volanu za dodajanje plina? Ker plin imam tudi na nožnem pedalu?

Ročni plin se uporablja ko nimaš proste noge...pri obračanju z zavorami ali ko pritisneš "špero"...ter na daljše razdalje po cesti, da ne stalno pritiskaš z nogo.

Citiram:
Počasne prestave so na mali ročici naprej, hitre nazaj?
Kako gredo pa prestave na ročici?

Med nogami pod sedežem imaš označene prestave na bloku traktorja.

Citiram:
Kje ima rezervar za diesel?

To pa res ni težko najti...spredaj na vrhu haube ima za dolivat gorivo.

Citiram:
Zakaj ima dva ključa, eden za start drugi za luči, ali morata biti oba ključa za vžig?

Oba sta tudi za vžig. levega kjer so luči moraš vedno noter pritisnit, da dobi kontakt. Potem pa desnega obrneš. Če desnega malo v levo obrneš imaš predgretje motorja.

Citiram:
Ali je stikalo ki je na poteg kjer piše stop samo za ugasniti ali se uporablja tudi pri vžigu?

Samo za STOP.

Citiram:
Kaj so še ostala stikala na armaturki in pri nogah?

Levo bočno pod sedežem imaš vklop kardana. Nožno sklopko moraš pritisnit do konca potem pa to ročico pomakneš navzgor. Na desni strani je pa špera-to je da ti obe kolesi vlečeta.

Še navodila:
http://www.box.net/shared/63xb6kt44w

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

novikmet
Vajenec


Pridružen/-a: 23.08. 2011, 07:50
Prispevkov: 19

PrispevekObjavljeno: 23 Avg 2011 20:50    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Super hvala za tako izčrpno pomoč.
Kako pa preverim ali je v hladilni tekočini antifriz?
Ja kaj pa pomeni zapora diferenciala? Kaj je sploh diferencial?
A da ni v prestavi je isto kot pri avtu ročica na sredini?
Ja mala ročica je reduktor, to pomeni če voziš po cesti je ročica proti sedežu, če pa po terenu in hribu pa je ročica naprej? Imam prav?
Kaj pa je tisti črni gumb kot kljuka na armaturki?

A je težko menjavati priključke?
Kako se montira kardan?

Res hvala za vašo dragoceno pomoč.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Klančar
Fotografija leta 2010


Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54
Prispevkov: 2157
Kraj: Ižanski hribi

PrispevekObjavljeno: 23 Avg 2011 21:23    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


novikmet je napisal/a:
Super hvala za tako izčrpno pomoč.
Kako pa preverim ali je v hladilni tekočini antifriz?
Ja kaj pa pomeni zapora diferenciala? Kaj je sploh diferencial?
A da ni v prestavi je isto kot pri avtu ročica na sredini?
Ja mala ročica je reduktor, to pomeni če voziš po cesti je ročica proti sedežu, če pa po terenu in hribu pa je ročica naprej? Imam prav?
Kaj pa je tisti črni gumb kot kljuka na armaturki?

A je težko menjavati priključke?
Kako se montira kardan?

Res hvala za vašo dragoceno pomoč.


Zapora diferencijala,je položaj pri katerem oba pogonska kolesa vlečeta z enako vztrajnostjo...uporabno pri oranju, oz. težjih delih,kjer se ne zavija (vsaj ne ostro)...

Prestavljanje je povsem enako kakor pri avtomobilu...(razen razporeditve prestav)...

Reduktor so zelo počasne prestave,ki se jih pač uporablja po občutku...ta občutek pride po nekaj urah dela...brez skrbi (sicer pa probajte na dvorišču)...

Kardan se priklopi tako,da ujameš ripne (utore),ki morajo sesti en v drugega,stisneš gumbek na kardanu in porineš,tako da se le ta zaskoči...

Pripenjanje priklučkov ni neka huda reč...

Še vseno bi priporočal,da si najdete nekoga ki vam bo stvari pokazal...ni vse samo v obvladanju traktorja ter priklaplanju priključkov...

Priključki morajo biti tudi pravilno nastavljeni,da delujejo oz. opravljajo svojo funkcijo tako kakor se zagre...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Druge znamke Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 1 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.