Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Sršen Vajenec
Pridružen/-a: 07.05. 2007, 20:09 Prispevkov: 36
|
Objavljeno: 04 Jan 2010 19:18 Naslov sporočila: ali obstaja mehanska polovička? |
|
|
Pozdravljeni.
Mislim da je tule najprimerjnejši prostor. Če se motim naj prosim moderatrorji prestavijo.
Torej gre za polovičke oz. prestavljanje pod obremenitvijo (Lastschaltung). Ta možnost naj bi omogočala prestavljanje pod obremenitvijo, med vožnjo in sicer tako da se naj ne bi signifikantno prekinil prenos moči in navora na kolesa traktorja. Zakaj to pišem? Ne gre mi v glavo kako lahko pri prodajalcih slišim "mehanska polovička". Z vsem spoštovanjem do prodajalcev in vseh drugih ki se bodo morda počutili nagovorjene ampak to ni niti približno polovička.
Zakaj;
1) ni zagotovljen neprekinjen tok moči in navora saj je potrebna uporaba sklopke
2) niti približno ni udobja kot ga nudijo prave polovičke
Vprašanje pa je kje sem spregledal in kaj sem spregledal? Ali je mehanska polovička res pridobitev za voznika in delo ali pa je to fama prodajalcev. Moje mnenje je da slednje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Agroma Servis - prodaja traktorjev in strojev
Pridružen/-a: 11.02. 2007, 08:53 Prispevkov: 201 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 04 Jan 2010 19:53 Naslov sporočila: |
|
|
Polovičke in prestavljanje pod obremenitvijo ni eno in isto! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 04 Jan 2010 20:04 Naslov sporočila: |
|
|
Prednost mehanske vmesne prestave (če se ne motim je to bolj splošen izraz za 'polovičke') je po moje dosti odvisna od menjalnika - SDF skupina ima recimo vmesno prestavo na inverterju in v tem primeru je res tako kot praviš - treba je stisnit sklopko, nekoliko spustit plin - praktično enako kot bi zamenjal prestavo. Prednost tega je le v tem, da bi v nasprotnem primeru rabil imeti dosti več osnovnih prestav ali pa skupin, vendar pa prestavljanje skupin zna biti nadležno, ker večina menjalnikov nima sinhroniziranega prestavljanja le-teh. Fendtov klasični menjlanik iz serij 300 (ter 600 če se ne motim) je recimo dosti bolj podoben elektronskemu prestavljanju - lahko se prestavlja pod obremenitvijo, le da je potrebno vmes še stisnit sklopko... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
potokar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.10. 2006, 12:09 Prispevkov: 730 Kraj: Tržič
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mlinar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.12. 2007, 12:53 Prispevkov: 616 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 04 Jan 2010 20:39 Naslov sporočila: |
|
|
Tole ima naš Carraro Agriplus,kao polovičke,menjalnik 24×24hi-lo mehanski.
Imaš 4 brzine,3 skupine,in ročico s katero DOLOČIŠ zgornjo ali spodnjo polovico določene brzine.Seveda je potrebna uporaba sklopke.
Niso prave poloviče,ko pa se ušpilaš pa gre kr tekoče prestavljat,ker razlika med samo brzinu ni velika kot,naprimer iz 1. v 2. prestavo.Men je super,imaš dovolj brzin na voljo za vse pogoje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rumis Izjava leta 2013
Pridružen/-a: 30.04. 2008, 13:01 Prispevkov: 156 Kraj: KK,Brežice
|
Objavljeno: 05 Jan 2010 16:36 Naslov sporočila: |
|
|
JD star 20let ima poleg vsake prestave še takoimenovano polovičko, oz. počasno ali hitro prestavo, ki jo menjaš lahko brez sklopke in mislim, da ima podoben menjalnik še kateri traktor, ker je ta tahnologija že precej stara, na JD dela še vedno brezhibno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sršen Vajenec
Pridružen/-a: 07.05. 2007, 20:09 Prispevkov: 36
|
Objavljeno: 06 Jan 2010 19:12 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | Polovičke in prestavljanje pod obremenitvijo ni eno in isto! |
Seveda ni eno in isto. Je pa dovolj podobno da se lahko primerja. Vsekakor pa je mehanska polovička veliko dlje stran kot pa prestavljanje pod obremenitvijo (full power shift) in pa polovičke (semi power shift).
Bolj mi je bilo zanimivo kako se lahko mehanske polovičke prodajajo kot zadeva vsaj približno kompatibilna pravim polovičkam. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 06 Jan 2010 20:14 Naslov sporočila: |
|
|
Sršen je napisal/a: | Vsekakor pa je mehanska polovička veliko dlje stran kot pa prestavljanje pod obremenitvijo (full power shift) in pa polovičke (semi power shift).
|
Kaj pa je po tvoje razlika med mehansko polovičko in 'navadno' popovičko (semi power shift)? Morda poznaš kak kunkreten primer enega ali drugega menjalnika?
Po moje bi lahko reku, da je vsaka vmesna prestava, ki se prestavlja s sklopko, mehanska. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor 5011 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14 Prispevkov: 1594 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 06 Jan 2010 20:59 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj ma pa potem zetor, ki ima polovičko, ki jo moraš držat kadar jo rabiš (držat je treba pedal) in za vklop nerabiš kupalnge? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
neznanec Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 05.07. 2008, 09:43 Prispevkov: 266 Kraj: Bizeljsko city
|
Objavljeno: 08 Jan 2010 19:07 Naslov sporočila: |
|
|
Lp. Mi imamo na našem traktorju ti. mehansko polovičko, gre za nadgradnjo osnovnega menjalnika 16x16 (4 skupine v vsaki skupini 4 prestave) z polovičko 32x16. Polovička je nameščena na invertorju, ki je mehanski se pravi, potrebna uporaba sklopke. Ko se zadevi privadiš zna pridet kar prav, predvsem em pri vožnji poune prikolice v klanec, ni potrebno prestavljati 1 brzino nižje ampak sam polovičko uporabš, in je kar opazna razlika v moči, traktor pa tudi ne izgubi tako veliko na hitrosti. (traktorj je nh tnf95a) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|