Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
gospod Traktorist
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 13:07 Prispevkov: 137
|
Objavljeno: 08 Dec 2009 12:14 Naslov sporočila: Opletanje prednjih koles. |
|
|
Zakaj prenja kolesa na zetorju 4911 pri malo hitrejši vožnji po asvaltni cesti opletajo (levo desno) čeprav so bili končniki že menjani? Na makadamu ali njivi tega ni zazanati. A je morda mehanik naredu slab iztek koles? Kako se to lahko popravi doma? Kakšne izkušnje?
Hvala za odgovor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 08 Dec 2009 12:26 Naslov sporočila: |
|
|
Od volana pa do koles je veliko gibljivih delov, kjer je možna zračnost. Niso samo končniki problematični. Prvi konc traktorja vzdigneš pa vidiš kje je največ zražnosti. Lahko, da ima tudi celotna prema že slabe puše. Največji problem je pa polž pod volanom. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
GTC Moderator
Pridružen/-a: 15.10. 2007, 07:22 Prispevkov: 1156 Kraj: Notranjska
|
Objavljeno: 08 Dec 2009 12:43 Naslov sporočila: |
|
|
Težavo lahko začasno rešiš tako, da imaš pnevmatike nekoliko manj napumpane ali pa da kolesa malenkostno stisneš navznoter proti sredini traktorja (optika). Sicer bojo pnevmatike nekoliko bolj trpele in se obrabljale, vendar ne bodo tako opletale. Drugače pa predhodnikova varianta- menjava puš oziroma odprava zračnosti.
LP
GTC |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gospod Traktorist
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 13:07 Prispevkov: 137
|
Objavljeno: 08 Dec 2009 13:04 Naslov sporočila: |
|
|
Uh zdaj ste me pa potolažli. Jaz sem dal traktor na servis, ravno zarad tega opletanja, pa mi je serviser menjal samo končnike. Ostalo, naj ne bi blo potrebno, še. Kakšne pol leta je blo kar uredu, zdaj pa enaka pesem. Zračnost volana na polžu je res, ampak po moji logiki sodeč, bi ta zračnost v polžu vplivala bolj na to, da bi mi traktor hotel peljat v levo ali desno in bi ga moral "lovit" po cesti. Enako kot pri avtu. Mogoče se motim? Zdaj pa opletajo le kolesa in če volan med vožnjo sunkovito zategnem pa spet zravnam, je nekaj časa spet mir, dokler traktor čez kakšno luknjo ne poskoči. Zračnost definitivno, vendar katera?
Katere puše naj bi ble po vašem hin? A une, kot smo včasih rekli pri fičku, da ga je treba "auspiksnat"?
Kako bi se pa volanski polž popravil? A je to zahteven in drag poseg? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
potokar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.10. 2006, 12:09 Prispevkov: 730 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 08 Dec 2009 13:11 Naslov sporočila: |
|
|
Ti samo kolesa mal spusti, pa bo v redu. Oz. tlak v pnevmatiki. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nevednež Izjava leta 2010 & Forumovec leta 2011
Pridružen/-a: 20.08. 2009, 15:12 Prispevkov: 1975
|
Objavljeno: 10 Dec 2009 15:57 Naslov sporočila: |
|
|
Na našem 6945 je opletala cela sprednja prema zato, ker je bil fuč sornik pod hladilnikom, na katerem dejansko sprednja prema visi. (visela bi, če bi sprednji konec traktorja dvignili od tal). Občasno sta opletali le kolesi.
Hec je ta, da tega sornika in puše ne vidiš, če se ne vležeš pod traktor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
RoKy89 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 20.08. 2009, 21:43 Prispevkov: 347 Kraj: Lovrenc na Pohorju
|
Objavljeno: 10 Dec 2009 16:07 Naslov sporočila: |
|
|
pri sosedovem toredo 55 so opletale problem je bil zrak v oljni napeljavi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
igralec Vajenec
Pridružen/-a: 24.09. 2008, 23:17 Prispevkov: 25
|
Objavljeno: 12 Dec 2009 12:47 Naslov sporočila: |
|
|
Most ima glavni sornik in dve pvc puši,
na vsaki strani mostu je še vertikalna os z dvema pvc pušama, vse to še lahko vpliva na opletanje koles
l.p. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lenny Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44 Prispevkov: 791
|
Objavljeno: 12 Dec 2009 19:45 Naslov sporočila: |
|
|
hehe PVC. Puše na strojih so redko plastične. Samo za kakšne minimalno obremenjene dele. Iz polivinila še najmanj. Drugače, če niso kovinske so gumijaste. Obstaja pa polno različnih vrst gum in kovin za ta namen. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|