Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 07 Nov 2009 09:11 Naslov sporočila: |
|
|
Glede na to, da je 200 vario podoben seriji 300 vario (razlike v teži med 209 vario in 309 vario je kljub trivaljnemu motorju je samo 250kg), se mi zdi smiselnost tega traktorja vprašljiva.Tudi v okretnosti ni bistvenih razlik, za delo v nižjih prostorih pa je v večini primerov tudi že 200 vario previsok. Cena za npr. 309 vario s TMS, prednjo hidravliko, klimo, vzmeteno prednjo osjo, zračne zavore, tremi pari hidr. ventilov je 62.900 EUR z davkom. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 07 Nov 2009 14:52 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TD je napisal/a: | Glede na to, da je 200 vario podoben seriji 300 vario (razlike v teži med 209 vario in 309 vario je kljub trivaljnemu motorju je samo 250kg), se mi zdi smiselnost tega traktorja vprašljiva.Tudi v okretnosti ni bistvenih razlik, za delo v nižjih prostorih pa je v večini primerov tudi že 200 vario previsok. Cena za npr. 309 vario s TMS, prednjo hidravliko, klimo, vzmeteno prednjo osjo, zračne zavore, tremi pari hidr. ventilov je 62.900 EUR z davkom. |
Tale cena je nekoliko nizka - razen če je brez DDV (oz. pri katerem trgovcu si dobil tako ceno). Glede višine - s 30 colskimi kolesi zadaj je visok 2,48m, verjetno z nizko kabino še okoli 10 cm manj, kar pa nebi smelo biti več problem. Glede teže je pa težko rečt - po prospektih je toliko razlike, kaj je pa dejansko je pa vprašanje - naš 312 je po prospektih težak približno 4400 kg, dejansko pa je s prednjo hidravliko in kardanom, vzmetenjem in še čem težak preko 5100 kg (tehtanje na testu v reviji dlz)... Okretnost pa zaradi treh valjev naj bi bila kar dobra.
Samo moje mnenje - verjetno ga bomo dobil spomladi na test, pa bom potem lahko kaj več povedal |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 07 Nov 2009 17:32 Naslov sporočila: |
|
|
Cena je z davkom.
Pri težah je vedno treba računati, da gre za težo traktorja pri standardni opremi, kar pomeni, da je tudi 200 vario z nekaj dodatne opreme v praksi težji. To pomeni nekaj čez 4t, kar je za traktor, ki naj bi bil namenjen za delo na travnikih in dvoriščih že visoka številka oz. 1t več kot predhodnik. Pri okretnosti je med 300 in 200 vario razlike za 0,5m polmera obračalnega kroga. Je zanimiv predstavnik kompaktnega razreda, mislim pa da je manjši primerljiv 300 vario boljša izbira, kot 200 vario. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 07 Nov 2009 18:05 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TD je napisal/a: | Cena je z davkom.
|
Ugodna ponudba...
New holland TD je napisal/a: |
Pri težah je vedno treba računati, da gre za težo traktorja pri standardni opremi, kar pomeni, da je tudi 200 vario z nekaj dodatne opreme v praksi težji. To pomeni nekaj čez 4t, kar je za traktor, ki naj bi bil namenjen za delo na travnikih in dvoriščih že visoka številka oz. 1t več kot predhodnik. Pri okretnosti je med 300 in 200 vario razlike za 0,5m polmera obračalnega kroga. Je zanimiv predstavnik kompaktnega razreda, mislim pa da je manjši primerljiv 300 vario boljša izbira, kot 200 vario. |
Mogoče je skoraj 4t tone teže za 60 KM res preveč, za 100 KM pa nikakor ne, saj ti tolikšna moč nič ne pomaga, če potem nimaš pravega 'oprijema'. Mogoče je za koga res boljša izbira serija 300, vendar pa recimo nima smisla imeti 2 traktorja serije 300, zato za 2. traktor vzameš 200 serijo, ki zaradi manjšega motorja verjetno mnogo manj spije. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 07 Nov 2009 20:19 Naslov sporočila: |
|
|
FFarmer je napisal/a: | Samo moje mnenje - verjetno ga bomo dobil spomladi na test, pa bom potem lahko kaj več povedal |
Od Interexporta? Kako pa prideš do testnega traktorja? Koliko je stroškov z njim (prevoz v obe smeri,...)? Bi bilo zanimivo primerjati klasičnega 209S in 209S Vario na enem mestu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Poljanc V.I.P
Pridružen/-a: 09.02. 2006, 12:18 Prispevkov: 520 Kraj: Poljanska dolina (Škofja Loka)
|
Objavljeno: 08 Nov 2009 19:55 Naslov sporočila: |
|
|
Moje mnenje: Po masi in moči je novi 200 zelo podoben 309 Ci razen seveda menjalnika in novega motorja.
Zanimiva primerjava bi bila pa tudi 300 vario in 400 vario. Na sejmu v Komendi sta stala drug ob drugemu sta bila po velikosti zelo podobna enake gume podobna višina bi reku da je 300 vario vse kaj drugega kot predhodnik 300 Ci . Nižji razredi postajajo razred višji.
Samo moje mnenje. LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 08 Nov 2009 20:16 Naslov sporočila: |
|
|
Grega S je napisal/a: |
Od Interexporta? Kako pa prideš do testnega traktorja? Koliko je stroškov z njim (prevoz v obe smeri,...)? Bi bilo zanimivo primerjati klasičnega 209S in 209S Vario na enem mestu. |
Od Interexporta ja - glede na to, da si že kupil enega pri njih se verjetno sploh ne bo problem zmenit... Ko smo mi dobili na test 312, sem se zmenil tako, da sem ga odpeljal iz predstavitve v bližini, nato pa ga je sam prišel iskat naslednji 'testi voznik'. In tako mislim, da tudi deluje sistem - oni ga pripeljejo na neko področje (npr. Dolenjska) in potem si ga kmetje sami izmenjujejo po ponavadi vnaprej določenem vrstnem redu (po dogovoru z Interexportom).
Poljanc je napisal/a: |
Zanimiva primerjava bi bila pa tudi 300 vario in 400 vario. |
Če te zanima primerjava in znaš nemško, ti lahko skeniram iz revije dlz primerjalni test. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 08 Nov 2009 20:24 Naslov sporočila: |
|
|
FFarmer je napisal/a: | Od Interexporta ja - glede na to, da si že kupil enega pri njih se verjetno sploh ne bo problem zmenit... Ko smo mi dobili na test 312, sem se zmenil tako, da sem ga odpeljal iz predstavitve v bližini, nato pa ga je sam prišel iskat naslednji 'testi voznik'. In tako mislim, da tudi deluje sistem - oni ga pripeljejo na neko področje (npr. Dolenjska) in potem si ga kmetje sami izmenjujejo po ponavadi vnaprej določenem vrstnem redu (po dogovoru z Interexportom). |
Aha, tako je to. Pa drugače so še kakšni dodatni stroški (zavarovanje, €/delovno uro,...)
Drugače pa v naši bližini ni predstavitev s strani Interexporta in jih tudi verjetno ne bo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 08 Nov 2009 21:22 Naslov sporočila: |
|
|
Grega S je napisal/a: |
Aha, tako je to. Pa drugače so še kakšni dodatni stroški (zavarovanje, €/delovno uro,...)
Drugače pa v naši bližini ni predstavitev s strani Interexporta in jih tudi verjetno ne bo. |
Edini strošek je nafta... No saj predstavitev je bila pri nas takrat čisto slučajno, drugače se pa da zmenit, da ga v vaš konec pripeljejo, če bo več interesentov za test. Za bolj točne informacije pa najbolje da pokličeš svojega prodajalca pa se bosta zmenila. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kastelic999222 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:22 Prispevkov: 2059 Kraj: Spodnja gorenjska
|
Objavljeno: 08 Nov 2009 21:43 Naslov sporočila: |
|
|
Ja strošek je nafta. Al pa še to ne-veze pa to . Pa če narediš več kot 20ur računajo po mislim, da 20e na uro. Mi smo presegl pa ni nben nč reku. Drgač se pa zmenš, prideš ponga in to j to. Drgač pa sistem menjave ja, od enga do druzga. Zrt tega čakam 415ko že en let. Nkol u teh konch. Največkrat so u prekmurju al pa na dolenskem. Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|