Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Blue_29 Traktorist
Pridružen/-a: 23.06. 2008, 16:39 Prispevkov: 120
|
Objavljeno: 03 Okt 2009 17:46 Naslov sporočila: |
|
|
Videl sem v tej temi že, ko ima en uporabnik 200 KM, mislil sem prestavljanje brez, da trpi leva noga. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
GTC Moderator
Pridružen/-a: 15.10. 2007, 07:22 Prispevkov: 1156 Kraj: Notranjska
|
Objavljeno: 03 Okt 2009 18:19 Naslov sporočila: |
|
|
@Blue_29 misli elektronski invertor na levi strani volana. Je res enkratna zadeva, še posebej pri delu z čelnim nakladalcem.
LP
GTC |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jkricaj Kmetovalec
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 19:11 Prispevkov: 85 Kraj: pohorje
|
Objavljeno: 18 Okt 2009 10:53 Naslov sporočila: |
|
|
a ma kdo izkušnje z c max 100 in hidravlični invertor |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rok245 Vajenec
Pridružen/-a: 16.10. 2009, 18:07 Prispevkov: 29
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 18 Okt 2009 18:00 Naslov sporočila: |
|
|
rok245 je napisal/a: | Pozdravljeni,
zanima me za kaj se uporablja tripolna vtičnica na traktorju zraven 7-polne vtičnice za luči.
Imamo pa McCormick CX75L
|
Med drugim tudi za balirko... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 18 Okt 2009 18:12 Naslov sporočila: |
|
|
rok245 je napisal/a: | Pozdravljeni,
zanima me za kaj se uporablja tripolna vtičnica na traktorju zraven 7-polne vtičnice za luči.
]
lp |
To je stnadardna zadeva za napajanje zunanjih porabnikov z elektirčno energojo. Med drugim tako kakor pravi FFarmer za balirko pa recimo ovijalko ali vitlo pač za večino priključkov ki poleg (hidravlike,pnevmatike ali kardana) potrebujejo tudi dodatno el. napeljavo.Navadno za kakšno elektroniko ali za pogon kakšnega el motorja.
Zadeva je standardna in je zelo uporabna saj imaš dejanskso zunaj zadaj prilkop za + in -.
LPM |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 20 Okt 2009 09:19 Naslov sporočila: |
|
|
Blue_29 je napisal/a: | Videl sem v tej temi že, ko ima en uporabnik 200 KM, mislil sem prestavljanje brez, da trpi leva noga. |
Naš XTX 200 ima fullpowershift 32x25, se pravi 4 skupine po osem osmink, menjavaš pa lahko z tipko + za gor ali - za dol, tudi ko menjava med skupinami, sevada menjalnik da npr. iz 3.8 v 4.4 ali pač v tisto katera ustreza trnutni hitrosti, ima tudi funkcijo da zamenjaš naenkrat za celo skupino gor ali dol s pritiskom na dodatno tipko, četrta skupina pa ima na izbiro tudi avtomatsko menjavanje od a.1 do a.8 to je nekje med 15 in 50 km/h. Manjši problem je speljevanje v klanec z polno prikolico v 4.1 ali a.1, če greš direktno brez sklopke (samo z invertorjem), ker traktor zaduši, tako da ga moraš speljati s sklopko. Menjalnik v 4 skupini pri zaviranju sam prestavi navzdol ne glede na sistem vožnje in ko vstaviš imaš v 4.1 ali a.1 v vsakem primeru to je tudi edina vzvratna prestava v 4 skupini. Tako da tukaj sklopko v bistvu potrebuješ samo za približevanje pri zapenjanju strojev ali pri speljevanju v večji brzini. Pri vsakem zagonu ali daljšem postanku pa menjalnik da sam v 2.2 ne glede v kateri prestavi si ga prej pustil.
Če si to mislil je potem to to. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Blue_29 Traktorist
Pridružen/-a: 23.06. 2008, 16:39 Prispevkov: 120
|
Objavljeno: 20 Okt 2009 15:33 Naslov sporočila: |
|
|
Super zadeve so to, ampak malo težko verjamem, da bo delalo vse to brez problema, kot bivši fendt farmer 308 l.81 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 20 Okt 2009 22:52 Naslov sporočila: |
|
|
Z elektroniko je pa tako, na modelu CX nam od elektronike ni še nič crknilo pa je sedaj star 10 let in ima 5500 ur, na XTX pa bomo še videli, decembra bo star 2 leti, ima pa 2050 ur, do sedaj senzor za hitrost in potenciometer sklopke se pravi sitnice brez katerih traktor komot dela. Se pa elektronika ponavadi jebe pri strojih ki zelo malo delajo, problem je oksidacija kontaktov. Je pa možnost pri vsaki znamki in modelu naleteti na stroj, ki ima skrito napako ki se občasno pojavlja in jo je zelo težko odkriti. Konkretno poznam dva ki sta fendte zamenjala samo zaradi tega , ker so jih jebala u mozak, spet drugi napravijo po 10000 ali več ur brez problema, tako da je danes od same znamke pri nakupu bolj pomembno s kakšnimi karakteristikamirabiš npr 100ks traktor in kakšno servisno službo ima - npr odzivnost v enem dnevu ne pa da čakaš kot butelj teden ali več dni ko imaš največ dela! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
markusa Kmetovalec
Pridružen/-a: 08.03. 2008, 19:41 Prispevkov: 51 Kraj: Poljanska Dolina
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|