Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mccormick.blaz Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.10. 2008, 17:18 Prispevkov: 1118
|
Objavljeno: 02 Okt 2009 20:41 Naslov sporočila: |
|
|
Traktor bo uredu oz je uredu samo malo bo verjetno drag in nebo cenovno dostopen vsem oz. bo dražji od traktorjev svojega ranga. Samo moti me to če še vedno ostajajo pri 3 valnemu motorju ker to bo kar velika moč za 3 valni motor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miha7 Foto leta 2012
Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40 Prispevkov: 1254 Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje
|
Objavljeno: 02 Okt 2009 20:53 Naslov sporočila: |
|
|
Da pa nima elektrohidravličnih ventilov me je pa razočaral. Ko se navadiš na te ventile in njihove funkcije je res delo enostavnejše in natančnejše. Pač upam da bodo z leti to zadevo spremenili. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 02 Okt 2009 21:27 Naslov sporočila: |
|
|
Grega S je napisal/a: | @FFarmer
Te slike so že v eni drugi temi.
Drugače pa je tako kot si povedal. 200 S Vario bo večino stvari pobral iz serije 300 Vario. Bo pa malenkost večji kot je trenutni 200 S in manjši od 300 Vario. |
Slika notranjosti v prejšnji temi ni bila objavljena - poleg tega se mi zdi, da je ta tema bolj primerna za debato o standard verziji...
Kot je že omenil Miha je tudi zame malo razočaranje, da so dali elektro regulacijo ventilov stran. Sicer pa se je pri Fendtu že zgodilo, da pri prenovi serije 'zmanjšujejo' elektroniko (300E ->300Ci). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miha7 Foto leta 2012
Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40 Prispevkov: 1254 Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje
|
Objavljeno: 02 Okt 2009 21:33 Naslov sporočila: |
|
|
FFarmer je napisal/a: | Grega S je napisal/a: | @FFarmer
Te slike so že v eni drugi temi.
Drugače pa je tako kot si povedal. 200 S Vario bo večino stvari pobral iz serije 300 Vario. Bo pa malenkost večji kot je trenutni 200 S in manjši od 300 Vario. |
Slika notranjosti v prejšnji temi ni bila objavljena - poleg tega se mi zdi, da je ta tema bolj primerna za debato o standard verziji...
Kot je že omenil Miha je tudi zame malo razočaranje, da so dali elektro regulacijo ventilov stran. Sicer pa se je pri Fendtu že zgodilo, da pri prenovi serije 'zmanjšujejo' elektroniko (300E ->300Ci). |
Mogoče sem napisal malo pregorbo "razočaran", tudi s temi ventili se da zelo lepo delat. Imam nekaj izkušenj iz 300 Vario in ne niso me motile te regulacije.
Pač ergonomija dela odtehta svoje.
Mogoče imaš kaj slik od notranjosti? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 02 Okt 2009 21:53 Naslov sporočila: |
|
|
Miha7 je napisal/a: | FFarmer je napisal/a: | Grega S je napisal/a: | @FFarmer
Te slike so že v eni drugi temi.
Drugače pa je tako kot si povedal. 200 S Vario bo večino stvari pobral iz serije 300 Vario. Bo pa malenkost večji kot je trenutni 200 S in manjši od 300 Vario. |
Slika notranjosti v prejšnji temi ni bila objavljena - poleg tega se mi zdi, da je ta tema bolj primerna za debato o standard verziji...
Kot je že omenil Miha je tudi zame malo razočaranje, da so dali elektro regulacijo ventilov stran. Sicer pa se je pri Fendtu že zgodilo, da pri prenovi serije 'zmanjšujejo' elektroniko (300E ->300Ci). |
Mogoče sem napisal malo pregorbo "razočaran", tudi s temi ventili se da zelo lepo delat. Imam nekaj izkušenj iz 300 Vario in ne niso me motile te regulacije.
Pač ergonomija dela odtehta svoje.
Mogoče imaš kaj slik od notranjosti? |
heh vidiš miha, tale ti bo pa bolj težko šel v vrsto notri v žičnico. 211P za v hmelj pravim jaz. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miha7 Foto leta 2012
Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40 Prispevkov: 1254 Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 02 Okt 2009 22:53 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | Kot je že omenil Miha je tudi zame malo razočaranje, da so dali elektro regulacijo ventilov stran. Sicer pa se je pri Fendtu že zgodilo, da pri prenovi serije 'zmanjšujejo' elektroniko (300E ->300Ci). |
Serija 300 E je bila v prvi polovici 90ih ena najnaprednejših sploh, oz. za tiste čase bolj napredna, kot je danes 300 vario (300 vario npr. nima avtomatike vklopa prednjega pogona in zapore diferenciala, kar je serija 300 E imela).Slednji pravzaprav ni naslednik te serije ampak prej omenjene serije 300Ci, ta pa je nasledila serijo 300C. Po logiki razvoja naj bi bil naslednik te serije 400 vario, ki je prej štirivaljna verzija sedemstotaka.
Pri prejšnji generaciji serije 200 je bila verzija S samo nekoliko širši 200 P, zdaj bo razlika med standardnim 200S in bolj specialnim 200P pač večja.
V splošnem pa takšni ''koraki nazaj'' (kot v primeru teh ventilov) v traktorski industriji niso redkost in Fendt pri tem še zdaleč ni edini. Pri večini traktorjev od 80 do okoli 100 se v zadnjih 10 ali še več letih ni zgodilo skoraj nič novega, z izjemo novih oblik in razvoja vedno novih motorjev (v kar pa so proizvajalci bolj kot ne prisiljeni zaradi vedno novih emisijskih norm). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 03 Okt 2009 09:11 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | offtopic; še vedno ne razumem zakaj širiti vrste, ko pa gredo traktorji čisto lepo notri... širše vrste=manj sadik na Ha = manj pridelka. |
Število sadik na hektar je vedno enako, ne gledena medvrstno razdaljo. Pri 3m vrstah je število sadik v vrsti zato večje. Zaradi večje širine je osvetlitev boljša, obdelava pa enostavnejša. Če bi bila 3m verzija tako zgrešena, potem npr. v Nemčiji na večini od 18000ha sigurno ne bi uporabljali take širine. Seveda pa spreminjanje medvrstne širine pomeni precej dela.
V naših krajih so Fendti 209S širine od 185 do 195cm v uporabi tudi v ožjih vrstah, vendar je kabina pri teh bolj ali manj enaka verziji P.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miha7 Foto leta 2012
Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40 Prispevkov: 1254 Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje
|
Objavljeno: 03 Okt 2009 09:29 Naslov sporočila: |
|
|
@ Luksi
Kot je napisal že pred mano New Holland TD, se z njegovo izjavo popolnoma strinjam.
Okoliški novi hmeljarji imajo medvrstno širino vsi 3m. Pridelek je isti, mogoče celo večji. Hmelj dobi več svetlobe, in s tem se posledično zvišuje njegova kvaliteta predvsem alfa kisline.
Kot drugo pa je zanimiva obdelava na 3m, da so lahko stroji večji in lahko stroj oz. bolje rečeno kar traktor uporabljamo še za ostale kmetijske namene. Saj nerečem, da s temi ozkimi traktorji ne gre, pa vendar v kakšen hribovit teren se osebno ne rad spuščam. Stvar posameznika ali gre na 3m ali pa bo ostal na 2.40m. Je pa res, da to pa spet ne gre storiti kar čez noč in bo minilo desetletje, da se zamenjajo vsa hmeljišča.
Pa se opravičujem da smo zašli s teme, upam da moderatorji to oprostijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|