Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mare250 Vajenec
Pridružen/-a: 20.08. 2009, 12:40 Prispevkov: 3 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 20 Avg 2009 12:56 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni
Ze nekaj casa spremljam tale forum, moram reci da je moc najti obilico informacij. Fireman Peter vidim da je bilo govora o Pasquali 940 in prednjih zavorah, sam ta traktor pravkar obnavljam. Je letnik 1972, nekje na oko izracunano ima med 25000 in 30000 delovnih ur, saj je bil dolgooo casa edini traktor pri hisi.
Ta traktor vsaj v originalu nima prednjih zavor, vendar mislim bi se jih dalo enostavno prigraditi, samo potrebno bi bilo potem resiti napenjanje bobnov da bi bilo sinhrono skupaj z zadnjimi, morda najlazje s kaksnim dodatnim manjsim hidravlicnim cilindrom ki bi elipso vracal v polozaj.
Bom poiskusil kasneje naloziti nekaj slik. Ce ima kdo kaksne veze kje dobiti lezaj z oznako 33320 se toplo priporocam saj sem malodane obrnil ze pol evrope pa ga ni za dobiti.Lezaj gre na zadnjo gred ki vrti diferencial, problem pa je ravno v tem da je gred 33mm kar pa ni standard. Edino upanje je se Terpin iz Trsta ki naj bi imel se nekaj delov za te pasqualije vendar so italijani na dopustu ta mesec..
lep pozdrav
Marko [/img] |
|
Nazaj na vrh |
|
|
agrokid Gost
|
Objavljeno: 20 Avg 2009 17:46 Naslov sporočila: |
|
|
fireman.peter je napisal/a: | Malo bolje opiši okoliščine. Kdaj poka, samo pri speljevanju ali stalno, ko zavijaš ali pri vožnji naravnost...?
Ali poka kardan, lahko pa tudi zglob, volan. Stopi zadaj na hidravliko in se primi zgoraj za lok, potem majaj traktor naprej ter nazaj in boš videl če tako poka v sredini. Poskusi malo locirat kaj poka. Poskusi vrtet volan iz ene na drugo stran, pa boš videl če poka volan vendar verjetno ta ne. |
poka samo pri vožnji rikverc(nazaj) v bregu,kolikor sem lahko določil,poka spredaj pri mašini?škoda da nisem več mehanika...pokanje ni odvisno od zavijanja... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sančo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.07. 2008, 20:44 Prispevkov: 612 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 21 Avg 2009 13:47 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
No,najnovejša novica pri meni je ta,da bom verjetno kar kupil od enega celoten zavorni sistem na diske. Naredil je dva kompleta,enega zase,enega pa še za rezervo,oziroma če bi se našel kupec,bi ga prodal...
No,verjetno v soboto grem gledat zadevo,pa če mi bo všeč,pa če ne bo cena pretirana,bom kar kupil.
Je pa ena frka: on nime ne enega,ne drugega gor,ker z očetom nista prišla skupaj glede ročne zavore. Poba je hotel narest tudi ročno na olje,oče se pa ni strinjal,ker obstaja možnost da sčasoma popusti. To je sicer res... No,sicer bi lahko zamenjal čeljust,saj ene imajo tudi mehansko aktiviranje. Je pa tako,kompleta sta narejena za zadnji krak. Spredaj vpetje čeljusti ne paše,vendar mislim da to zame ne bo ovira. Namen imam pač narest zavore na vsa 4 kolesa.
Kot je predhodnik(dobrodošel med nami!) omenil je verjetno nemogoče vskladiti med sabo zadnje original in sprednje dodatne hidravlične,da bi enakomerno prijemale-čeprav mislim da to verjetno ne bi bila nevem kako velika ovira...
No,kakšen komentar več pa konec vikenda,ko bom na lastne oči videl zadevo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mare250 Vajenec
Pridružen/-a: 20.08. 2009, 12:40 Prispevkov: 3 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 21 Avg 2009 20:46 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni
nekaj slik sem uploadal na http://mare250.shrani.si/
ce koga zanima..
Sančo predlagam da jutri dobro poslikas zadevo pa slike objavis, morda se komu utrne se kaksna ideja.
lep pozdrav
Mare |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 21 Avg 2009 21:33 Naslov sporočila: |
|
|
mare250 je napisal/a: | Pozdravljeni
Ze nekaj casa spremljam tale forum, moram reci da je moc najti obilico informacij. Fireman Peter vidim da je bilo govora o Pasquali 940 in prednjih zavorah, sam ta traktor pravkar obnavljam. Je letnik 1972, nekje na oko izracunano ima med 25000 in 30000 delovnih ur, saj je bil dolgooo casa edini traktor pri hisi.
Ta traktor vsaj v originalu nima prednjih zavor, vendar ... |
Res čudno okrog teh zavor spredaj. Tega k sem jaz videl jih ima in je oznake 940. Tudi bolj malo verjetno da nebi bile original. Lahko pa tudi da niso, ne bom trdil. Bobnji so bili enaki kot na zadnjem delu, res pa ni bilo povezano iz prednjih zavor na pedal. Mogoče zaradi tega, ker je bil traktor razdrt.
Sančo
Me prav zanima kakšna zadeva bodo te zavore, ki jih boš šel gledat. Slike so res zaželene, če ti le bo lastnik dovolil slikat. Sicer pa, če so narejene za zadnja kolesa se predela tudi na prednja Mal vprašaj od katerih vozil so. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mare250 Vajenec
Pridružen/-a: 20.08. 2009, 12:40 Prispevkov: 3 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 21 Avg 2009 23:20 Naslov sporočila: |
|
|
Fireman Peter, zanimivo, res ima zavore spredaj. Znajo res biti enake kot zadaj, me zanima povezava med zadnjim in sprednjim delom. Na misel mi hodi naslednje: ti traktorji so se vcasih lahko kupovali po delih, najprej si kupil prednji konec in nekaj prikljuckov, seveda je to bil nek velik motorni kultivator, potem pa si lahko dokupil se zadnji del. Morda je imel kultivator kot opcijo se prednje zavore?
Ta nacin prodaje po delih, da si je lahko kmet pocasi kupil stroj po delih, je bil revolucionaren, prav zato pa so ti modeli bili uspesnica v italiji , veliko jih je bilo tudi po primorski, v notranjosti jih ni bilo toliko.
Ce ima ta traktor zadaj prikolico, ali ima potem zavore zadaj ali spredaj?
Lep pozdrav,
Mare |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 22 Avg 2009 13:39 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi jaz sem pomislil, da bi bil s temi zavorami zato opremljen, da lahko služi kot kultivator. Drugače ima zadnji del normalen in je traktor. Tako ima tudi zadaj zavore in sicer prav enake kot spredaj.
Na sliki je samo sprednji del ker je bil v remontu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sančo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.07. 2008, 20:44 Prispevkov: 612 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 22 Avg 2009 19:43 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Danes sem bil pri dveh,ki sta delala zavore na diske. Eden ima gor vse 4 diske in ročno zavoro prav tako na olje,drugi pa je ta, o katerem sem že pisal. No,spotjo sem izvedel še marsikaj koristnega.
Ta,ki prodaja vse skupaj,ni zadeve opustil le zaradi ročne,ampak je bil zavorni učinek slabši od originalnih zavor. Razlog tiči v tem,da se je malce uštel pri sili,ki bi bila potrebna za aktiviranje le-teh. Tisti,ki smo zdaj v srednjih letih in smo se furali z jugoti 45 in podobnimi kripam brez servo ojačevalnika zavor,vemo o čem je govora. Ko si enkrat preheblal na boljši avto,pa magari jugo 55,ki je že imel ojačevalnik,je bila razlika očitna
Moram pa reči,da je zadevo zastavil zelo profesionalno in sem tiste kose vzel. Mal sva predebatirala o vsem skupaj. On mi je predlagal da dam po dve čeljusti na disk,če bi dal tiste,ki si jih je on zamislil. On jih je vzel od Lancie theme. Če bi dal po eno na disk,je predlagal od kakega kombija. diske je vzel od Patrola GR. kajpak je govora,če bi dal zavore le zadaj,spredaj pa ne. Seveda pa moram potem zamenjati tudi nosilec čeljusti.
Pri tistem,ki ima vse 4 diske pa me moti ena stvar,ki pa je logična in izhaja iz zgoraj napisanega. Namreč,pedal je trd,je pa res da zavore dobro primejo. Bolje kot pri meni. Uporabil pa je čeljusti od jugota.
No,glede na videno in sprobano,bom poskušal uporabit kose,ki sem dobil pri prvem,s tem da bi dodal še spredaj 2 diska.
Glede trdote zavor-pedala,ki me pri vsem skupaj še najbolj moti-me malce mika,da bi dal vmes hidravliko,ki pa bi bila vezana na pedal. nekako tako,kot ima rešeno uporabnik cararro,le da uporablja on to za prikolico. Kajpak se postavlja vprašanje,kje tak ventil dobiti,moram malo poklicati v agromehaniko. Tisto bi bil po moje potem luksus |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 22 Avg 2009 22:19 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi jaz se dobro spominjam avtov brez servo ojačevalca. Sem mel Golfa enko in je blo treba kar dobro pritiskat stopalko. To kar imamo danes v avtih je res luksuz napram nekdaj.
Ne vem če sem te prav razumel, ti bi montiral na vse 4 kolesa diske. Na čeljusti bi priključil kar hidravliko traktorja, zadevo pa bi krmilil z ventilom za prikolico.
Ja, če bi to nekak skombiniral in izvedel, da bi funkcioniralo potem ti tudi verjamem, da bi bil to luksuz. Seveda pa je to pravgotovo možno.
Mene pri tem samo nekaj moti. Hidravlični ventil za prikolico se z aktiviranjem odpre- spusti olje, vozilo se zavre in potem moraš popustiti zavoro. Nakar vozilo pridobi hitrost in moraš zopet zavirat. Tako se postopek ponavlja naprej. Hočem reči, da zaviranje ni enakomerno ampak gre za zavirenje in nato popuščanje zavor in postopek se ponavlja dokler ne pridemo do konca klanca. Zaviranje poteka v sunkih.
Mehanske zavore in pa tudi klasične disk zavore (te so brez omenjenega hidravličnega ventila) pa nam zavirajo enakomerno, toliko kot uporabimo sile- pritiska noge na pedal. Če pritisnemo malo, pač po celem klancu zaviramo z manjšo silo. Zaviramo stalno enakomerno, če le tako hočemo.
Upam da si me razumel. Rad bi samo upozoril, da bo na principu, ki si se ga zamislil ta pomanjklivost. Seveda bi bilo vse ostalo super, mehak pedal in odličen zavorni učinek. Če te ta majhna pomanjklivost ne moti potem veselo na delo.
Še tole.
Če prikolico zaviramo s kiper ventilom, potem pa se da izogniti temu učinku. Ker ima ventil tri pozicije (olje v cilinder, zaprto, olje iz cilindra) lahko zavremo ravno prav. Slabost je zopet, da je upravljanje ventila ročno in ne nožno.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sančo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.07. 2008, 20:44 Prispevkov: 612 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 23 Avg 2009 00:53 Naslov sporočila: |
|
|
Hm,od vsega razmišljanja sploh ne morem spati
Hja,tisto moje razmišljanje o hidravličnem zaviranju je bilo zgolj hipotetično,saj ne poznam zadeve v živo,ker je še nisem sprobal. Takole na oko bi rekel,da imaš prav glede sunkovitega zaviranja. Če si pravilno predstavljam,s stopalko počasi odpiraš ventil,kar pomeni,da olje počasi polni cilinder,če imaš stalno pritisnjeno. Če sunkovito pritisneš,je kajpak takoj poln in sunkovito zavre. Ker pa tudi pri m alo odprtem ventilu stalno doteka olje,bi po moje prav tako zavrlo na polno,če bi dalj časa držal stopalko,le da ne takoj.
Se pa tukaj postavlja eno vprašanje. Ne razumem,kaj si želel povedat s tem,ko si omenjal kiper ventil? Ta v zavornem sistemu nima kaj iskati |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|