Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Lenuh Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 22.06. 2007, 21:16 Prispevkov: 214 Kraj: okolica Litije
|
Objavljeno: 17 Avg 2009 16:44 Naslov sporočila: |
|
|
Da pa vario menjalnik zakapiraš pa ne rabš bit lih genij Delal sm v 312 vario približno eno uro in lohk rečm da lažje stvari še nism peljal. Sicer res nism delal ravn kompliciranih stvari ampak vseeno |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mlinar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.12. 2007, 12:53 Prispevkov: 616 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 17 Avg 2009 16:51 Naslov sporočila: |
|
|
strojnik je napisal/a: | Po pravici povedano me tale fendt prav nič ne vleče! Me ne fascinera z pojavo, niti tehniko, cena pa nad oblaki. Za ceno enega si skoraj lahko pripelješ dva steyr kompakt (al pa rex, kot je luksy naredu), ki ima na paperju boljši motor pa še cnej vzdrževanje.
Kateri bo reku: In kaj boš z dvema počev? Ja enga pregreješ, presedlaš na druzga, al pa maš za vsakim svoj stroj in v konici na tadruzga posadiš kolega ki nima pojma o traktorjih in ga v 5min naučiš upravlat stroj. Kolk cajta bi porabu da bi fenda zakaperu?
Sam tko mal v premislek! |
Stvar okusa kot prvo,pri katerem pa je kompakt v nasprotju z mojim,a mi zato diši New Holland,kakor koli že....
Se pa zelo strinjam,da bo mnoge navdušence nad tem traktojem v večini odvrnila cena,katera je pri fendu zasoljena.
Ko smo mi kupovali traktor se mi je tuti 209s najbolj dopato(le kdo ga nebi mel),a kaj ko je z isto opremo prišel skoraj dvakrat toliko kot Carraro,pa smo vzeli kaj je dopuščal denar,vsaj mere in motor sta enaka
Bi pa dodal,Fendt-a pa ne rabiš hladit kot ostalih dveh italjanov
Odvisno katero opremo si izbereš,sej kak 21×21 menjalnik z inverterjem in ostalo klasiko je bolj kot ne enak kot v drugih traktorjih,ki imajo podobno opremljenost.
Elektronika pa je v obeh po svoje težavna pri spoznavanju.
K sreči js nimam te dileme,ker novga traktorja ne dam nobenmu za pelat,razen js in foter ga noben ne vozi,za naju vem da oba lepo delama z njim,za kakšne silose klačit,ko rabimo več šoferjev pa je Torpedo al pa IMT.Bi pa res raje imel dva Carrarota kot enga Fendta.Ker vidim zdaj kaj je traktor in kaj "bicikl". |
|
Nazaj na vrh |
|
|
strojnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.02. 2009, 16:30 Prispevkov: 1472 Kraj: lj
|
Objavljeno: 17 Avg 2009 17:06 Naslov sporočila: |
|
|
Steyr-ja sm sam umenu kot primer, ker ga pač imamo na dvorišču.
Drugače ima v sosedni vas fenda 312 al 314 vario, sej za pogledat je kar uredu sam k ga gledam kaj dela z njem se mi dozdeva da bi bil zanj zadost tudi kakšen mehanski manj slaven konjiček. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mlinar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.12. 2007, 12:53 Prispevkov: 616 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 17 Avg 2009 18:22 Naslov sporočila: |
|
|
To je to,ker vario ni uporaben na vsakem terenu,znanec ima tudi nekaj velikegav iz 400 serije z vario menjalnikom.In pravi,da mu je zelo žal,da ga je kupil,ker ima kr nekaj hribovitega terena in tam ta varijo preveč pokuri,moči pa ni prave,za ravnico pa vrjamem ,da se daj kaj prihranit in je moči zmeraj dovolj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 17 Avg 2009 18:58 Naslov sporočila: |
|
|
Ko berem vaše prispevke, se mi zdi da useeno malo preveč mimo sekate s temi hribi in brezstopenjskim menjalnikom. Ker, če bi nek neuki obiskovalec foruma bral vaše prispevke, bi si predstavljal situacijo nekako takole: Vario menjalnik po ravnini vzame približno 10 KM, v hribih pa 50 KM, kar pa je zel odaleč od resnice.
Tudi tisto o 2x dražjih Fendtih že dolgo ne drži več - evo Interexport prodaja novega 209 za 56k€ - če mi zrihtaš Steyerja s tak opremo za 28k€, ga kupim.
In še eno dejstvo: vsi bi se šli radi nekaj "ni ga čez komot", sam ko je pa treba pokazat €€€, pa vsi raje vzamejo komande "na žgance". Vsakemu bi privošču, da bi dobu za probat npr. 312 z vsem udobjem in potem bi rad slišal komentarje, kdo bi mel rajši 2 Steyrja... Žal pa je tako, da danes ekonomika v kmetijstvu marsikomu še Steyrja ne omogoča, kaj šele kaj drugega.
Prispevek se ne nanaša na nobenega kunkretnega uporabnika (da ne bi kdo česa jemal osebno), samo želel sem predstaviti še drugo stran medalje...
Zdj bi bil pa itak čas, da moderatorji posežejo, ker zadnjih nekaj prispevkov spada v neko drugo temo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
strojnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.02. 2009, 16:30 Prispevkov: 1472 Kraj: lj
|
Objavljeno: 17 Avg 2009 19:48 Naslov sporočila: |
|
|
Sej nism nikjer reku da jih dobiš z enako opremo ampak podobno močjo...
Večina res nebi kupila ne fendta niti dveh konkurentov, Luksi je naredu izjemo...
Si je pa treba priznat da dosedaj ni nihče razn fendt spravu skupaj malega kompaktnega traktorja in vario sistema kapo dol! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 17 Avg 2009 20:41 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | Ko berem vaše prispevke, se mi zdi da useeno malo preveč mimo sekate s temi hribi in brezstopenjskim menjalnikom. Ker, če bi nek neuki obiskovalec foruma bral vaše prispevke, bi si predstavljal situacijo nekako takole: Vario menjalnik po ravnini vzame približno 10 KM, v hribih pa 50 KM, kar pa je zel odaleč od resnice.
Tudi tisto o 2x dražjih Fendtih že dolgo ne drži več - evo Interexport prodaja novega 209 za 56k€ - če mi zrihtaš Steyerja s tak opremo za 28k€, ga kupim.
In še eno dejstvo: vsi bi se šli radi nekaj "ni ga čez komot", sam ko je pa treba pokazat €€€, pa vsi raje vzamejo komande "na žgance". Vsakemu bi privošču, da bi dobu za probat npr. 312 z vsem udobjem in potem bi rad slišal komentarje, kdo bi mel rajši 2 Steyrja... Žal pa je tako, da danes ekonomika v kmetijstvu marsikomu še Steyrja ne omogoča, kaj šele kaj drugega.
Prispevek se ne nanaša na nobenega kunkretnega uporabnika (da ne bi kdo česa jemal osebno), samo želel sem predstaviti še drugo stran medalje...
Zdj bi bil pa itak čas, da moderatorji posežejo, ker zadnjih nekaj prispevkov spada v neko drugo temo. |
Vsak ima svoja merila, svoje zahteve in svoj proračun.Za tiste, ki s traktorjem letno ne naredimo niti 500 ur, fendt enostavno ni rentabilen.
Vemo, da so popusti na uradne cene pri fendtu čisto drugačni (torej večji), kot pri drugih znamkah, vendar je razlika v ceni še vseeno precejšnja.
Pri nas 200 S (stopenjski) ne bi bil primeren zaradi previsoke cene pa tudi zaradi 20cm previsoke strehe.Pri klimatski napravi in 30 colskih zadnjih gumah 200S ne more biti nižji od 2,5m, pri tem pa ima še vedno neravno dno kabine.
S tem da sta CNH menjalnik in euro II motor vsaj tako dobra kot pri fendtu.Novi 200 vario ima od predhodnika dosti močnejši in pri navoru zmogljivejši common rail motor, vendar ta navor doseže pri razmeroma visokih obratih (pri 1600), medtem ko 4,5l CNH motor z mehansko regulacijo v steyrju (če je že ravno omenjen) maksimalni navor doseže precej prej (pri 1300 obratih).Poleg tega naj bi bile izgube moči zaradi hidrostatskega menjalnika pri traktorjih pod 100km bolj opazne.Kaj bolj konkretnega se bo dalo reči po uporabi v praksi.
Za manj profesionalnega uporabnika pač ne obstaja samo fendt.Poleg tega je fendt tudi pri povsem primerljivi opremi dražji od konkurence (npr. steyr CVT in 700 vario).Steyrja in fendta bomo lahko še bolj objektivno primerjali v prihodnjih letih, ker bo čez dobro leto samo še kompakt obdržal stopenjski menjalnik (novi T4000/kompakt pride leta 2011, z ravnim dnom kabine in novim menjalnikom, verjetno na začetku še ne brezstopenjskim).
Mi je pa pri fendtu všeč brezkompromisnost pri razvoju.Na najboljši način so pokazali, da visoka tehnologija ne spada samo v velike traktorje, ampak da je vse to možno dobiti tudi pri manjših.Upam da mu bodo pri tem sledili tudi drugi proizvajalci.
p.s.:ne vem, kako je z izgubo moči, vendar je za delo v strmini brezstopenjski menjalnik varnejši od ostalih. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lenny Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44 Prispevkov: 790
|
Objavljeno: 17 Avg 2009 20:45 Naslov sporočila: |
|
|
FFarmer je napisal/a: | Ko berem vaše prispevke, se mi zdi da useeno malo preveč mimo sekate s temi hribi in brezstopenjskim menjalnikom. Ker, če bi nek neuki obiskovalec foruma bral vaše prispevke, bi si predstavljal situacijo nekako takole: Vario menjalnik po ravnini vzame približno 10 KM, v hribih pa 50 KM, kar pa je zel odaleč od resnice.
Tudi tisto o 2x dražjih Fendtih že dolgo ne drži več - evo Interexport prodaja novega 209 za 56k€ - če mi zrihtaš Steyerja s tak opremo za 28k€, ga kupim.
In še eno dejstvo: vsi bi se šli radi nekaj "ni ga čez komot", sam ko je pa treba pokazat €€€, pa vsi raje vzamejo komande "na žgance". Vsakemu bi privošču, da bi dobu za probat npr. 312 z vsem udobjem in potem bi rad slišal komentarje, kdo bi mel rajši 2 Steyrja... Žal pa je tako, da danes ekonomika v kmetijstvu marsikomu še Steyrja ne omogoča, kaj šele kaj drugega.
Prispevek se ne nanaša na nobenega kunkretnega uporabnika (da ne bi kdo česa jemal osebno), samo želel sem predstaviti še drugo stran medalje...
Zdj bi bil pa itak čas, da moderatorji posežejo, ker zadnjih nekaj prispevkov spada v neko drugo temo. |
Spomladi na interxportovi demonstraciji sem se pogovarjal z lastnikom skoraj novega fendta 308c (je imel tam razstavljenega). Za traktor so dali 60k eur. Razen ehr, vklopa 4x4 in špere vse mehansko, zračni sedež, klima, 2 para mehanskih ventilov, prednja hidravlika, hidravlične zavore. Portalna prema (ki je cenejša od navadne).
Glede na to da za tak denar dobiš steyr-ja 9105mt z power-shift menjalnikom in multicontrolerjem, EHR, trojno črpalko z 4 pari ventilov (2x mehanska z nastavljivim pretokom, 2x električna z nastavljivim pretokom in časom), zračni sedež, uteži spredaj, dodatne disk zavore v prednji premi, hitri priklop, visoka kabina s klimo, oblazinjen sedež za sovoznika, brisalec zadaj, hidravlične zavore.
85 KM Kompakt s tako opremo, kot jo je imel fendt bi bil res skoraj pol cenejši.
Torej je fent pri isti opremi vendarle dosti dražji.
btw: koliko kg dvigne v novi 200 seriji zadnja hidravlika, ker tisti traktor ni bil sposoben dvignit 3 brazdnega kverneland pluga LS100
Nazadnje urejal/a Lenny 17 Avg 2009 22:47; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
skrjanecjanez V.I.P
Pridružen/-a: 22.05. 2008, 12:50 Prispevkov: 1214 Kraj: Dolenjska
|
Objavljeno: 17 Avg 2009 21:07 Naslov sporočila: |
|
|
Morda bi ljudje vseeno imeli drugačen pristop h stvari, če bi bolj upoštevali objektivno mnenje in ne subjektivno.
Imam občutek, da tu lapajo bolj tisti, ki niso imeli kaj dosti stika s Fendtom-in sem stopil mački na rep.
200 serija je res draga v tem razredu. V tej ceni pa ponuja vse tisto, kar vse znamke skupaj ne premorejo. Fendti so za moje pojme res dodelani traktorji, nobena stvar ne stoji na mestu kar tako, vse je z razlogom.
Je dražji od konkurence; sploh v nižjem razredu. Pri večjih močeh pa so cene dosti bolj primerljive s konkurenco.
Bom rekel, da Fendt ni zastonj drag; bi pa dodal še to, da so vsi traktorji predragi.
Večina večjih kmetij/farm/kompleksov uporablja Fendte (pa je najdražji med vsemi). Zakaj? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 17 Avg 2009 21:14 Naslov sporočila: |
|
|
Lenny je napisal/a: |
Spomladi na interxportovi demonstraciji sem se pogovarjal z lastnikom skoraj novega fendta 208 (je imel tam razstavljenega). Za traktor so dali 60k eur. Razen ehr, vklopa 4x4 in špere vse mehansko, zračni sedež, klima, 2 para mehanskih ventilov. |
Tole ne bo držalo: vsi modeli serije 200S so standardno opremljeni z dvema elektronsko krmiljenima dvosmernima hidravličnima ventiloma s plavajočim položajem in nastavljivim pretokom.
Možno, da je tisti lastnik toliko dal - jz sm sam hotu povedat, da se tud za 'konkurenčno' ceno da dobit marsikaj...
Nazadnje urejal/a FFarmer 17 Avg 2009 21:15; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|