Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Fiatagri V.I.P
![V.I.P V.I.P](http://tbn0.google.com/images?q=tbn:dmLF7UAv8V4D_M:http://www.h2oteam.com/forum/images/ranks/rank_vip.gif)
Pridružen/-a: 12.01. 2006, 16:24 Prispevkov: 433 Kraj: Šaleška valley
|
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
![](images/avatars/traktor/883827122460aa24c4d58d.jpg)
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 16 Avg 2009 20:46 Naslov sporočila: |
|
|
Seveda.. Ker bi on zame isto naredil, če bi bil v taki godlji.. ![kul](images/smiles/thumbsup.gif) |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
zetor 5011 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14 Prispevkov: 1594 Kraj: Tržič
|
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 17 Avg 2009 22:48 Naslov sporočila: |
|
|
WeekEnd kmet je napisal/a: | Seveda. In potem prideš še do druge skrajnosti, ko ti doma v rezervnih delih, ki bi eventuelno odleteli v sezoni leži par tisoč €.. Pa jih boš mogoče porabil naslednji dan ali pa nikoli... |
...in to se nanaša tudi na nas, le da lahko dodamo še kakšni dve ničli ali mogoče celo še tretjo.
Ponavadi je še tako, da na traktorju odleti ravno tisto, kar kljub ogromnemu skladišču nimamo na zalogi. Pri nas se vedno dela analiza delov, ki se najpogosteje potrebujejo (oz. crkujejo ) in te imamo v glavnem skoraj vedno na zalogi. To so npr. filtri, lamele sklopk,...in pa tudi stekla. Pri teh je največja težava v tem, da je na traktorju ene serije npr. 8 različnih stekel, serij je zopet kakšnih osem, potem je še kakšnih 12 starejših serij, ki so pri nas pogoste...pa smo na 160 različnih steklih!
Višja cena urgentnih (ki jih je zopet več tipov) naročil se odraža v višji ceni samega dela s strani proizvajalca (zaradi logistike v skladiščih) in pa v višji ceni transportnih stroškov. Za nas ne predstavlja bistvene razlike, na žalost to najbolj občuti končni kupec. Imajo pa proizvajalci za vsako državo svojo politiko.
Najpomembneje je, da stranka ve kaj res nujno potrebuje in na kaj lahko počaka, svetuje pa ji lahko tudi prodajalec. Če se kdo odloči, da pojutrišnjem potrebuje 600kg uteži za svoj traktor, bo gotovo presenečen, ko bo zagledal račun.
VEDNO vprašajte, koliko dražje vas bo prišla roba kot nujno naročilo! Nato pa še sebe, če je mogoče za dva tedna tista folija na vratih namesto stekla vredna 80€ prihranka?
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
![](images/avatars/traktor/883827122460aa24c4d58d.jpg)
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 18 Avg 2009 07:07 Naslov sporočila: |
|
|
Seveda je tako. Vendar pa velik lager rezervnih delov pri zastopniku in usposobljeno osebje pomaga pri pospeševanju prodaje mehanizacije, ker je pač tako, da se zadeve kupujejo tam, kjer pričakuješ tudi ustrezno poprodajno storitev..Pa če sva konkretna, sem bil zelo pozitivno presenečen tudi z zalogo in operativno logistiko koncerna CNH, da je sposoben v parih dneh iz nekaj skladišč po celi Evropi dobaviti dele za npr. 20 let star stroj.. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
![](images/avatars/traktor/883827122460aa24c4d58d.jpg)
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 18 Avg 2009 15:56 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za pohvalo W.K.!
Mogoče si lahko pogledate tudi na spodnjem linku, zakaj je hitra dobavo toliko dražja in kaj potegne za sabo:
http://www.rtvslo.si/play/posnetek-brez-naslova/ava2.23046961/ ...od 39:45 minute naprej!
Tašna skladišča so malo drugačna od tistega kar običajno ljudje poznajo iz kakšne večje trgovine v tujini oz. kar vidijo pri katerem od domačih zastopnikov.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
LinFis Vajenec
![](images/avatars/traktor/4857983504a1fe1401e2a1.jpg)
Pridružen/-a: 09.01. 2008, 05:06 Prispevkov: 16 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: 20 Okt 2009 20:47 Naslov sporočila: Rezervni deli MANITOU, hitra dostava |
|
|
Pozdravljeni,
Ker vidim da imate nekateri težave pri dobavi urgentnih delov za svoje traktorje, vam lahko posredujem informacijo za znamko MANITOU. Sicer se ne uporabljajo tako pogosto v kmetijstvu ampak smo jih že kar nekaj prodali.
Glede zaloge rezervnih delov v našem skladišču in politike kateri deli so na zalogi se povsem strinjam s CNH-jem. Imamo enak princip in politiko nabave delov. Imamo pa eno prednost, ki nam jo omogoča principal, ki ga zastopamo. Vsako urgentno naročilo, ki je oddano do 14:00 ure se odpremi še isti dan in je v našem skladišču naslednji delovni dan do 10:00 ure. Če vam je naše skladišče preveč oddaljeno lahko ponudimo tudi dostavo delov direktno na vaš naslov. Doplačil za hitro dostavo za taka naročila v obeh primerih ni! Edina pomanjkljivost tega sistema je v omejitvi teže enega paketa, ki se lahko prepeljejo po letalu (omejitev DHL-a ali UPS-a). Omejitev je 70 kg.
LP. B. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
LinFis Vajenec
![](images/avatars/traktor/4857983504a1fe1401e2a1.jpg)
Pridružen/-a: 09.01. 2008, 05:06 Prispevkov: 16 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: 20 Okt 2009 20:58 Naslov sporočila: |
|
|
janez03 je napisal/a: | FFarmer je napisal/a: |
Kot izgleda vse firme le niso perfektno organizirane. |
Le zakaj bi bile??? Saj bodo kmetje pokupili vse za skoraj katerokoli ceno, da le dobijo. .
In, ja res je "resne" firme robo dobavijo v roku 2-3 dni od koderkoli na svetu. To ti obljublja vsak prodajalec ko kupuješ stroj pri njem, samo da bi prodal, no ko je obljubljeno treba izpolniti se pa zalomi. Vsa čast tistim, ki tudi dejansko uresničijo obljubljeno.
L.p.; Janez |
Pri nas je vsak del dobavljiv v enem delovnem dnevu, razen v primeru da ni na zalogi v Franciji ali je težji od 70 kg. V enem letu se nam to pri vseh pošiljkah zgodi 5x, da kak del ni dostavljen v enem delovnem dnevu ali da ni na zalogi v Franciji. V Manitou-ju imajo kar 97% rezervnih delov na zalogi (po statistiki dobavljenih delov proti naročenim delom).
Pred kratkim smo imeli primer za en zelo star terenski viličar MANITOU iz leta 1979 (ja prav ste prebrali), ko smo potrebovali dize za Fordov motor. Dobili smo jih v enem dnevu za kupca iz Bosne. Zaradi hitre dobave in zmerne cene se je k nam vrnil čez nekaj dni in naročil tudi ostale dele in originalne filtre za drugi stroj letnik 1981.
Lp, B. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
![](images/avatars/traktor/172979610147db96192cffd.jpg)
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 20 Okt 2009 21:45 Naslov sporočila: |
|
|
Imamo v podjetju omenjeni stroj Manitou
tko da to pisanje lahko potrdim, sploh z dobavnimi roki glede MANITOU-ja. Res je kar je napisal LinFis-hitra dobava; zadovoljen potrošnik-uporabnik.
Glede cen pa bom rekel tako. Za navadnega smrtnika niso nizke. Ampak, ko ti stroj prenese 50 do 100m3 lesa na dan in ti posledično poganja proizvodnjo z 30 zasposlenimi se niti ne vprašaš koliko je cene nadomestnega dela saj je zanemarljivo majhna ob pogledu na eno urni zastoj proizvodnje.
Tudi sicer ni nekih velikih lomov Manitou-ja. Sploh če pogledam koliko dela.
LP Marolt |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|