Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




čip tuning traktorja z commonrail
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

vsizavse
Vajenec


Pridružen/-a: 02.07. 2009, 13:01
Prispevkov: 14
Kraj: osrednja Slovenija

PrispevekObjavljeno: 03 Jul 2009 14:48    Naslov sporočila: Povečanje moči

Odgovori s citatom


Don je napisal/a:
Kako pa takšno povečanje moči in navora prenese ostalo (menjalnik,...).


Običajno je tako, da je enak menjalnik uporabljen za eno "družino" traktorjev. Pogosto je proizvodnja večih različnih menjalnikov in s tem povezane logistike rezervnih delov dražja, kot pa uporaba "močnejšega" menjalnika na "šibkejšem" traktorju. Enako je tudi pri tovornjakih.

Dokler se tako povečanje moči giblje v mejah iste "družine", stvar ni vprašljiva. Na primer; če vzamemo Agrotrona, imajo vsi od 110 do 150 enak menjalnik. To pomeni da brez kakšnih prav posebnih zadržkov moč lahko povečujemo do 150 +10% ali morda do 150 +15%, kolikor so gotovo še tolerance proizvajalca traktorja. Seveda pa to NE pomeni, da lahko povečamo moč od 110 na 150 ali 165 KS! Moč je z dodatno elektroniko praviloma povečana v tolerancah, ki jih dopušča motorni računalnik posameznega motorja. To je med 20 in 25%. Se pravi; 110 + 20% = 132 KS, 120 + 20% = 144 KS, 130 + 20% = 156 KS...

Je pa razlika med ročnimi in avtomatskimi menjalniki. Pri ročnem sam menjaš prenose, avtomatski pa deluje glede na navor in ne na vrtljaje. To pomeni, da bo razmerje prenosa prilagojeno navoru. Navor, pri katerem se spremeni prenos, je na voljo pri nižjih vrtljajih, kar lahko pomeni tudi nekaj (7 - 10%) znižano porabo goriva.

Ne vem.... a sem bil jasen, al sem zadevo zakompliciral?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Don
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 05.07. 2007, 09:07
Prispevkov: 41

PrispevekObjavljeno: 03 Jul 2009 16:04    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Nisi zakompliciral.
Dobro si razložil.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 05 Jul 2009 14:48    Naslov sporočila: Re: Povečanje moči

Odgovori s citatom


vsizavse je napisal/a:
Don je napisal/a:
Kako pa takšno povečanje moči in navora prenese ostalo (menjalnik,...).


Običajno je tako, da je enak menjalnik uporabljen za eno "družino" traktorjev. Pogosto je proizvodnja večih različnih menjalnikov in s tem povezane logistike rezervnih delov dražja, kot pa uporaba "močnejšega" menjalnika na "šibkejšem" traktorju. Enako je tudi pri tovornjakih.

Dokler se tako povečanje moči giblje v mejah iste "družine", stvar ni vprašljiva. Na primer; če vzamemo Agrotrona, imajo vsi od 110 do 150 enak menjalnik. To pomeni da brez kakšnih prav posebnih zadržkov moč lahko povečujemo do 150 +10% ali morda do 150 +15%, kolikor so gotovo še tolerance proizvajalca traktorja. Seveda pa to NE pomeni, da lahko povečamo moč od 110 na 150 ali 165 KS! Moč je z dodatno elektroniko praviloma povečana v tolerancah, ki jih dopušča motorni računalnik posameznega motorja. To je med 20 in 25%. Se pravi; 110 + 20% = 132 KS, 120 + 20% = 144 KS, 130 + 20% = 156 KS...

Je pa razlika med ročnimi in avtomatskimi menjalniki. Pri ročnem sam menjaš prenose, avtomatski pa deluje glede na navor in ne na vrtljaje. To pomeni, da bo razmerje prenosa prilagojeno navoru. Navor, pri katerem se spremeni prenos, je na voljo pri nižjih vrtljajih, kar lahko pomeni tudi nekaj (7 - 10%) znižano porabo goriva.

Ne vem.... a sem bil jasen, al sem zadevo zakompliciral?


brez zamere a nekako se mi zdi da reklamiraš določen izdelek kar pa v pravilih foruma ni dovoljeno. LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

kmet
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32
Prispevkov: 1157

PrispevekObjavljeno: 05 Jul 2009 15:18    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


luksi saj si lahko predstavljaš da tam namesto agrotona piše MF, Fendt, JD... oz. katerikoli drug traktor!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

vsizavse
Vajenec


Pridružen/-a: 02.07. 2009, 13:01
Prispevkov: 14
Kraj: osrednja Slovenija

PrispevekObjavljeno: 05 Jul 2009 19:43    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


kmet je napisal/a:
luksi saj si lahko predstavljaš da tam namesto agrotona piše MF, Fendt, JD... oz. katerikoli drug traktor!


No ali pa Fendt, Claas... Res ne vem, zakaj sem ravno Deutza vzel za primer. Bom drugič bolj pazil.

LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 05 Jul 2009 21:36    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


nene, jaz sem bolj mislil na to da je preden je uredil post omenjal določeno znamko čipov...

pustimo zdaj to.

@vsizavse:
ko si govoril o tlaku itd...:
res, imaš prav glede šob, a vendar vedi da recimo, konkretno sem se jaz malo bolje pozanimal za MF6460 SISU diesel 44CWA motor. ta motor ima v MF6460 94kw kar je nekako 127KM. če uporabimo čip, ki sem ga jaz prilepil v prvem postu vidimo da ga sčipaš do moči 110KW torej 150KM.
jaz sem se pozanimal in izvedel da isti motor vgrajujejo tudi v neke gozdarske goseničarje in sicer z močjo 108KW (140KM) potemtakem ti je najbrž jasno da 150 KM za tak motor ni preobremenitev in ne pomeni hitrejšega uničevanja motorja.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

vsizavse
Vajenec


Pridružen/-a: 02.07. 2009, 13:01
Prispevkov: 14
Kraj: osrednja Slovenija

PrispevekObjavljeno: 06 Jul 2009 07:14    Naslov sporočila: Luksi@ tlak na šobah itd

Odgovori s citatom


Imaš čisto prav, da pri povečanju moči iz 127 KS na 150 KS ne moremo govoriti o kakšnem "uničevanju" motorja, še manj pa iz 140 KS na 150 KS. Še posebno, če upoštevamo, da DIN standard dovoljuje odstopanje dejanske od nazivne moči motorja ca. 5%.
Imam pa resne zadržke glede povečanja moči z dvigom tlaka goriva, oziroma vbrizgavanja pod višjim tlakom od nazivnega, oz. tistega, za kakršnega so narejene šobe. O tem ti bo lahko povedal podrobnosti kateri od tistih, ki jih servisirajo.
Moč turbo motorju lahko čisto enostavno povečaš z dvigom tlaka turbo polnilnika. Samo kaj, ko pa mu potem postane še bolj vroče kot sicer Smile

LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

markec
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 23.08. 2006, 09:56
Prispevkov: 746
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 06 Jul 2009 10:36    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kar zanimiva tema in sam ne vidim težav z omenjanjem določenih znamk čipov... Sicer pa so tu moderatorji, ki bodo pobrisali oporečne poste, če bo potrebno.
Tule je test čipanega Fendta, če koga zanima. TEST v PDF formatu.

Morda kdo prilepi še kakšen podoben test kakšnega drugega čipa?
Če bi sam izbiral med tistim za 500 eur, ki samo poveča tlak na šobah in "boljšim" za dobrih 1000 eur, bi izbral dražjega ali pa raje nobenega.

LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

vsizavse
Vajenec


Pridružen/-a: 02.07. 2009, 13:01
Prispevkov: 14
Kraj: osrednja Slovenija

PrispevekObjavljeno: 06 Jul 2009 11:36    Naslov sporočila: Fendt Vario

Odgovori s citatom


Tale test, ki ga navaja Markec je zanimiv predvsem iz pogleda verodostojnosti. Očitno ga delala državna institucija in ji vsaj nepristranskosti ne gre oporekati.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

CNH
Uradni uvoznik CNH


Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11
Prispevkov: 400

PrispevekObjavljeno: 07 Jul 2009 09:48    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kakšen pa je vpliv čipanja na tovarniško garancijo traktorja?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Naslednja
Stran 3 od 13

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.