Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
vsizavse Vajenec
Pridružen/-a: 02.07. 2009, 13:01 Prispevkov: 14 Kraj: osrednja Slovenija
|
Objavljeno: 03 Jul 2009 14:48 Naslov sporočila: Povečanje moči |
|
|
Don je napisal/a: | Kako pa takšno povečanje moči in navora prenese ostalo (menjalnik,...). |
Običajno je tako, da je enak menjalnik uporabljen za eno "družino" traktorjev. Pogosto je proizvodnja večih različnih menjalnikov in s tem povezane logistike rezervnih delov dražja, kot pa uporaba "močnejšega" menjalnika na "šibkejšem" traktorju. Enako je tudi pri tovornjakih.
Dokler se tako povečanje moči giblje v mejah iste "družine", stvar ni vprašljiva. Na primer; če vzamemo Agrotrona, imajo vsi od 110 do 150 enak menjalnik. To pomeni da brez kakšnih prav posebnih zadržkov moč lahko povečujemo do 150 +10% ali morda do 150 +15%, kolikor so gotovo še tolerance proizvajalca traktorja. Seveda pa to NE pomeni, da lahko povečamo moč od 110 na 150 ali 165 KS! Moč je z dodatno elektroniko praviloma povečana v tolerancah, ki jih dopušča motorni računalnik posameznega motorja. To je med 20 in 25%. Se pravi; 110 + 20% = 132 KS, 120 + 20% = 144 KS, 130 + 20% = 156 KS...
Je pa razlika med ročnimi in avtomatskimi menjalniki. Pri ročnem sam menjaš prenose, avtomatski pa deluje glede na navor in ne na vrtljaje. To pomeni, da bo razmerje prenosa prilagojeno navoru. Navor, pri katerem se spremeni prenos, je na voljo pri nižjih vrtljajih, kar lahko pomeni tudi nekaj (7 - 10%) znižano porabo goriva.
Ne vem.... a sem bil jasen, al sem zadevo zakompliciral? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Don Kmetovalec
Pridružen/-a: 05.07. 2007, 09:07 Prispevkov: 41
|
Objavljeno: 03 Jul 2009 16:04 Naslov sporočila: |
|
|
Nisi zakompliciral.
Dobro si razložil. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 05 Jul 2009 14:48 Naslov sporočila: Re: Povečanje moči |
|
|
vsizavse je napisal/a: | Don je napisal/a: | Kako pa takšno povečanje moči in navora prenese ostalo (menjalnik,...). |
Običajno je tako, da je enak menjalnik uporabljen za eno "družino" traktorjev. Pogosto je proizvodnja večih različnih menjalnikov in s tem povezane logistike rezervnih delov dražja, kot pa uporaba "močnejšega" menjalnika na "šibkejšem" traktorju. Enako je tudi pri tovornjakih.
Dokler se tako povečanje moči giblje v mejah iste "družine", stvar ni vprašljiva. Na primer; če vzamemo Agrotrona, imajo vsi od 110 do 150 enak menjalnik. To pomeni da brez kakšnih prav posebnih zadržkov moč lahko povečujemo do 150 +10% ali morda do 150 +15%, kolikor so gotovo še tolerance proizvajalca traktorja. Seveda pa to NE pomeni, da lahko povečamo moč od 110 na 150 ali 165 KS! Moč je z dodatno elektroniko praviloma povečana v tolerancah, ki jih dopušča motorni računalnik posameznega motorja. To je med 20 in 25%. Se pravi; 110 + 20% = 132 KS, 120 + 20% = 144 KS, 130 + 20% = 156 KS...
Je pa razlika med ročnimi in avtomatskimi menjalniki. Pri ročnem sam menjaš prenose, avtomatski pa deluje glede na navor in ne na vrtljaje. To pomeni, da bo razmerje prenosa prilagojeno navoru. Navor, pri katerem se spremeni prenos, je na voljo pri nižjih vrtljajih, kar lahko pomeni tudi nekaj (7 - 10%) znižano porabo goriva.
Ne vem.... a sem bil jasen, al sem zadevo zakompliciral? |
brez zamere a nekako se mi zdi da reklamiraš določen izdelek kar pa v pravilih foruma ni dovoljeno. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 05 Jul 2009 15:18 Naslov sporočila: |
|
|
luksi saj si lahko predstavljaš da tam namesto agrotona piše MF, Fendt, JD... oz. katerikoli drug traktor! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vsizavse Vajenec
Pridružen/-a: 02.07. 2009, 13:01 Prispevkov: 14 Kraj: osrednja Slovenija
|
Objavljeno: 05 Jul 2009 19:43 Naslov sporočila: |
|
|
kmet je napisal/a: | luksi saj si lahko predstavljaš da tam namesto agrotona piše MF, Fendt, JD... oz. katerikoli drug traktor! |
No ali pa Fendt, Claas... Res ne vem, zakaj sem ravno Deutza vzel za primer. Bom drugič bolj pazil.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 05 Jul 2009 21:36 Naslov sporočila: |
|
|
nene, jaz sem bolj mislil na to da je preden je uredil post omenjal določeno znamko čipov...
pustimo zdaj to.
@vsizavse:
ko si govoril o tlaku itd...:
res, imaš prav glede šob, a vendar vedi da recimo, konkretno sem se jaz malo bolje pozanimal za MF6460 SISU diesel 44CWA motor. ta motor ima v MF6460 94kw kar je nekako 127KM. če uporabimo čip, ki sem ga jaz prilepil v prvem postu vidimo da ga sčipaš do moči 110KW torej 150KM.
jaz sem se pozanimal in izvedel da isti motor vgrajujejo tudi v neke gozdarske goseničarje in sicer z močjo 108KW (140KM) potemtakem ti je najbrž jasno da 150 KM za tak motor ni preobremenitev in ne pomeni hitrejšega uničevanja motorja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vsizavse Vajenec
Pridružen/-a: 02.07. 2009, 13:01 Prispevkov: 14 Kraj: osrednja Slovenija
|
Objavljeno: 06 Jul 2009 07:14 Naslov sporočila: Luksi@ tlak na šobah itd |
|
|
Imaš čisto prav, da pri povečanju moči iz 127 KS na 150 KS ne moremo govoriti o kakšnem "uničevanju" motorja, še manj pa iz 140 KS na 150 KS. Še posebno, če upoštevamo, da DIN standard dovoljuje odstopanje dejanske od nazivne moči motorja ca. 5%.
Imam pa resne zadržke glede povečanja moči z dvigom tlaka goriva, oziroma vbrizgavanja pod višjim tlakom od nazivnega, oz. tistega, za kakršnega so narejene šobe. O tem ti bo lahko povedal podrobnosti kateri od tistih, ki jih servisirajo.
Moč turbo motorju lahko čisto enostavno povečaš z dvigom tlaka turbo polnilnika. Samo kaj, ko pa mu potem postane še bolj vroče kot sicer
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
markec Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 23.08. 2006, 09:56 Prispevkov: 746 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 06 Jul 2009 10:36 Naslov sporočila: |
|
|
Kar zanimiva tema in sam ne vidim težav z omenjanjem določenih znamk čipov... Sicer pa so tu moderatorji, ki bodo pobrisali oporečne poste, če bo potrebno.
Tule je test čipanega Fendta, če koga zanima. TEST v PDF formatu.
Morda kdo prilepi še kakšen podoben test kakšnega drugega čipa?
Če bi sam izbiral med tistim za 500 eur, ki samo poveča tlak na šobah in "boljšim" za dobrih 1000 eur, bi izbral dražjega ali pa raje nobenega.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vsizavse Vajenec
Pridružen/-a: 02.07. 2009, 13:01 Prispevkov: 14 Kraj: osrednja Slovenija
|
Objavljeno: 06 Jul 2009 11:36 Naslov sporočila: Fendt Vario |
|
|
Tale test, ki ga navaja Markec je zanimiv predvsem iz pogleda verodostojnosti. Očitno ga delala državna institucija in ji vsaj nepristranskosti ne gre oporekati. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 07 Jul 2009 09:48 Naslov sporočila: |
|
|
Kakšen pa je vpliv čipanja na tovarniško garancijo traktorja? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|