Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
peter_28 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 13.12. 2006, 23:44 Prispevkov: 999 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 20 Jan 2009 15:03 Naslov sporočila: Menjava tesnila |
|
|
Nameravam zamenjati tesnilo karterja na motorju za Zetor 2011. Tesnilo že imam, je neka kar debela, plutasta zadeva.
A je kje kaka finta? Iztočim olje, odvijem vijake, karter dol, tesnilo dol, ta novo namažem z malo masti in dam gor. Je to vse? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tom1 Vajenec
Pridružen/-a: 31.12. 2008, 14:52 Prispevkov: 26 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: 20 Jan 2009 16:01 Naslov sporočila: |
|
|
Ko daš karter dol, lepo odstrani ostanke starega tesnila in dobro obriši, da lepo suho in daš gor. Jaz sem prej namazal z Loctite tesnilno maso da je blo ziher, kaj se tiče masti-nevem. Pa vijake počasi enakomeno zateguj |
|
Nazaj na vrh |
|
|
arepense Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 30.10. 2007, 22:35 Prispevkov: 203
|
Objavljeno: 20 Jan 2009 19:44 Naslov sporočila: Re: Menjava tesnila |
|
|
peter_28 je napisal/a: | Nameravam zamenjati tesnilo karterja na motorju za Zetor 2011. Tesnilo že imam, je neka kar debela, plutasta zadeva.
A je kje kaka finta? Iztočim olje, odvijem vijake, karter dol, tesnilo dol, ta novo namažem z malo masti in dam gor. Je to vse? |
Zelo dober za tesnenje je tudi rdeč silikonski kit, je temperaturno obstojen sploh za elemente ki niso popolnama ravni.
Sam sem s tem predihtal kompletnega Holderja AG3 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dioniz Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.10. 2008, 20:40 Prispevkov: 372
|
Objavljeno: 20 Jan 2009 21:58 Naslov sporočila: |
|
|
Fantje plutasto tesnilo se NIKOLI ne maže z kakršnimi tesnilnimi masami ali mastjo. Če boš namazal tesnilo bo porinilo ven pri zategovanju. Dobro očisti poršino in razmasti z razrečilom. Karter zateguj postopoma, z občutkom od sredine navzven. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SIMAFO Kmetovalec
Pridružen/-a: 26.12. 2008, 13:46 Prispevkov: 45 Kraj: SMREČJE
|
Objavljeno: 21 Jan 2009 00:13 Naslov sporočila: |
|
|
Samo je res bognedaj mazati tesnilo z kakšno mastjo ali tesnilno pasto. Edino sprejemljiv je rdeč locktite. Peter saj si že sam omenil da je tesnilo debelo in se bo že prileglo naležnim površinam, samo dobro očisti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tom1 Vajenec
Pridružen/-a: 31.12. 2008, 14:52 Prispevkov: 26 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: 21 Jan 2009 15:00 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem namazal z rdečim loctitom in drži bp. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Panter83 Vajenec
Pridružen/-a: 27.06. 2009, 14:47 Prispevkov: 1
|
Objavljeno: 27 Jun 2009 14:58 Naslov sporočila: |
|
|
Mene pa zanima naslednje. Imamo IMTja 539, lepo vzdrževanega le s to težavo, da kljub temu, da še ni bil nedolgo nazaj (cca 5 let) pretesnjen spušča po malem olje od sprednjega mostu proti zadku podvozja. Zanima me, če razen tega, da se traktor spet razstavi obstaja kakšna druga rešitev / kakšen silikonski kit, ki bi z neposrednim nanašanjem med spoje na bloku motorja rešil težavo.
LP, M |
|
Nazaj na vrh |
|
|
IMT549 Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.03. 2009, 10:34 Prispevkov: 54
|
Objavljeno: 27 Jun 2009 16:08 Naslov sporočila: |
|
|
Panter83 je napisal/a: | Mene pa zanima naslednje. Imamo IMTja 539, lepo vzdrževanega le s to težavo, da kljub temu, da še ni bil nedolgo nazaj (cca 5 let) pretesnjen spušča po malem olje od sprednjega mostu proti zadku podvozja. Zanima me, če razen tega, da se traktor spet razstavi obstaja kakšna druga rešitev / kakšen silikonski kit, ki bi z neposrednim nanašanjem med spoje na bloku motorja rešil težavo.
LP, M |
Narediti ne moreš nič konkretnega to je pač IMT. Sam imam doma 2 in obadva imata motor suh razen tam kot pri tvojem primeru pušča olje. Imeli smo že obadva narazen in smo poskusili s silikonskim kitom zaprti pa ne gre. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 29 Jun 2009 08:40 Naslov sporočila: |
|
|
na zalost je tako da IMT pomeni imam masten traktor... kaj veliko se ga podihtat ne da... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Pongo Kmetovalec
Pridružen/-a: 25.11. 2006, 12:57 Prispevkov: 66
|
Objavljeno: 29 Jun 2009 09:06 Naslov sporočila: |
|
|
Imamo IMT-ja 542 in 539, oba imata cca 2900 DU in oba sta popolnoma suha!
Pred cca 2 leti sta pričela oba malo puščat olje na tesnilih, ampak smo odkrili kje pušča in zamenjali tesnila. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|