Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
klemen81 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07 Prispevkov: 269
|
Objavljeno: 12 Nov 2006 09:17 Naslov sporočila: |
|
|
Še enkrat ponavljam, te slike so iz sejma v G. Radgoni, dobro poglej datum nastanka slike.
Pozabl sem povedat, da ima (na sliki ni viden, ker so ga "Limbovci" odšravfali s traktorja.) še en nižji priklop za kiper prikolico na dva načina, direktno na traktor in s podaljškom one močne železne štange.
Pozabil sem povedat še to, da je v to ceno všteta tudi serijska pnevmatska oprema, se pravi kompresor in inštalacija za zračne zavore, ter dodatne uteži na zadnjih kolesih. (na vsako feltno še 120 kg)
Ja, tako kot si povedal gre prestavljanje. S tem, da imaš na reduktorju cestno hitrost, potem je sredinska, ki je po večini za v gozd, ter še najpočasnejša, če greš res po strmem terenu navzdol z nabito kiperco ni nobene možnosti, da bi zagnalo mašino in jo navilo na obrate. Seveda pa imaš reduktor skoraj vedno nastavljen na cestno hitrost, razen za kakšna bolj zahtevna opravila, kot sem ti povedal. Max. hitrost traktorja je 35 km/h in je čisto v redu, saj bi drugače razbil že vse priključke, ki jih imamo, saj so v povprečju stari 25 in več let in so še vedno zelo ohranjeni. S hitrostjo nič ne profitiraš, kvečjemu uničiš vse skupaj (traktor in njegov priključek)
Še to moram povedat, ko že sprašuješ, poraba je zelo majhna. Rezervoar drži 75 litrov in z njim narediš od 18-20 delovnih ur. Poraba je nekaj manj kot 4 litre na delovno uro. Govorim za 60 ks.
Ko smo šli na ogled tega traktorja oz. ko smo ga kupili sem videl, da je imel na enem tudi čelenga nakladača brez problemov. To je bilo na 80 ks traktorju, ki ima izpuh na desni strani. Izpuj je res malo smešno narejen in prevelik, ampak s tem se ne ubadam. Če želiš imeti čelnega, to poveš dobavitelju in v fabriki vse to zrihtajo. Pravtako za sprednjo hidravliko. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ferguson Kmetovalec
Pridružen/-a: 10.11. 2006, 22:45 Prispevkov: 79 Kraj: na sončni strani Alp
|
Objavljeno: 12 Nov 2006 13:03 Naslov sporočila: |
|
|
klemen81
to se pa strinjam s tabo da če imaš stare stroje na hitrosti nč ne pridobiš sam zgubiš (k se kj zvije al pa zlom) pr nm mamo tud v povprečju dost stare stroje pa je enkrat en pršu k je rabo voz (voz je bil pa še tak za konje sam da je mu štango za na traktor pa je pr nas z imt542 čist dobr letu 30km/h) pol ga je pa ta pršu iskat z Fendom misl da je bil 400 neki čez 120km pa je gor nevem kok ton železja dal ob cest pa je bla ena lukna pa je sam brez kolesa vstal. šu je pa 50km/h. mal sem zašu s teme pa vseen. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor proxima Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.09. 2006, 19:50 Prispevkov: 1074
|
Objavljeno: 12 Nov 2006 13:43 Naslov sporočila: farmtrac |
|
|
klemen81 ali ima vaš farmtrac zračno vzmeten sedež. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor proxima Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.09. 2006, 19:50 Prispevkov: 1074
|
Objavljeno: 12 Nov 2006 20:47 Naslov sporočila: farmtrac |
|
|
kako pa ima farmtrac narejene prikazovalnike(hitrosti,količina goriva,število delovnih ur) ima digitalne ali običajne na kazalce. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
same_delfino35 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.10. 2006, 16:19 Prispevkov: 1024
|
Objavljeno: 12 Nov 2006 22:06 Naslov sporočila: |
|
|
S takim traktorjem bi pa se pa še jz u šolo vozu! Se mi zdi prav zanimiv pa ne preveč zakompliciran za uporabo! Pa vrjetn je tud dovolj okretn za po gozdu! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
klemen81 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07 Prispevkov: 269
|
Objavljeno: 13 Nov 2006 06:18 Naslov sporočila: |
|
|
Sami smo striktno zahtevali traktor brez elektronike in digitalizacije. To pa zato, da ga lahko kdaj popraviš tudi sam doma - seveda gre za kakšna manjša opravila. Kazalniki so klasični analogni števci: količina goriva, temperatura motorja, število vrtljajev in "približna" hitrost ter manometer za količino tlaka v zračnem rezervoarju.
Je zelo okreten in ni pretirano dolg, tako ga lahko obrneš na vsaki ozki gozdni cesti - brez problema. Včasih je celo bolje za v gozd, da je traktor krajši, kot pa daljši.
Sedež je klasično vzmeten - nisem pa prepričan, če je zračno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
klemen81 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07 Prispevkov: 269
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
klemen81 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07 Prispevkov: 269
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
same dorado V.I.P
Pridružen/-a: 01.02. 2006, 22:05 Prispevkov: 2186
|
Objavljeno: 13 Nov 2006 11:09 Naslov sporočila: |
|
|
klemen81 zakaj si se glih za farmtraca odlocil zakaj ne naprimer za zetorja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
klemen81 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07 Prispevkov: 269
|
Objavljeno: 17 Nov 2006 20:18 Naslov sporočila: |
|
|
Nekako v naši vasi niso navdušeni nad novimi zetorji, saj je bil zadnji zetor na Rakeku kupljen pred 15-imi leti.
Ta traktor je bil tudi cenejši od Zetorja za 400-500 jurjev, poleg tega je pa zelo kratek, saj imamo tako strukturo kmetije, da dvorišče in garaža ne dovoljujeta predimenzioniranih traktorjev.
Pa ta poraba zetorja nam je prišla na ušesa pa smo se odločili za nekaj novega. No kot sem slišal, so tudi pri zetorju naredili velik korak naprej pri motorjih.
V času, ko smo kupovali traktor je bil pri nas "embargo" na ursuse, Universale in IMT. Tako smo iskali cenovno najugodnejšo rešitev.
V glavnem, celi kup faktorjev. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|