Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Lenny Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44 Prispevkov: 790
|
Objavljeno: 06 Apr 2009 23:06 Naslov sporočila: |
|
|
strojnik je napisal/a: | Tole na sliki se mi zdi da je A varianta, B je za ene 10 mogoče 20cm nižja. Je pa res da našega že dolgo nism vidu brez nakladača. AGT je mišljen v "in druščina". Seveda bi prišle v upoštev samo najvišje gume, da mal klirens popravjo in reverzibilno upravljanje. Uporabljal bi se kot dvoriščni traktor in pa za obračanje/grabljenje trave ter za okopavanje krompirja..., (za koruzo bi bil pa verjetno prenizek?). |
A(llrad) je 4x4, B pa samo pogon zadaj. S tem da je bil 4 pogon možen od 40km naprej (540). Če je razlika v velikosti, je odvisna od tipa zadnjega mosta. Cenejši je bil portalni prenos z bobnastimi zavorami, draji pa centralni z suhimi zavorami v bobnih. Portalni je bil nekoliko višje od tal. Smo meli model 430 l.71, samo smo ga pred kratkim prodali, ker je postal premajhen.
Nazadnje urejal/a Lenny 25 Mar 2015 00:40; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
strojnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.02. 2009, 16:30 Prispevkov: 1472 Kraj: lj
|
Objavljeno: 07 Apr 2009 07:44 Naslov sporočila: |
|
|
Kakor koli že, dejstvo je da je naš nizka izpeljanka, pa kakorkoli so jo označil... Zaradi odgona za bočno kosilnico pa je še nižji in ima klirens nižji kot pa kakšen od carrarotv in druščine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lenny Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44 Prispevkov: 790
|
Objavljeno: 07 Apr 2009 20:24 Naslov sporočila: |
|
|
strojnik je napisal/a: | Kakor koli že, dejstvo je da je naš nizka izpeljanka, pa kakorkoli so jo označil... Zaradi odgona za bočno kosilnico pa je še nižji in ima klirens nižji kot pa kakšen od carrarotv in druščine. |
Kako to misliš da je zaradi tega nižji? Priklop za bočno kosilnico je bil serijski na vseh modelih. Zaradi tega mislim, da ni bil kaj posebno nižji, ker drugače bi bil tam zraven kardan za 4x4. Serijsko je še zapora diferenciala in regulacijska hidravlika za oranje. Ter 2 hitrosti kardana.
Za doplačilo je bila pa potem, dvojna sklopka, hidravlični ventili, kompresor za zrak, kabina, uteži, etc.
Če ga primerjaš z ostalimi traktorji s toliko konji je bil pravzaprav precej velik traktor. Kar nam je zelo prav prišlo za vožnjo nakladalke, prikolic in delo v gozdu.
btw: A in B oznaki sta še danes v veljavi. Piše poleg modela v prometni. Tudi pri našem torpedotu.
Pa dost o tem. Tema je carraro. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cvetyyy Vajenec
Pridružen/-a: 24.02. 2009, 20:21 Prispevkov: 10
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mlinar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.12. 2007, 12:53 Prispevkov: 616 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 10 Apr 2009 22:34 Naslov sporočila: |
|
|
Dobro poštiman,pohvale |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cvetyyy Vajenec
Pridružen/-a: 24.02. 2009, 20:21 Prispevkov: 10
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
metodjagodic Kmetovalec
Pridružen/-a: 15.06. 2008, 10:59 Prispevkov: 69 Kraj: možjanca
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Orsic Vajenec
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 13:45 Prispevkov: 9
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
anzesin Vajenec
Pridružen/-a: 17.02. 2010, 14:22 Prispevkov: 3
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
jani22 Traktorist
Pridružen/-a: 31.01. 2010, 19:55 Prispevkov: 138
|
Objavljeno: 17 Feb 2010 15:36 Naslov sporočila: |
|
|
Lepa je ta nova maska!
Traktor sam pa se je tudi kar podražil. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|